2008-10-08, 01:05
  #6049
Medlem
hallon1s avatar
Är det någon som vet om Linda har "gjort något åt" sin mage än? Jag har sett nåt fotoreportage där hon visar bristningar som hon fått vid sina graviditeter, och hon säger att hon vill ha bort dem. En sån önskan verkar ju faktiskt fullt begriplig...och det var inte lite bristningar hon hade heller.

Jag tror inte jag har sett några andra foton på hennes mage efter det där reportaget för nåt år sen eller mer, men såna där saker går väl iofs att retuschera bort.
2008-10-08, 06:22
  #6050
Medlem
William Hainess avatar
Hon postade en bikinibild i somras och då såg jag inga större bristningar...

Edit: hon gör "allt för ungdommarna" denna vecka tydligen. PR-Nisse sliter!

__________________
Senast redigerad av William Haines 2008-10-08 kl. 07:00.
2008-10-08, 08:06
  #6051
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon postade en bikinibild i somras och då såg jag inga större bristningar...

Edit: hon gör "allt för ungdommarna" denna vecka tydligen. PR-Nisse sliter!



Undra om ungdommarna kan visa henne hur man stavar intervjuv.
2008-10-08, 11:22
  #6052
Medlem
Det börjar störa mig sjukt mycket att hon kallar alla tidningsgrejer hon ställer upp på för "plåtningar".
Som om det var någon slags modelljobb när det oftast bara är en notis med vidhängande bild i kvälls eller skvallertidning.
Att kalla Mama-jobbet en "plåtning" är ju inte heller klokt, det är väl en intervju hon har ställt upp på?
Hur kan en vuxen människa tycka att det är viktigare hur hon blir "stylad" och "mejkad" än hur hon kommer att framstå i texten?
Och alla de här skolintervjuerna verkar väl inte direkt vara välgörenhet utan snarare någon sorts egotripp, hon får prata om sig själv inför okritiska kids som blir impade av vad som helst. Förövrigt får alla som jobbar inom media ständiga förfrågningar från skolelever, knappast något att känna sig smickrad över.
Sen kan jag inte se att hon gör några "jobb" som hon får betalt för, hon ägnar timmar och dagar åt att göra gratisknäck. Men hon kanske ser det som lansering av bloggen, eller kanske tänker hon inte alls...?
Puh...nu har jag lättat lite på trycket för den här gången!
__________________
Senast redigerad av lillamopsen 2008-10-08 kl. 11:35.
2008-10-08, 12:29
  #6053
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Lindas drömplåtning var inte för Solo - det var för tidningen Mama - jag antar att hon är på mammahumör den här veckan...



Antagligen var inte dessa meningar från Linda tänkta som stor humor....

"Men shit vad snygg jag har varit..."

" Eller vem vet mitt rätta jag kanske?"

" Vilket gör att jag nu kommer prova mig fram och ta ut svängarna så som jag borde ha gjort för länge sen." Ska hon bli en seriös mor?

Och vad är det som gör att MAMA plockar fram Linda som en MAMMA? Med tanke på hennes självdestruktiva livsstil och ovilja att vara hemma med sina barn?

Undrar hur många av MAMA:s läsare som ser sig själva i Linda?
Plastikoperationer,desperata historier med en mängd män,alla seriösa relationer just då för stunden,vindrickandet,vända kappan efter vinden-uttalanden och hennes jakt på att hora med media!
2008-10-08, 13:18
  #6054
Medlem
MaeWests avatar
Lindaaaa....
For you,habibi!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3473464.ab
2008-10-08, 14:23
  #6055
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Undrar hur många av MAMA:s läsare som ser sig själva i Linda?
Plastikoperationer,desperata historier med en mängd män,alla seriösa relationer just då för stunden,vindrickandet,vända kappan efter vinden-uttalanden och hennes jakt på att hora med media!
Och en seriös långsiktig framgångsrik yrkeskarriär trots barnafödande....
2008-10-08, 15:56
  #6056
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Och alla de här skolintervjuerna verkar väl inte direkt vara välgörenhet utan snarare någon sorts egotripp, hon får prata om sig själv inför okritiska kids som blir impade av vad som helst. Förövrigt får alla som jobbar inom media ständiga förfrågningar från skolelever, knappast något att känna sig smickrad över.

Visst är det så, men just nu så är Linda Rosing-maskinen i händerna på en PR-gubbe som antagligen inser att Linda inte är speciellt omtyckt av massorna och vill därför försöka ändra på detta genom att skicka ut henne där hon gör "välgörenhet" och samtidigt får ett länk till tonåringarna, då det är dom bloggannonsörer oftast riktar in sig till.

Men visst, det är i slutändan för en bra grej, men jag kan inte låta bli att vara cynisk.
2008-10-08, 16:43
  #6057
Medlem
Shit jag hittade den här bilden på nätet som är ifrån när linda prisis hade börjat injicerat fejset.
Vad rynkig hon va innan hon började med botox.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article145678.ab

Jag måsste säga att hon ser mycket snyggare ut nu, fast hennes läppar har hon gjort aldeles för stora, jag såg henne i studio belinda programmet och hon kan ju knappt prata ju för att hennes ansikte är för mycket förlamat och läpparna är för stora.
__________________
Senast redigerad av midnattsblå 2008-10-08 kl. 16:53.
2008-10-08, 17:47
  #6058
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Shit jag hittade den här bilden på nätet som är ifrån när linda prisis hade börjat injicerat fejset.
Vad rynkig hon va innan hon började med botox.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article145678.ab

Jag måsste säga att hon ser mycket snyggare ut nu, fast hennes läppar har hon gjort aldeles för stora, jag såg henne i studio belinda programmet och hon kan ju knappt prata ju för att hennes ansikte är för mycket förlamat och läpparna är för stora.

mm för schnygga plastiga ankor är ju att föredra?
2008-10-08, 18:15
  #6059
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Shit jag hittade den här bilden på nätet som är ifrån när linda prisis hade börjat injicerat fejset.
Vad rynkig hon va innan hon började med botox.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article145678.ab

Jag måsste säga att hon ser mycket snyggare ut nu, fast hennes läppar har hon gjort aldeles för stora, jag såg henne i studio belinda programmet och hon kan ju knappt prata ju för att hennes ansikte är för mycket förlamat och läpparna är för stora.
Solskadad hy heter det. Solarium är förödande för utseendet.
2008-10-08, 18:56
  #6060
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Solskadad hy heter det. Solarium är förödande för utseendet.

Tänkte det samma - och spånet har inte lärt sig sin läxa, utan solar fortfarande solarium utan ögonskydd som vi sett i hennes blogg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in