2008-11-08, 12:06
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Mjo, men det är ändå konstigt med tanke på att blott för några veckor sedan så var de bästisar 4 eva, och nu är hon inte ens omnämnd. Det är väl möjligt att Melissa själv har bett mamma att inte skriva om henne, men det är konstigt hur hon bara har försvunnit. Efter skummande så var det sista som nämndes om Melissa var i Darin-inlägget den 17 Oktober!

Men herreguuuuud ,asså!
Du pratar tid som om Patsy var en vanlig kvinna!

Och att Melissa bett sin "Mor", om att inte nämna sin dotter i bloggen....nope!
Så kändiskåt som melissa är! Och som själv skrivit om att hon hatar att vara anonym!

Fast ibland så får man mer än man ber om, och som i melissas fall vara dömd för att vara dotter till sveriges rixluder, kan kanske bli lite väl magstarkt. Även för en kändiskåt 14-15-åring!
2008-11-08, 12:10
Medlem
hallon1s avatar
Var är Melissa?

Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Mjo, men det är ändå konstigt med tanke på att blott för några veckor sedan så var de bästisar 4 eva, och nu är hon inte ens omnämnd. Det är väl möjligt att Melissa själv har bett mamma att inte skriva om henne, men det är konstigt hur hon bara har försvunnit. Efter skummande så var det sista som nämndes om Melissa var i Darin-inlägget den 17 Oktober!

Inte ett ord om flickungen på jättelänge! Var är hon?
Är det ingen som vet?
2008-11-08, 12:18
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Men herreguuuuud ,asså!
Du pratar tid som om Patsy var en vanlig kvinna!

Och att Melissa bett sin "Mor", om att inte nämna sin dotter i bloggen....nope!
Så kändiskåt som melissa är! Och som själv skrivit om att hon hatar att vara anonym!

Fast ibland så får man mer än man ber om, och som i melissas fall vara dömd för att vara dotter till sveriges rixluder, kan kanske bli lite väl magstarkt. Även för en kändiskåt 14-15-åring!

Jag håller med dig. Den uteblivna informationen tyder på att Melissa inte längre är kvar hos sin självupptagna "mor".
2008-11-08, 15:02
Medlem
z2joiss avatar
Det är nog en tidsfråga innan Kevins pappa rycker hem honom också...

"kollade vi på "Fredag hela veckan" och då var jag med där. Det är från Blondinbellas fest som vi gjorde den här lilla sketchen. Jag och"stekaren"(Peter Magnusson)skulle låtsas att vi hade haft sex på toa."

Lika bra att grabben får se vilken madrass hans morsa är på TV så han slipper få höra det bakom ryggen i skolan sen. Moget också av Linda att sitta med honom och titta så att hon kan förklara för honom om han har några funderingar. T ex vilken ställning som är bäst på en offentlig toalett.

"Så först fick han gå ut från damtoan,sen skulle jag vänta några sekunder innan jag gick ut. Då stod jag bakom dörren och tittade åt båda sidorna så ingen skulle se mig,innan jag rättade till mitt hår och klänning och gick ut till dom andra på festen. Hahaha,det varfaktiskt roligt, och det bjuder jag på. "

Här missade jag nog poängen. Vad var det som var roligt? Att hon såg sig om?

"Jag måste säga att jag tycker att Peter är snygg och sexig på någotvis. Och självklart så sa jag det till honom spontan som jag är. Och han var inte sen att svara tillbaks: "-Det är du med! sa han och log innan han gick.""

Måste vara härligt att vara sådär spontan. Och något sjysst brukar man ju säga till tjejen när man precis haft sex.
2008-11-09, 11:19
Medlem
MaeWests avatar
http://www.expressen.se/noje/1.1362616/linda-rosing-fick-svar-angest-infor-kamerorna

Hon fick väl inte sippa lite vin innan.
Linda har en enorm rampfeber. Som hon brukar dämpa med vin eller en lina.

Och nu var det stackars flickebarnet tvungen att köra "naturell"!

Och kan det möjligtvis ha funnits någon smartskalle som fångade detta psykbryt på bild tro?

Och givetvis så plockar femman Patsy som en nackad höna infor programmet"I säng med Rosing"!

"Livegen" har fått ett ansikte!

Patsy i en framtida intervju: "-Hur kunde jag veta att jag sålde min själ? Jag ville ju bara bli en kändis!"

Snyggt jobbat,Femman!
2008-11-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallon1
Jag håller med dig. Den uteblivna informationen tyder på att Melissa inte längre är kvar hos sin självupptagna "mor".

