2009-03-07, 20:02
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Äh! Bullshit! Hennes ungar har hela tiden blivit indragna bland kommentarerna, det är inte därför de är avstängda nu, det är för att hon är avslöjad!
Och inte fan är det hon som har stängt av och rensat bort (?) alla tidigare kommentarerna, det är nog självaste Kanal 5 som har gjort det...

Själv har hon dissat sin dotter rätt grovt på bloggen! Anser iallafall jag som själv är mor!
2009-03-07, 20:07
Medlem
Kommentarerna avstängda - äntligen

Det är ju helt klart att kanal 5 har stängt av kommentarsfältet. Det var faktiskt på tiden, med tanke på vad Lindas barn får utstå. Jag tycker det är under all kritik att inte kanal 5 har gjort detta tidigare. Koppla ej in kommentarsfältet igen.
2009-03-07, 20:35
Bannlyst
ja inte är hon någon ömsint mor inte
kommer så ihåg när hennes dotter fyllde år och Linda fick det hela att handla om bara henne
det var så jävla taskigt faktiskt.
2009-03-07, 20:40
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nillac
Det är ju helt klart att kanal 5 har stängt av kommentarsfältet. Det var faktiskt på tiden, med tanke på vad Lindas barn får utstå. Jag tycker det är under all kritik att inte kanal 5 har gjort detta tidigare. Koppla ej in kommentarsfältet igen.

Orsaken är inte att Patsys avkomma dissas i kommentarerna, orsaken är att folk hänger ut Patsys knullgubbe!

Detta passar inte femman då det finns fler avsnitt att visa.

För varför skall folk titta på en människa som hela tiden varit upptagen?

Och med tanke på att kommentarer om avkomman pågått väldigt länge utan någon som helst reaktion från patsys sida, så är detta väldigt genomskinligt!

För hade hon brytt sig om sina barns väl o ve, så hade hon strypt kommentarerna i somras!

Tyvärr. Orsaken är helt kommersiell!
2009-03-07, 20:48
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tyvärr. Orsaken är helt kommersiell!

Precis. Påhoppen på Lindas barn har pågått sedan bloggen startade! Jag tycker själv att det är rätt tragiskt att attackera hennes barn då de kan inte hjälpa att deras mor är en rikstoka. Men Linda har skitit i det så länge så att hon plötsligt skulle stänga av kommentarerna samtidigt som folk påpekar att hon reser till samma ställen som Peter Thelenius spelar på är rätt genomskinligt...

Som sagt, besök till Västerås om några dagar, eller?
2009-03-07, 21:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Precis. Påhoppen på Lindas barn har pågått sedan bloggen startade! Jag tycker själv att det är rätt tragiskt att attackera hennes barn då de kan inte hjälpa att deras mor är en rikstoka. Men Linda har skitit i det så länge så att hon plötsligt skulle stänga av kommentarerna samtidigt som folk påpekar att hon reser till samma ställen som Peter Thelenius spelar på är rätt genomskinligt...

Som sagt, besök till Västerås om några dagar, eller?

Även jag använder mina barn som svepskäl!

Mmmmm....västerås....dax för Patsy att koppla på rollen som hönsmamma?

"Vadslagning....peter eller dotter, peter eller dotter....hm, svårt val. Vad tjänar jag mest på medialt att jag gör? Ja *snilleblixt*, jag ringer media så att jag gör fler flugor på smällen samtidigt! Pröjs från blaskan för specialintervju, ett skott i råttan av peter och restaurangbesök med melissa på femmans konto! Fan Linda vad jag e smart! Sex, mat, dryck, intervju med bilder för att kunna plocka poäng som mamma!"
2009-03-07, 21:34
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Själv har hon dissat sin dotter rätt grovt på bloggen! Anser iallafall jag som själv är mor!
Japp, håller helt med dej. Jag har själv en hel hög med ungar och kan bara säja att vissa ska inte ha barn. Ingen är perfekt i föräldrarollen, men farmor Anka är tammefan bland den sorgligaste som finns, i den rollen.
2009-03-07, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vad skabbigt och pinsamt. Det är väl början till slutet på den bloggens varande.

Jag tycker det mest skabbiga och pinsamma är alla miffon som sitter och vakar över sveriges mest patetiska människas pseudokarriär, och liksom har byggt upp ett beroende av att få spotta på denna billiga föredetting i blogkommentarer.

Genom detta visar man ju bara hur lite liv man själv har, och att man är på samma nivå som nämnda Rosing själv. Skit drar till sig skit. Och när skiten inte får kasta skit på skiten gråter dom skittårar.
2009-03-07, 22:28
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliXX3
Jag tycker det mest skabbiga och pinsamma är alla miffon som sitter och vakar över sveriges mest patetiska människas pseudokarriär, och liksom har byggt upp ett beroende av att få spotta på denna billiga föredetting i blogkommentarer.

Genom detta visar man ju bara hur lite liv man själv har, och att man är på samma nivå som nämnda Rosing själv. Skit drar till sig skit. Och när skiten inte får kasta skit på skiten gråter dom skittårar.
Välkommen i gänget!
2009-03-07, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Välkommen i gänget!

Tack min vän.
2009-03-07, 23:31
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Åhhh...en av oss ödmjuka som aldrig skulle kunna tänka tanken att sitta på en skvallertråd och visa omvärlden att ett eget liv är saknat!

Skillnad på skit och pannkaka...måste kännas härligt att vara en pannkaka!
2009-03-07, 23:35
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Välkommen till tråden med dom eminenta raderna! Du kommer att bli ett bra tillskott till vår kära Ank damm!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in