2009-06-08, 19:12
  #12061
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Det blev ett blogg-inlägg av detta!
på min egen alltså, inte på hennes...
Men du: "Sveriges största b-kändis, bloggare och nu mera gravid". Jag är inte så säker på att folk tolkar det som ironisk särskrivning..
2009-06-08, 19:30
  #12062
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Men du: "Sveriges största b-kändis, bloggare och nu mera gravid". Jag är inte så säker på att folk tolkar det som ironisk särskrivning..
Men nu är hon ju mera gravid än för en månad sedan.
2009-06-08, 19:37
  #12063
Medlem
Roshambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Hade hon vart bättre på att trä på saker hade hon inte suttit i den sits som hon sitter i nu

Dagens bästa!
2009-06-08, 22:58
  #12064
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Betänk att Linda citerades inför hennes boksläpp att svenska var ett av hennes bästa ämnen i skolan!

Åh Bionda. You go girl!
Inte sexualkunskap?
2009-06-09, 09:40
  #12065
Medlem
Lindalovers avatar
Mitt kvälls godis!
Linda Rosing, 2009-06-08 20:42

I början på min graviditet så var jag otroligt godis sugen hela tiden. Nu har jag inte alls något direkt socker sug utan jag nöjer mig med mat(hoppas det håller i sig). Så i stället för att sätta i mig chips eller massa smågodis så gör jag varje kväll en lite fruktsallad som består av bara appelsiner och honungsmelon. Det är så gott! jag har fått nojja på det och jag måste ha det varje kväll. Jag är så tacksam att det blev frukt jag måste ha och inte massa skräpmat. Och glad är Peter som slipper åka riket runt för att hitta det jag vill ha. När man är gravid då kan vara sugen på det mest konstiga. Men det slipper vi båda,skönt!
2009-06-09, 11:43
  #12066
Medlem
Lindalovers avatar
I morse grät jag när Peter.....
Linda Rosing, 2009-06-09 09:43

I morse väcktes jag tidigt av Peters larm. Han ska åka till Ryssland och ska vara borta i 3 dagar och spela med sitt band Basic Element. När han sa hejdå och pussade på mig så grät jag. Det är alltid lika jobbigt när han ska åka iväg och speciellt så här långt bort. Jag älskar han så mycket och det är alltid lika jobbigt när vi skiljs åt. Han ringer mig ofta och det är så skönt att höra hans röst. Nu när jag är gravid så är jag extra känslig och tårarna kommer lätt. Men jag får glädjas åt att idag ska jag hämta Kevin så jag kommer iallafall inte att vara själv. Och på torsdag kommer Melissa. Jag är så glad att jag har mina fina barn och jag älskar dom och Peter mest av allt i hela livet.

http://sv.tinypic.com/r/iwq1y9/5

Jag och min älskling när vi var i Portugal.
2009-06-09, 12:28
  #12067
Medlem
m68s avatar
Men slabben du ska inte äta för 2, dumhuvud.





Nu ska jag hämta Kevin!
Linda Rosing, 2009-06-09 12:17
Nu är jag mätt och belåten och ska snart iväg och hämta min son. Kevin och jag ska shoppa avslutningskläder och skor som han ska ha på sig i morgon när han har skolavslutning. Då slutar han 3:an(shit vad fort åren går).Och när vi shoppat klart ska vi till Bobbys salong och klippa en snygg Danny i E.M.D frissa,för det är vad han vill ha. Och Bobby klipper ju honom så han vet precis hur Kevin vill se ut. Bilder kommer upp senare.

Mitt favo lunch ställe!
Linda Rosing, 2009-06-09 11:47
Lunch stället Cillans ligger bara några meter från där jag bor. Dom har bra husmanskost och är alltid så trevliga. Man kan alltid välja på tre olika rätter. En kötträtt, pastarätt och en fisk. Och jag brukar ofta be om extra mat eftersom jag äter för två och det är aldrig några problem med det,hahaha.
2009-06-09, 12:48
  #12068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68





Nu ska jag hämta Kevin!


Mitt favo lunch ställe!
Linda Rosing, 2009-06-09 11:47
Lunch stället Cillans ligger bara några meter från där jag bor. Dom har bra husmanskost och är alltid så trevliga. Man kan alltid välja på tre olika rätter. En kötträtt, pastarätt och en fisk. Och jag brukar ofta be om extra mat eftersom jag äter för två och det är aldrig några problem med det,hahaha.
Som om vi inte fått nog med ledtrådar redan.

Hoppas hon på ett gäng med papparazzis utanför porten?
2009-06-09, 14:38
  #12069
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Som om vi inte fått nog med ledtrådar redan.

Hoppas hon på ett gäng med papparazzis utanför porten?
Har du legat i koma de sista veckorna? Det är offentligt att hon är gravid sen länge.
2009-06-09, 14:41
  #12070
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Peter ska åka till Ryssland och ska vara borta i 3 dagar och spela med sitt band Basic Element. När han sa hejdå och pussade på mig så grät jag
'
Om Katrin Z´s skvaller stämmer så borde hon vara galen av svartsjuka vid det här laget. Peter kommer att ha snygga, villiga unga ryskor omkring sig under tre dygn (och slippa rapporteringsplikten).
2009-06-09, 14:48
  #12071
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
'
Om Katrin Z´s skvaller stämmer så borde hon vara galen av svartsjuka vid det här laget. Peter kommer att ha snygga, villiga unga ryskor omkring sig under tre dygn (och slippa rapporteringsplikten).
Det stämmer säkert.. I ett tidigare blogginlägg var hon ju tvungen att likt en fjortis demonstrativt visa att hon "gillar" andra bandmedlemmar;
Citat:
'Nu är vi hemma från Falun!
Linda Rosing, 2009-06-07 16:16

Äntligen har vi kommit hem från Falun. Det är alltid lika tråkigt att sitta i bilen och vi har åkt ca50 mil sen igår. Men det har gått bra ändå. Peter,Sebastian och jag har skrattat och sjukat oss hela tiden så resan gick snabbare än vad jag trodde. Väl framme i Falun så följde jag med Peter när han gjorde soundcheck inför Rix Fm på torget. Det var andra artister där som BWO,STYLE osv. Hotellet vi bodde på var trevligt och medans Peter giggade valde jag att tryggt ligga i sängen och zappa på dom olika filmkanalerna. Han giggade två gig samma kväll. Sen när han var klar kom han raka vägen hem till mig och kröp ner och myste med mig. Det har varit jätte trevligt och jag gillar verkligen hans band medlemmar Jonas och Andrea. Borta bra men hemma bäst!
2009-06-09, 15:33
  #12072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Har du legat i koma de sista veckorna? Det är offentligt att hon är gravid sen länge.
Det var adressangivelsen jag syftade på.

[quote] Lunch stället Cillans ligger bara några meter från där jag bor. Dom har bra husmanskost och är alltid så trevliga. Man kan alltid välja på tre olika rätter. En kötträtt, pastarätt och en fisk. Och jag brukar ofta be om extra mat eftersom jag äter för två och det är aldrig några problem med det,hahaha./QUOTE]

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in