Är det någon som vet om Linda har "gjort något åt" sin mage än? Jag har sett nåt fotoreportage där hon visar bristningar som hon fått vid sina graviditeter, och hon säger att hon vill ha bort dem. En sån önskan verkar ju faktiskt fullt begriplig...och det var inte lite bristningar hon hade heller.
Jag tror inte jag har sett några andra foton på hennes mage efter det där reportaget för nåt år sen eller mer, men såna där saker går väl iofs att retuschera bort.
Hon postade en bikinibild i somras och då såg jag inga större bristningar...
Edit: hon gör "allt för ungdommarna" denna vecka tydligen. PR-Nisse sliter!
Jag älskar att tända ljus nu när mornarna är
så mörka.
Godmorgon!
Vaknade i natt av att min mobil vibrerade och det visade
sig att jag hade fått tre sms från tre olika personer.
Vad dom här tre personerna gjorde i natt,jag det kan man
ju undra,,hahaha! Det roliga är att dom inte ens känner
varandra. men just inatt så skickar alla tre sms till mig
samtidigt. Är inte det lite underligt,,eller?,,,,,hmmmm!
Det var så skönt att lägga sig tidigt igår och bara slappa
framför tvn. Jag var så trött igår efter plåtningen och det var
mina barn med så vi alla somnade tidigt. Vilket är bra för
snart ska dom upp och hoppa. Frukostdax och sen skolan.
Själv ska jag powerwalka en och en halvtimma. Sen senare
idag ska jag på en intervjuv för Bäckyskolan i Västerås.
Det kommer hit några tjejer som ska göra ett skolarbete
och dom ville göra det jobbet på mig. Och självklart ställer
jag upp på det. Allt för ungdommarna!
__________________
Senast redigerad av William Haines 2008-10-08 kl. 07:00.
Hon postade en bikinibild i somras och då såg jag inga större bristningar...
Edit: hon gör "allt för ungdommarna" denna vecka tydligen. PR-Nisse sliter!
Jag älskar att tända ljus nu när mornarna är
så mörka.
Godmorgon!
Vaknade i natt av att min mobil vibrerade och det visade
sig att jag hade fått tre sms från tre olika personer.
Vad dom här tre personerna gjorde i natt,jag det kan man
ju undra,,hahaha! Det roliga är att dom inte ens känner
varandra. men just inatt så skickar alla tre sms till mig
samtidigt. Är inte det lite underligt,,eller?,,,,,hmmmm!
Det var så skönt att lägga sig tidigt igår och bara slappa
framför tvn. Jag var så trött igår efter plåtningen och det var
mina barn med så vi alla somnade tidigt. Vilket är bra för
snart ska dom upp och hoppa. Frukostdax och sen skolan.
Själv ska jag powerwalka en och en halvtimma. Sen senare
idag ska jag på en intervjuv för Bäckyskolan i Västerås.
Det kommer hit några tjejer som ska göra ett skolarbete
och dom ville göra det jobbet på mig. Och självklart ställer
jag upp på det. Allt för ungdommarna!
Undra om ungdommarna kan visa henne hur man stavar intervjuv.
Det börjar störa mig sjukt mycket att hon kallar alla tidningsgrejer hon ställer upp på för "plåtningar".
Som om det var någon slags modelljobb när det oftast bara är en notis med vidhängande bild i kvälls eller skvallertidning.
Att kalla Mama-jobbet en "plåtning" är ju inte heller klokt, det är väl en intervju hon har ställt upp på?
Hur kan en vuxen människa tycka att det är viktigare hur hon blir "stylad" och "mejkad" än hur hon kommer att framstå i texten?
Och alla de här skolintervjuerna verkar väl inte direkt vara välgörenhet utan snarare någon sorts egotripp, hon får prata om sig själv inför okritiska kids som blir impade av vad som helst. Förövrigt får alla som jobbar inom media ständiga förfrågningar från skolelever, knappast något att känna sig smickrad över.
Sen kan jag inte se att hon gör några "jobb" som hon får betalt för, hon ägnar timmar och dagar åt att göra gratisknäck. Men hon kanske ser det som lansering av bloggen, eller kanske tänker hon inte alls...?
Puh...nu har jag lättat lite på trycket för den här gången!
__________________
Senast redigerad av lillamopsen 2008-10-08 kl. 11:35.
Lindas drömplåtning var inte för Solo - det var för tidningen Mama - jag antar att hon är på mammahumör den här veckan...
Vilken härlig dag jag har haft det!
