2008-07-31, 13:11
  #3445
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag tror att jag har hittat min nya Gud

Undrar om Linda tänker försöka ta sig in på Nobelmiddagen i vinter med samma argumet. Hon har ju inte bara en blogg, hon har ju skrivit en bok som ju faktiskt kan vinna nästa litteraturpris.

P.S. Jag kunde inte låta bli att kommentera bennes blogg, har jag sålt min själ till Satan nu?

Nejdå mitt barn! 47 Ave Maria och 30 situps och låt bli chokladkakan för den är min. Allt detta gör att du blir förlåten! Amen!
.
2008-07-31, 13:13
  #3446
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Jag tror inte att skabbet kommer att blogga innan kommentarerna är över 2000. Just nu är det 1600, att inte folk reagerar på att hon inte bloggar.

Kollade just om det ökat och det är 1650 typ nu. Och hon är inloggad?! Vi får se om hon bara läser eller skriver nåt också!
.
2008-07-31, 13:14
  #3447
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag kan fortfarande inte komma över den mentala bilden av allas våran Bionda och Erwik som står och försöker förklara att Biondan faktiskt är en av Sveriges största bloggare och om dom inte släpper in dom så kommer dom skriva något "jätte dumt" om Pride så att alla slutar gå! För så mycket makt har ju Biondan nu.

*söker och ser om någon annan har rapporterat om händelsen*

Den bilden får mig att må väldigt bra ärligt talat. Jag tycker det är jättekul med folk som tror de är nåt.

Hittade du något?
.
2008-07-31, 13:17
  #3448
Medlem
MissTakens avatar
Hon valde att suga på karamellen en stund till och loggade bara ut utan att skriva nåt..
.
2008-07-31, 13:22
  #3449
Medlem
William Hainess avatar
Nej, däremot ett par som gråter ut om Lindamobbningen:
http://robinstrandberg.blogspot.com/2008/07/jag-blir-s-trtt-p-mobbning.html

http://lulle.bloggspace.se/633413/Far-man-skriva-vad-som-helst-bara-for-att-mottagaren-heter-Linda-Rosing/

http://theereese.blogg.se/2008/july/linda-rosing.html

Lindas fans slår tillbaka! Hon är så folkkär, etc.
2008-07-31, 13:23
  #3450
Medlem
quanto_tempos avatar
Bloggen

just nu "terrar" jag och min tjej senaste blogginlägget samtidigt (2 datorer äntligen igen)

http://www.hanky.se/frameset/gmain/gleft/memberblogentry.aspx?me_id=22&be_id=10576&pagincur pag=1&totalrecords=1643
2008-07-31, 13:30
  #3451
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nej, däremot ett par som gråter ut om Lindamobbningen:
http://robinstrandberg.blogspot.com/2008/07/jag-blir-s-trtt-p-mobbning.html

http://lulle.bloggspace.se/633413/Far-man-skriva-vad-som-helst-bara-for-att-mottagaren-heter-Linda-Rosing/

http://theereese.blogg.se/2008/july/linda-rosing.html

Lindas fans slår tillbaka! Hon är så folkkär, etc.

LÄnk 1: Bögpolare!

Länk 2: Hon har jävligt många poänger, skitbra!

Länk 3: Aspirant på fjortistitulering igen!
.
2008-07-31, 13:31
  #3452
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
just nu "terrar" jag och min tjej senaste blogginlägget samtidigt (2 datorer äntligen igen)

http://www.hanky.se/frameset/gmain/gleft/memberblogentry.aspx?me_id=22&be_id=10576&pagincur pag=1&totalrecords=1643

Och så kan folk bara komma med avundsjukeargumentet!
.
2008-07-31, 13:37
  #3453
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Länk 2: Hon har jävligt många poänger, skitbra!
.

Visst har hon det - i slutet av dagen så är människorna som attackerar hennes barn svin, men sedan så måste man ju fråga sig vem som är katalysatorn som låter det hända? Förhoppningsvis så lär sig kanske vår folkkära Bionda och andra som lägger ut bilder på sina barn på internet något.

Såg för övrigt: Bionda-tråden blir FEM hela år den 29/9! Vi borde sammanställa någon form av "Best of Bionda" tills dess.
2008-07-31, 14:43
  #3454
Medlem
quanto_tempos avatar
senaste:
http://www.hanky.se/LindaRosing/10731?PaginCurPag=1&TotalRecords=38

Förutsätter att flertalet fortsätter kommentera på LR's blogg.
http://www.hanky.se/LindaRosing/
"Låt stå!"

2008-07-31, 14:48
  #3455
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Filma,Parken,Gay,KlubbG!
Published: Idag, 13:36

Här sitter jag med Tobbe(micken i handen) från Aftonbladet.
Och min Gaymaffia som består av,längst upp till vänster:
Alex Erwik,Bobby,Martin och Tito.


Igår filmade Aftonbladet mig på Pride.
Där jag och min gaymaffia berättade om mitt liv
som "Faghag".
Det blev ett jätteroligt inslag där vi som vanligt pratade
i munnen på varandra.
Det ska komma upp idag på Aftonbladet.se.
När vet jag inte,men det kommer!

Efter vi var klara med det så minglade vi runt i Parken.
Sen ville alla gå till baren istället och där tog vi ett
glas vin. Efter det glaset så var snacket igång.
Herregud! säger jag bara, tur att ingen hörde oss.
För våra munnar var riktigt "dirty" hahahaha.

Vi dansade,skrattade och skvallrade, ja som vi brukar.
Vi har alltid så jävla kul när vi är ute.
De bara är så jag kan inte förklara med ord.
Men det är otroligt bra för själen att skratta så mycket
som vi gör.

Sen vid halv tio gick Alex och jag till Klubb G.
Där vi satt i juryn för Miss Gay.

Det var sånt ös och över tusen pers var där inne.
Och kön utanför var helt enorm.
Sen när klockan blen elva då var det dax att gå upp på
scen och saätta sig i jurybåset.
När jag gick upp på scen skrek alla "Linda,Linda,Linda"!
Ikör,fatta hur mäktigt det kändes hahaha.

Men tävlingen var bra och det var svårt att välja
en favorit. Men efter våra fråge grillningar till tjejerna
så var vi i juryn eniga.

Och det blev Joy som vann.
En supersnygg flata med världens schysstaste tatoo
längs ryggraden.

Mer bilder kommer senare,,,,"


Om man har vänner så är det precis så som du beskriver - har inget med läggning att göra.

Nu måste man ju hålla koll på när AB slänger upp den där intervjun också så man får höra vad hon har att säga.
.
2008-07-31, 14:49
  #3456
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
senaste:
http://www.hanky.se/LindaRosing/10731?PaginCurPag=1&TotalRecords=38

Förutsätter att flertalet fortsätter kommentera på LR's blogg.
http://www.hanky.se/LindaRosing/
"Låt stå!"


Förlåt! Skummade som hastigast för att se om nåt långt inlägg fanns och noterade inte att du länkade...ber om ursäkt.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in