2008-08-26, 15:19
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag trillade in på Lindas blogg och möttes av denna bild: http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/26a9ea85-8035-438f-907f-1da78063bde4.jpg

Wiaaaaaaah.

Nu måste jag få visa vad jag lärt mig om bilder och annat de senaste dagarna. Jag bojkottar hennes blogg så jag uppmanar dig att lägga upp den på tinypic eller vad det hette så jag och andra bojkottare kan se godbiten. (hoppas det blev sagt rätt nu) Jag önskar ett litet referat om vad som sagts i bloggen och är nyfiken på om det kommit kommentarer om plastkorven och om hon i sånt fall har sagt nåt. Eller är vi bara avundsjuka som inte kan koka köttkorv kanske..?
.
2008-08-26, 15:59
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nu måste jag få visa vad jag lärt mig om bilder och annat de senaste dagarna. Jag bojkottar hennes blogg så jag uppmanar dig att lägga upp den på tinypic eller vad det hette så jag och andra bojkottare kan se godbiten. .
Men den där bilden kan du klicka på utan att komma in på bloggen, hur de gör har jag ingen aning om; men så är det iaf.
2008-08-26, 16:31
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Jag trillade in på Lindas blogg och möttes av denna bild: http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/26a9ea85-8035-438f-907f-1da78063bde4.jpg

Wiaaaaaaah.
Hennes pussmun ser ju ut som ett väl insmort och använt brunöga, bara färgen som diffar lite
2008-08-26, 17:05
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Men den där bilden kan du klicka på utan att komma in på bloggen, hur de gör har jag ingen aning om; men så är det iaf.

Tack för infon. Vågade inte riskera min bojkott.

Huvva vilken bild. Jag börjar anse att varningstext är på sin plats.
.
2008-08-26, 17:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Hennes pussmun ser ju ut som ett väl insmort och använt brunöga, bara färgen som diffar lite

Ujuj, vilken bild du gav mig. Jag gissar att de som läst detta aldrig skulle kunna tänka sig att pussa henne.
.
2008-08-26, 17:14
Medlem
William Hainess avatar
Glömde bort att posta det här:

Citat:
Det kan det vara! Men hon var med Fadde på ett hotell mitt i stan igår! Jag såg dem sitta och prata, han drack rött vin och hon vatten.

Det får mig att tro att han var sugen på en repris, men inte hon. Men vad vet jag...

http://metrobloggen.se/deltadelta

http://www.glife.se/Bloggkommentatorerna/25280

Jag antar att hon kan träffa Fadderallan igen nu när Melissa har flyttat in?
2008-08-26, 17:29
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Glömde bort att posta det här:

http://www.glife.se/Bloggkommentatorerna/25280

Jag antar att hon kan träffa Fadderallan igen nu när Melissa har flyttat in?

Om det ligger till så...hur tänker hon? Bara min dotter fått flytta in hos mig så kan jag göra vad jag vill igen utan att exet tycker till..? Att Melissa nu bor där är ju inte nåt som betyder att det alltid kommer vara så. Fast det var nog lite för svårt för Farmor att fatta förmodar jag...
.
2008-08-26, 18:59
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan

Ser ut som ett grovt fall av hemorojder!

Måste vara som att kyssa ett väl,begagnat höns-arschel!
2008-08-26, 19:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Om det ligger till så...hur tänker hon? Bara min dotter fått flytta in hos mig så kan jag göra vad jag vill igen utan att exet tycker till..? Att Melissa nu bor där är ju inte nåt som betyder att det alltid kommer vara så. Fast det var nog lite för svårt för Farmor att fatta förmodar jag...
.

Linda förlorade vårdnaden om Melissa efter det att hon agerat som en kåt kanin i TV.
Pappan fick nog,begärde in papper om att han skulle få hela vårdnaden.
Linda blev inkallad till "bikten"för att underteckna vårdnadspapperet.

När hon kommer ut därifrån så frågade Micke vad det gällde. Linda ryckte i princip på axlarna och sade att det var ett papper som hon skulle underteckna för att hennes ex ville ha hela vårdnaden om jäntan.

Så fadde har inte ett dyft med att göra att Melissa inte ville/fick träffa sin mor. Utan det var Lindas slampbeteende och idoga juckande med media som satte käppar i hjulen.

Kan vara därför som hon hade en "radiotystnad"och var i princip osynlig i media.Allt för att visa sig duglig som mamma.

Vilket vi sett haltar lite granna,eftersom jäntan gång på gång får tillbringa tid i ensamhet,när hon inte passar sin lillebror.För att Linda ska springa runt för att sälja in sin röv till de som vill ha henne!
2008-08-26, 19:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Linda förlorade vårdnaden om Melissa efter det att hon agerat som en kåt kanin i TV.
Pappan fick nog,begärde in papper om att han skulle få hela vårdnaden.
Linda blev inkallad till "bikten"för att underteckna vårdnadspapperet.

