2008-10-09, 06:10
  #6061
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Gårdagens farmor;

Gårdagens Lunchanka:


Ankans eftermiddagspass:


Ankans kvällsblogg:

Skoltidningar och mammamagasin . Livet är hårt för våra kändisar.
__________________
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-10-09 kl. 06:13.
2008-10-09, 08:44
  #6062
Medlem
William Hainess avatar
Intervju med Frau Anka:

Allt om Stockholm!
Published: Idag, 06:35

Aftonbladet.se har gjort en intervju med mig för
Allt om Stockholm. Där berättar jag hur jag tillbringar en
ledig dag i Stockholm. Och vilka som är mina favoritställen och vilken kändis som jag gillar och bästa drinkställen osv,bara
massa härliga små tips till er. Så klicka på länken och läs vad
jag rekomenderar.


http://www.alltomstockholm.se/Artikel.aspx?bid=1253629

Edit: Frauleinen påstår att hon bor på Hagagatan (på Odenplan)
__________________
Senast redigerad av William Haines 2008-10-09 kl. 08:58.
2008-10-09, 09:47
  #6063
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Intervju med Frau Anka:

Allt om Stockholm!
Published: Idag, 06:35

Aftonbladet.se har gjort en intervju med mig för
Allt om Stockholm. Där berättar jag hur jag tillbringar en
ledig dag i Stockholm. Och vilka som är mina favoritställen och vilken kändis som jag gillar och bästa drinkställen osv,bara
massa härliga små tips till er. Så klicka på länken och läs vad
jag rekomenderar.


http://www.alltomstockholm.se/Artikel.aspx?bid=1253629

Edit: Frauleinen påstår att hon bor på Hagagatan (på Odenplan)

Hon bor väl på hagagatan?

Citat:
Om du skulle skapa en drink – vad skulle den innehålla?
- Oj vad svårt, ja Champagne och jordgubbar skulle det ju bli. Sen vet jag faktiskt inte, jag kan inte mixa alls.

Det kanske räcker så?
- Ja men det gör det ju, vem gillar inte Champagne?

Vad skulle den heta då? Och var skulle den säljas?
- Den skulle heta ”Vägen till rosings hjärta” haha, den skulle få säljas varsomhelst, på snygga och trendiga krogar helt enkelt.

Är det bara jag, eller dryper inte journalistens frågor av sarkasm? Och som han får svar... ha ha ha. Detta är ju helt fantastiskt. Linda tror plötsligt att hon just uppfunnit en ny drink. Champagne med jordgubbar. "Det kanske räcker så." Ha ha ha. Och sen den hyperintelligenta avslutningen som bevisar att hennes hjärnceller inte är helt kompis med varandra; "den skulle få säljas varsomhelst, på snygga och trendiga krogar helt enkelt"

Citat:
Om du skulle festa med en kändis i höst, vem skulle det vara?
- Ola Rapace!

Varför det?
- För att han är lika galen som jag. Han tar dig för den du är, han är så skön. Vi skulle kunna hänga på Elverket och dricka vin bara, i myskläder och keps.

Är Ola lika galen som Linda? Hey, vad kom det där ifrån? Är det Lindas blöta sexfantasier som fick ett eget liv? "Dricka vin i myskläder" här har vi inga fördomar om kulturmänniskor... ha ha ha.
__________________
Senast redigerad av z2jois 2008-10-09 kl. 09:49.
2008-10-09, 10:00
  #6064
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Hon bor väl på hagagatan?

Nej, hon är skriven på Hagagatan, hos Bobby om jag har uppfattat det rätt.

Sök i ämnet på "Hagagatan"...

Edit: kan någon mer kunnig kolla upp det?
__________________
Senast redigerad av William Haines 2008-10-09 kl. 10:08.
2008-10-09, 10:19
  #6065
Medlem
daphoxs avatar
"Vi skulle kunna hänga på Elverket och dricka vin bara, i myskläder och keps."

Det här är ju årets bästa mening!
Bara ett geni kan kläcka det här. Budskapet har så många geniala lager & bottnar så det är otroligt!
2008-10-09, 10:28
  #6066
Medlem
m68s avatar
Då är det väl ganska uppenbart att Ola Rapace är hennes *Mr Big*. Hon säger ju själv att den personen inte vet om hennes vurmande.
2008-10-09, 10:35
  #6067
Medlem
William Hainess avatar
Stress för Biondan! Mer skolprojekt!

2008-10-09, 11:12
  #6068
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nej, hon är skriven på Hagagatan, hos Bobby om jag har uppfattat det rätt.

Sök i ämnet på "Hagagatan"...

Edit: kan någon mer kunnig kolla upp det?

Hon har kvarskrivning hos bobby och hans stjärtvärmare.
Själv bor hon på nedre botten i en tvåa (minimal trea?) i Blackeberg!
Bordellsängen står i vardagsrummet då hennes dotter huserar i sovrummet!

Hon har ju skrivit om sitt mysumgänge med sina barn....ungarna ligger vid hennes fötter när de glor på tv och tuggar i sig en massa godis!

Undrar om det kommer med i MAMA:s artikel? Lindas kvalitetstid med sina barn går via bordellsäng till plastad köttkorv!
__________________
Senast redigerad av MaeWest 2008-10-09 kl. 11:18.
2008-10-09, 11:13
  #6069
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon har kvarskrivning hos bobby och hans stjärtvärmare.
Själv bor hon på nedre botten i en tvåa (minimal trea?) i Blackeberg!

Jag försökte hitta Bobby på Ratsit, men hittade inget. Våran Linda är dock skriven på Hagagatan.

Varför skulle hon ljuga om en sådan sak dock?
2008-10-09, 11:21
  #6070
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag försökte hitta Bobby på Ratsit, men hittade inget. Våran Linda är dock skriven på Hagagatan.

Varför skulle hon ljuga om en sådan sak dock?

Från ratsit:
1976-04-18 Bobby Bobil Oduncu Hagagatan 54 Stockholm

Och om du som riksluder bor på nedre botten.......i blackeberg......
2008-10-09, 11:21
  #6071
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag försökte hitta Bobby på Ratsit, men hittade inget. Våran Linda är dock skriven på Hagagatan.

Varför skulle hon ljuga om en sådan sak dock?
Lättare för sidovagnen att få gå i en innerstadsskola + att det garanterat är coolare att bo på Hagagatan än i Blackeberg. Vem fan vill bo där frivilligt?
2008-10-09, 11:24
  #6072
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Lättare för sidovagnen att få gå i en innerstadsskola + att det garanterat är coolare att bo på Hagagatan än i Blackeberg. Vem fan vill bo där frivilligt?

Visst förstår jag varför hon är skriven där, men varför skulle hon ens nämna det i en intervju att hon bor där? Det är knappast så att journalisten själv frågar vart hon bor, utan hon säger själv "Då köper jag sushi, förslagsvis på Hagagatan där jag bor". Det verkar onödigt att ens nämna det! Linda är underlig...

Edit: Enligt Fredrik Federley så har uppenbarligen både Linda och Dominika blivit anmälda till socialen...
__________________
Senast redigerad av William Haines 2008-10-09 kl. 11:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in