Ja, det verkar ju onekligen som om dottern har flyttat tillbaka till pappan efter bara ett par månader med sin mamma.
Tror knappast att det var han som tvingade henne tillbaka och tveksamt om det ens var hennes eget val?
Troligast är väl att Linda, åter igen, inte ville ha ett barn att ödsla tid på nu när hon tycker sig ha en karriär att satsa på.
Antagligen är det exakt samma argument som förra gången hon kastade dottern på tippen "Jag kan inte vara en bra mamma när jag måste satsa så hårt på min berömmelse, du har det bättre hos din pappa. Jag är fan värd det här."
Att det är omöjligt för henne att klara av ett halvtidsjobb och samtidigt ha hand om sina barn är patetiskt. Hur många heltidsarbetande, ensamma mammor finns det inte?
Men de kanske hellre är med sina barn än fixar naglar, powerwalkar, shoppar och myser med värmeljus...
2008-11-09, 15:04
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Ja, det verkar ju onekligen som om dottern har flyttat tillbaka till pappan efter bara ett par månader med sin mamma.
Tror knappast att det var han som tvingade henne tillbaka och tveksamt om det ens var hennes eget val?
Troligast är väl att Linda, åter igen, inte ville ha ett barn att ödsla tid på nu när hon tycker sig ha en karriär att satsa på.
Antagligen är det exakt samma argument som förra gången hon kastade dottern på tippen "Jag kan inte vara en bra mamma när jag måste satsa så hårt på min berömmelse, du har det bättre hos din pappa. Jag är fan värd det här."
Att det är omöjligt för henne att klara av ett halvtidsjobb och samtidigt ha hand om sina barn är patetiskt. Hur många heltidsarbetande, ensamma mammor finns det inte?
Men de kanske hellre är med sina barn än fixar naglar, powerwalkar, shoppar och myser med värmeljus...

Fortfarande inte ett ord om flickan. Det är kusligt hur hon har försvunnit, som om hon aldrig existerat. Jag misstänker att det är som du säger, hon har "avpolleterats" av sin mor som inte längre riktigt har tid med henne. En normal tonåring ställer lite mer krav på tillvaron än att nöja sig med att vara accessoir till sin mamma, på det sätt som kevin är. Och inte blir det nåt eget liv med tre personer i en liten tvåa.

Man får hoppas melissa har flyttat hem.
2008-11-09, 16:43
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
http://www.expressen.se/noje/1.1362616/linda-rosing-fick-svar-angest-infor-kamerorna

Hon fick väl inte sippa lite vin innan.
Linda har en enorm rampfeber. Som hon brukar dämpa med vin eller en lina.

Och nu var det stackars flickebarnet tvungen att köra "naturell"!

Och kan det möjligtvis ha funnits någon smartskalle som fångade detta psykbryt på bild tro?

Och givetvis så plockar femman Patsy som en nackad höna infor programmet"I säng med Rosing"!

"Livegen" har fått ett ansikte!

Patsy i en framtida intervju: "-Hur kunde jag veta att jag sålde min själ? Jag ville ju bara bli en kändis!"

Snyggt jobbat,Femman!

Illa att människan måste hora i det där skitprogrammet för att få in stålar. Mycket illa. Sanningens ögonblick är till för bottenskrapet i Sverige med noll och ingen moral.
2008-11-09, 17:40
Medlem
hamadas avatar
Melissas blogg

www.thelifeofmellan.blogg.se
2008-11-09, 18:08
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Melissas blogg

Ur Melissas blogg:

Citat:
hey, har nyss hjälpt pappa med att städa garaget det gick bra.
Nu ska jag snart ut och träffa alla.
finns på mobilen.

btw nu har jag flyttat tillbaka till pappa
2008-10-26 @ 12:28:18
2008-11-09, 18:19
Medlem
William Hainess avatar
I det tidigare inlägget så verkar det inte som hon trivdes speciellt bra, trots allt fjäsk.
2008-11-09, 18:46
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Melissas blogg

Jamen tack! där har vi svaret. Skönt att veta att hon är hemma igen. Men varför har inte rosing ens nämnt detta med återflytten, hon låtsas ju bara som ingenting. Vilken respektlöshet, när hon nu en gång valt att använda sina barn i medialt syfte. Som om folk varken skulle märka eller fatta att det nåt väsentligt som plötsligt saknas där bland alla felstavningarna. En unge, typ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in