2008-08-19, 20:26
  #4645
Medlem
Linda/M inlägget

Någon har bemötat sig att svara med tusen kommentarer fördelat på två olika texter. Allt skrivet i versaler och i en hysterisk ton.
Vem kan det vara?
2008-08-19, 20:31
  #4646
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Jasså? Vad har ? med det och göra, nä skit de samma. vi säger du vinner.

Jag vinner inget, jag vill bara försöka få dig att fatta att du skriver fel och du vet ju att det inte är första gången jag och andra påpekar det.
.
2008-08-19, 20:34
  #4647
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Någon har bemötat sig att svara med tusen kommentarer fördelat på två olika texter. Allt skrivet i versaler och i en hysterisk ton.
Vem kan det vara?

Jag är då oskyldig! Fattar inte kravet, det är väl knappast en av frågorna som ligger på topp 10-listan över att få svar på.
.
2008-08-19, 21:07
  #4648
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag vinner inget, jag vill bara försöka få dig att fatta att du skriver fel och du vet ju att det inte är första gången jag och andra påpekar det.
.
Lägg ner. Jag skriver inte fel. och ni får inte mer rätt för att fler har påpekat det, Eller lever ni efter devisen. Ät skit, 10biljoner flugor kan inte ha fel. Nöj er med att jag säger att jag lägger mig.
2008-08-19, 21:09
  #4649
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Lägg ner. Jag skriver inte fel. och ni får inte mer rätt för att fler har påpekat det, Eller lever ni efter devisen. Ät skit, 10biljoner flugor kan inte ha fel. Nöj er med att jag säger att jag lägger mig.

Okej, du skriver inte fel. Devisen är skitbra och borde anammas oftare. Nattinatti!
.
2008-08-19, 21:25
  #4650
Medlem
brianmolkos avatar
shit över 3200 kommentarer..
2008-08-20, 00:22
  #4651
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
shit över 3200 kommentarer..
Nu vet vi vad Hanky,Nisse med kompani och Alex pysslar med!
Givetvis är även sidohängets nya kamrater involverade,för inte är det väl någon över 18 som sitter och kommenterar?
2008-08-20, 04:08
  #4652
Medlem
Worezs avatar
Någon som begriper varför sätter ett flertalet komma när majoriteten av resten av alla internetanvändare använder punkter?
2008-08-20, 07:53
  #4653
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nu vet vi vad Hanky,Nisse med kompani och Alex pysslar med!
Givetvis är även sidohängets nya kamrater involverade,för inte är det väl någon över 18 som sitter och kommenterar?

Det var någon som spammade men jag fick inte intrycket att det var nån pro-Farmor utan tvärtom...
.
2008-08-20, 08:22
  #4654
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Någon som begriper varför sätter ett flertalet komma när majoriteten av resten av alla internetanvändare använder punkter?


Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Farmor-logik?! Nä, jag skojar bara. Hon skriver illa och är slarvig. Det har hänt att hon lyckats pricka punkttangenten men det är sällsynt.
.

Man ska ju skriv som man talar. Hon kanske pratat med bara korta "kmma-uppehåll".

Minns när vi hade komma-undervisning i mellanstadiet(?) o läraren sade att vi skulle ha komma när det var ett kort "andningsuppehåll". Klassen "ljus" hade kommatecken överallt o läraren frågade då om han hade andningssvårigheter.
2008-08-20, 08:41
  #4655
Medlem
MissTakens avatar
Vi var ju tidigare lite fundersamma hur det låg till med vem som var chef var och nu har Farmor svarat på frågan. Hon skriver att bilderna i senaste inlägget är från Finest "där Alex är chefredaktör". Så nu vet vi!

Hon berättar att i nya Solo kan man se vad hon har i sitt kylskåp. Deja vu? Det var väl på tråden förra veckan eller har jag drömt...?

Farmor och Melissa har varit och sett Get smart. De tyckte den var enormt rolig och de fick skratta ordentligt. Melissa fick också vara med om sin första premiär och de fotades mkt och hon tillägger under en bild att det blev en hel del bilder på henne ensam också (läs farmor).

De träffade Adam Alsing med son och Adam berättade att han läser Farmors blogg och att han var glad att det gick bra för Farmor. Givetvis ansågs han supertrevlig.
.
2008-08-20, 08:49
  #4656
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vi. Melissa fick också vara med om sin första premiär och de fotades mkt och hon tillägger under en bild att det blev en hel del bilder på henne ensam också (läs farmor).

ALLT ankan berätter ska tas med en stor nypa salt, speciellt när det gäller fotografer.

Jag lyssnade av nån anledning på MIx Megapol i våras (brukar inte göra det, då jag hatar alla där); men då sa kommenterade Schulman att ankan hadde sagt att hon hadde varit på en öppning av en uteservering, och att det hadde kryllat med fotografer som alla ropade på henne och ville fota; men enligt Schulman hadde bara varit 2-3 trötta halvgamla fotografer på plats, som inte brydde sig speciellt mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in