Kom ni ihåg att jag skrev för ett tag sen att jag skulle få
göra min drömplåtning? Nu kan jag avslöja för er att idag
har jag gjort det. Jag har plåtat för tidningen MAMA med mina barn. Från halv elva till fyra har jag varit i en studio på söder och plåtat. Först har jag varit där själv och plåtat i fyra timmar och med ett antal klädbyten. Sen kom mina barn efter skolan och var med.
Jag lovar er att så som jag har sett ut idag har ingen sett mig förrut. Snacka om att dom har stylat om mig helt.
Men shit vad snygg jag har varit...
Eller rättare sagt snacka om att jag kommer fram på ett sätt
som till och med chockar mig själv. Stylningen var sååå grym att
om jag skulle ta efter den så skulle jag se ut som en helt annan person. Eller vem vet mitt rätta jag kanske? fan vad kul det är
att bli fotade och stylad. Vilket gör att jag nu kommer prova mig fram och ta ut svängarna så som jag borde ha gjort för länge sen.
Fan vad jag längtar efter att den här tidningen ska komma ut.
Jag lovar er att ni kommer att lyfta på ögonbryna och säga:
-Woao!
Det gjorde hela MAMA redaktionen idag(iallafall halva som var
med mig i studion idag). Och fotografen sa att jag var lättplåtad.
Vilket gör att det går lättare och så klickade vi på en gång.
Några bakom bilder kommer jag att lägga upp senare.
Men tyvärr får jag inte visa er hur bilderna kommer att se ut.
Men så fort jag vet när tidningen kommer ut så skriver jag
i det här i bloggen. Nu ska jag tvätta av mig allt smink..
Antagligen var inte dessa meningar från Linda tänkta som stor humor....
"Men shit vad snygg jag har varit..."
" Eller vem vet mitt rätta jag kanske?"
" Vilket gör att jag nu kommer prova mig fram och ta ut svängarna så som jag borde ha gjort för länge sen." Ska hon bli en seriös mor?
Och vad är det som gör att MAMA plockar fram Linda som en MAMMA? Med tanke på hennes självdestruktiva livsstil och ovilja att vara hemma med sina barn?
Undrar hur många av MAMA:s läsare som ser sig själva i Linda?
Plastikoperationer,desperata historier med en mängd män,alla seriösa relationer just då för stunden,vindrickandet,vända kappan efter vinden-uttalanden och hennes jakt på att hora med media!
Undrar hur många av MAMA:s läsare som ser sig själva i Linda?
Plastikoperationer,desperata historier med en mängd män,alla seriösa relationer just då för stunden,vindrickandet,vända kappan efter vinden-uttalanden och hennes jakt på att hora med media!
Och en seriös långsiktig framgångsrik yrkeskarriär trots barnafödande....
Och alla de här skolintervjuerna verkar väl inte direkt vara välgörenhet utan snarare någon sorts egotripp, hon får prata om sig själv inför okritiska kids som blir impade av vad som helst. Förövrigt får alla som jobbar inom media ständiga förfrågningar från skolelever, knappast något att känna sig smickrad över.
Visst är det så, men just nu så är Linda Rosing-maskinen i händerna på en PR-gubbe som antagligen inser att Linda inte är speciellt omtyckt av massorna och vill därför försöka ändra på detta genom att skicka ut henne där hon gör "välgörenhet" och samtidigt får ett länk till tonåringarna, då det är dom bloggannonsörer oftast riktar in sig till.
Men visst, det är i slutändan för en bra grej, men jag kan inte låta bli att vara cynisk.
Jag måsste säga att hon ser mycket snyggare ut nu, fast hennes läppar har hon gjort aldeles för stora, jag såg henne i studio belinda programmet och hon kan ju knappt prata ju för att hennes ansikte är för mycket förlamat och läpparna är för stora.
__________________
Senast redigerad av midnattsblå 2008-10-08 kl. 16:53.
Jag måsste säga att hon ser mycket snyggare ut nu, fast hennes läppar har hon gjort aldeles för stora, jag såg henne i studio belinda programmet och hon kan ju knappt prata ju för att hennes ansikte är för mycket förlamat och läpparna är för stora.
Jag måsste säga att hon ser mycket snyggare ut nu, fast hennes läppar har hon gjort aldeles för stora, jag såg henne i studio belinda programmet och hon kan ju knappt prata ju för att hennes ansikte är för mycket förlamat och läpparna är för stora.
Solskadad hy heter det. Solarium är förödande för utseendet.