När hon kommer ut därifrån så frågade Micke vad det gällde. Linda ryckte i princip på axlarna och sade att det var ett papper som hon skulle underteckna för att hennes ex ville ha hela vårdnaden om jäntan.

Så fadde har inte ett dyft med att göra att Melissa inte ville/fick träffa sin mor. Utan det var Lindas slampbeteende och idoga juckande med media som satte käppar i hjulen.

Kan vara därför som hon hade en "radiotystnad"och var i princip osynlig i media.Allt för att visa sig duglig som mamma.

Vilket vi sett haltar lite granna,eftersom jäntan gång på gång får tillbringa tid i ensamhet,när hon inte passar sin lillebror.För att Linda ska springa runt för att sälja in sin röv till de som vill ha henne!

Jag är mkt nyfiken på vad det är som gjort att pappan nu har mjuknat ang Melissa och var hon ska bo. Jag har inga barn själv men är Melissa så stor rent juridiskt så att hon får bestämma själv var hon vill bo eller har föräldrarna fortfarande nåt att säga till om?

Bara genom att läsa bloggen så anser jag att Farmors prövotid som heltidsmamma har gått för snabbt. Ett sommarlov och sen är allt klart liksom...obegripligt.
.
2008-08-26, 20:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Jag är mkt nyfiken på vad det är som gjort att pappan nu har mjuknat ang Melissa och var hon ska bo. Jag har inga barn själv men är Melissa så stor rent juridiskt så att hon får bestämma själv var hon vill bo eller har föräldrarna fortfarande nåt att säga till om?

Bara genom att läsa bloggen så anser jag att Farmors prövotid som heltidsmamma har gått för snabbt. Ett sommarlov och sen är allt klart liksom...obegripligt.
.

Detta är min personliga verision!

Melissas pappa är omgift. Med sin nya fru har han två barn.Alltså melissas halvsyskon.
Linda och melissas pappa var aldrig gifta.

Melissa har kommit in i den ålder då det liv som Linda lever är väldigt lockande. Att genom sin mor få full tillgång till idoler och diverse andra saker som kan tillfredsställa en tonårings jakt på att bli någon,är väldigt frestande.
Hon har bråkat med sin far och antagligen huggit hårt mot kvinnan som är hennes styvmor.

Att melissa alltid fått stå tillbaka för sin mors nyckfulla ideer,är glömt.

Jag tror inte att Melissa är speciellt nöjd med sitt liv här i stockholm. Snart har smekmånaden gått ut,och verkligheten kommit ikapp både henne och Linda. Att skaffa sig kompisar är inte lätt i den åldern,och inte alla ser Linda som den ideala mamma.Och att vara kompis med en tonårsdotter är det dummaste man kan göra.

Skolgången kan även den bli lidande då endast Linda finns att tillgå som läxhjälp. Tror inte att hennes bögisar finner intresse av att traggla läxor med Melissa.

Att det brakar snart kan jag sätta en hundring på. Så pass bra känner jag Linda,och att se henne tampas med en trotsig unge som skriker att hon ska skita i vad jäntan gör på nätterna och varför hon inte går till skolan,är nog något som inte passar i Lindas värld.

Kanske jäntan åker hem runt julen och sedan bestämmer sig för att stanna där.Ett inte altför spejsat alternativ!
2008-08-26, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Detta är min personliga verision!

Melissas pappa är omgift. Med sin nya fru har han två barn.Alltså melissas halvsyskon.
Linda och melissas pappa var aldrig gifta.

Melissa har kommit in i den ålder då det liv som Linda lever är väldigt lockande. Att genom sin mor få full tillgång till idoler och diverse andra saker som kan tillfredsställa en tonårings jakt på att bli någon,är väldigt frestande.
Hon har bråkat med sin far och antagligen huggit hårt mot kvinnan som är hennes styvmor.

Att melissa alltid fått stå tillbaka för sin mors nyckfulla ideer,är glömt.

Jag tror inte att Melissa är speciellt nöjd med sitt liv här i stockholm. Snart har smekmånaden gått ut,och verkligheten kommit ikapp både henne och Linda. Att skaffa sig kompisar är inte lätt i den åldern,och inte alla ser Linda som den ideala mamma.Och att vara kompis med en tonårsdotter är det dummaste man kan göra.

Skolgången kan även den bli lidande då endast Linda finns att tillgå som läxhjälp. Tror inte att hennes bögisar finner intresse av att traggla läxor med Melissa.

Att det brakar snart kan jag sätta en hundring på. Så pass bra känner jag Linda,och att se henne tampas med en trotsig unge som skriker att hon ska skita i vad jäntan gör på nätterna och varför hon inte går till skolan,är nog något som inte passar i Lindas värld.

Kanske jäntan åker hem runt julen och sedan bestämmer sig för att stanna där.Ett inte altför spejsat alternativ!
Mycket ett kvimnoperspektiv, där man tror att det bara är kvinnan som ska uppfostra en individ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in