2008-10-09, 12:02
  #6073
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Visst förstår jag varför hon är skriven där, men varför skulle hon ens nämna det i en intervju att hon bor där? Det är knappast så att journalisten själv frågar vart hon bor, utan hon säger själv "Då köper jag sushi, förslagsvis på Hagagatan där jag bor". Det verkar onödigt att ens nämna det! Linda är underlig...

Edit: Enligt Fredrik Federley så har uppenbarligen både Linda och Dominika blivit anmälda till socialen...

Att Linda är anmäld ser jag som normalt.Hennes livsstil innebär en mängd utekvällar,utlandsresor,suspekt inkomst och allt detta toppat med ett yvigt alkoholintag,allt under tiden som hon har en 14/15-åring boendes hemma.
Hon delar dessutom med sig av allt i bloggen vilket medför att det bara är att läsa innantill för vilken socialtant som helst.

I Dominikas fall så har hon en stalker efter sig. Nu snackar vi en person med ett genuint hat gentemot Dominika. Ryktet vill göra gällandes att det är Camilla Henemark!
Anmälan mot Dominika ser jag som befängd! Hon jobbar häcken av sig. Festar mycket måttligt och tydligen är hennes dotter en väldigt klok liten flicka!
2008-10-09, 12:03
  #6074
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Då är det väl ganska uppenbart att Ola Rapace är hennes *Mr Big*. Hon säger ju själv att den personen inte vet om hennes vurmande.


Och nu vet han ännu mindre!
2008-10-09, 12:09
  #6075
Medlem
MaeWests avatar
Detta är John Bauergymnasiet!

http://nyhetskanalen.se/1.199912/nyheter/2007/11/04/john_bauergymnasiet_guldgruva_for_agaren
2008-10-09, 12:51
  #6076
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Visst förstår jag varför hon är skriven där, men varför skulle hon ens nämna det i en intervju att hon bor där? Det är knappast så att journalisten själv frågar vart hon bor, utan hon säger själv "Då köper jag sushi, förslagsvis på Hagagatan där jag bor". Det verkar onödigt att ens nämna det! Linda är underlig...

Edit: Enligt Fredrik Federley så har uppenbarligen både Linda och Dominika blivit anmälda till socialen...

Men Linda är ju dum i huvudet. I sin fantasi bor hon på Hagagatan och är ihop med Ola Rapace, som hon sitter på Elverket och för djupa samtal om konstens intre tillsammans med. Alla älskar ju henne, så varför skulle inte Ola göra det också? Hon har ju trots allt bjudit honom på "hans favoritshot" redan.

Linda har ju lyckas ta sig till en teater. Hur hon lyckades bjuda Ola på ett shot framkommer inte av bloggen. Jag kan nog ärligt säga att Ola förmodligen bara har en vag aning om vem Linda är. Så när Linda väljer att inte beskriva hur hon fick möjlighet att bjuda dem och ta en bild tillsammans, får man använda fantasin.

Linda gick på teater med en betydligt mer känd vän, som möjligen kände någon på teatern. Verkar troligt, för jag tror knappast att Linda själv har valt den där pjäsen, eller ens skulle komma på tanken att själv beställa en teaterbiljett för att hon är intresserad. SÅÅÅ intresserad är hon inte av något annat än sig själv. Vi antar att hon fick följa med på friplåtar och i samband med det ville hennes vän återgälda tjänsten och gick sålunda fram till baren och beställde den billigaste sprit de hade. Ett lakritsshot. Sedan åkte kameran fram och Linda blev plåtad med en "riktig skådis". Förmodligen pratade de inte med varandra mer än straxt innan fotot skulle tas.

Hade Ola sagt något till Linda hade det definitivt stått i bloggen. Typ; "Ola gav mig komplimanger för mina fina tröja, som jag köpt på Zara."
2008-10-09, 14:32
  #6077
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Visst förstår jag varför hon är skriven där, men varför skulle hon ens nämna det i en intervju att hon bor där? Det är knappast så att journalisten själv frågar vart hon bor, utan hon säger själv "Då köper jag sushi, förslagsvis på Hagagatan där jag bor". Det verkar onödigt att ens nämna det! Linda är underlig...

Edit: Enligt Fredrik Federley så har uppenbarligen både Linda och Dominika blivit anmälda till socialen...

Kanske är det en gammal intervju då hon var inneboendet hos slemmet.
2008-10-09, 14:38
  #6078
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Kanske är det en gammal intervju då hon var inneboendet hos slemmet.

Nix:

Citat:
Ruben Brundell
Allt om Stockholm
2008-10-07

Tror knappast att de sitter på en kåseriartikel i flera månader... konstig lögn från en person som "aldrig" ljuger.
2008-10-09, 15:33
  #6079
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nix:



Tror knappast att de sitter på en kåseriartikel i flera månader... konstig lögn från en person som "aldrig" ljuger.



http://www.alltomstockholm.se/Artikel.aspx?bid=1253629

Och nya Collage vet jag en del om....bakom kulisserna,så att säga!
2008-10-09, 15:52
  #6080
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
http://www.alltomstockholm.se/Artikel.aspx?bid=1253629

Och nya Collage vet jag en del om....bakom kulisserna,så att säga!

Hm? Säg inte A utan att säga B! Har ingen aning om vad "Collage" är för ställe...
2008-10-09, 18:40
  #6081
Bannlyst
Tittade in på lindas blogg

Jag undrar hur länge det kommer att dröja innan linda sprutar in botox runt munnen om man nu kan göra det ??
för såg på korten att hon börjar bli väldigt rynkig där
2008-10-09, 18:46
  #6082
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Jag undrar hur länge det kommer att dröja innan linda sprutar in botox runt munnen om man nu kan göra det ??
för såg på korten att hon börjar bli väldigt rynkig där
Det kommer snart spruta ut botox ur munnen på henne om inte annat.
2008-10-09, 19:30
  #6083
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hm? Säg inte A utan att säga B! Har ingen aning om vad "Collage" är för ställe...


OK....detta blir en smula OT.Kanske kan det bli en egen tråd?

Detta är Nya Collage:
http://www.realtid.se/ArticlePages/200809/01/20080901181507_Realtid753/20080901181507_Realtid753.dbp.asp

Karln på den nedersta bilden är en av bröderna som nämns i denna artikel:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=416757
Och skulden de skriver om betalades,på öret,dagen innan kron-nisse skulle dyka upp på krogen!

Avvaktar nu med övrig info om vilka Linda ev har span på,när det gäller Nya Collage!
2008-10-09, 21:37
  #6084
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
KVÄLLENS ANKA:


Till detta informative inlägg följer bilder på ankans naglar ( http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/cd9941bc-1ff0-4d17-ad20-1ce114c5dffb.jpg ) och räksallad ( http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/7ae918c3-b982-4801-b0c1-51e5a5a2e5b5.jpg ) . Så vad är ditt riktiga jag Linda? Tydligen är det naglar, botox och räksallad på centralen.
__________________
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-10-09 kl. 21:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in