Dagens Farmor #1:
"Filma,Parken,Gay,KlubbG!
Published: Idag, 13:36
Här sitter jag med Tobbe(micken i handen) från Aftonbladet.
Och min Gaymaffia som består av,längst upp till vänster:
Alex Erwik,Bobby,Martin och Tito.
Igår filmade Aftonbladet mig på Pride.
Där jag och min gaymaffia berättade om mitt liv
som "Faghag".
Det blev ett jätteroligt inslag där vi som vanligt pratade
i munnen på varandra.
Det ska komma upp idag på Aftonbladet.se.
När vet jag inte,men det kommer!
Efter vi var klara med det så minglade vi runt i Parken.
Sen ville alla gå till baren istället och där tog vi ett
glas vin. Efter det glaset så var snacket igång.
Herregud! säger jag bara, tur att ingen hörde oss.
För våra munnar var riktigt "dirty" hahahaha.
Vi dansade,skrattade och skvallrade, ja som vi brukar.
Vi har alltid så jävla kul när vi är ute.
De bara är så jag kan inte förklara med ord.
Men det är otroligt bra för själen att skratta så mycket
som vi gör.
Sen vid halv tio gick Alex och jag till Klubb G.
Där vi satt i juryn för Miss Gay.
Det var sånt ös och över tusen pers var där inne.
Och kön utanför var helt enorm.
Sen när klockan blen elva då var det dax att gå upp på
scen och saätta sig i jurybåset.
När jag gick upp på scen skrek alla "Linda,Linda,Linda"!
Ikör,fatta hur mäktigt det kändes hahaha.
Men tävlingen var bra och det var svårt att välja
en favorit. Men efter våra fråge grillningar till tjejerna
så var vi i juryn eniga.
Och det blev Joy som vann.
En supersnygg flata med världens schysstaste tatoo
längs ryggraden.
Mer bilder kommer senare,,,,"
Om man har vänner så är det precis så som du beskriver - har inget med läggning att göra.
Nu måste man ju hålla koll på när AB slänger upp den där intervjun också så man får höra vad hon har att säga.

.