2008-07-31, 14:52
  #3457
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Visst har hon det - i slutet av dagen så är människorna som attackerar hennes barn svin, men sedan så måste man ju fråga sig vem som är katalysatorn som låter det hända? Förhoppningsvis så lär sig kanske vår folkkära Bionda och andra som lägger ut bilder på sina barn på internet något.

Såg för övrigt: Bionda-tråden blir FEM hela år den 29/9! Vi borde sammanställa någon form av "Best of Bionda" tills dess.

Ja jag anser att hon får skylla sig själv men jag tycker tyngdpunkten i inlägget ändå ligger på att det är Farmor som orsakat detta och bör veta att man inte gör så och att hankypanky får sig en rejäl känga som tillåter det också. Men visst, svinen får också lite men tjejen kan varjefall göra som många andra INTE har kunnat - tänka på orsak och verkan. Önskar att de som kommenterar i Farmors blogg läste den här tjejens blogg.

Edit: Glömde...suck...

Wow, partyparty juuuu! Det trodde jag inte men tänk så tiden går egentligen! Vilket bra förslag. Best of och så en CV också och roliga anekdoter eller heter det ankedoter i det här fallet?

Hipp hipp hurra för Farmor som lyckats se till att tråden levt i hela fem år!
.
__________________
Senast redigerad av MissTaken 2008-07-31 kl. 14:55.
2008-07-31, 14:56
  #3458
Medlem
SmiLLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:

"Filma,Parken,Gay,KlubbG!
Published: Idag, 13:36

.....[text]...............

Sen vid halv tio gick Alex och jag till Klubb G.
Där vi satt i juryn för Miss Gay.

Det var sånt ös och över tusen pers var där inne.
Och kön utanför var helt enorm.
Sen när klockan blen elva då var det dax att gå upp på
scen och saätta sig i jurybåset.
När jag gick upp på scen skrek alla "Linda,Linda,Linda"!
Ikör,fatta hur mäktigt det kändes hahaha.

....[text].........

Haha!
Det är juh skönt att människan har självförtroende...
Tror dock inte att Linda var det alla flator ville se.. dom ville
nog se nåt snyggt.. ehhhh.. ja, inte för att det är så lätt ibland
på Miss Gay, men.... Nåt som inte smälter i värmen är bättre
än inget alls!
2008-07-31, 15:03
  #3459
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
Haha!
Det är juh skönt att människan har självförtroende...
Tror dock inte att Linda var det alla flator ville se.. dom ville
nog se nåt snyggt.. ehhhh.. ja, inte för att det är så lätt ibland
på Miss Gay, men.... Nåt som inte smälter i värmen är bättre
än inget alls!

Vilken egoboost för henne!

Notera att inga bilder från Miss Gay är med...eller är jag blind? Var de för snygga eller...?
.
2008-07-31, 15:25
  #3460
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hon får skynda sig om hon ska hinna med Mallisresan i juli, kanske den är påbörjad redan eftersom bloggtystnad råder sen igår. Weekendresor har inte förekommit heller så här långt mer än till hennes föräldrar men det kan väl inte vara det hon menar?

Det blev fyra krönikor. Stod det nåt mer kul/intressant i den du läste?
.

Det vanliga surret!

Att hon och Fladder är bästa vänner,att hon alltid levt med en man,aldrig behövt försörja sig själv,aldrigt behövt tänka på att ta körkort då hennes betjänter alltid kört henne! *rycker på axlarna*

Hon skyller sitt hjärndöda beteende på att "bara ta emot" genom att hon var kontrollerad av sina "män"pga av att hon var snygg,djupt älskad och hennes män tryckte ner henne mentalt därför att de ville kontrollera henne!

Som vanligt har Linda själv inget personligt ansvar!

Hon talade om att hon nu för första gången hade en egen lght,att hon nu skulle satsa på sin mammaroll och att hon tjänade sina egna pengar och skötte sig själv,utan man!

Jaså,fyra krönikor.

Det var en lång sommar hos Veckans Nu!

Tror mest att de gav henne foten då kvaliten på dessa alster antagligen höll en miserabel nivå!
2008-07-31, 15:28
  #3461
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon skyller sitt hjärndöda beteende på att "bara ta emot" genom att hon var kontrollerad av sina "män"pga av att hon var snygg,djupt älskad och hennes män tryckte ner henne mentalt därför att de ville kontrollera henne!

Men hon är ju fortfarande kontrollerad - bara det att nu kallar hon honom sin mentor
2008-07-31, 15:28
  #3462
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
1503 kommentarer till det senaste inlägget

Kan tänka mig att Linda är typ superbakis just nu och funderar på om ska ta en karriär som förespråkare mot alkohol och typ gå med i IOGT-NTO.


Kom ihåg!
Som den renlevnadsmänniska Linda försöker ge sken av att hon är,så gäller bara ETT glas vin.......åt gången!
2008-07-31, 15:37
  #3463
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Den bilden får mig att må väldigt bra ärligt talat. Jag tycker det är jättekul med folk som tror de är nåt.

Hittade du något?
.

Tydligen så har inte Erwik och FaggHaggan så stort förtroende bland de seriösa homosarna!
2008-07-31, 15:58
  #3464
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
LÄnk 1: Bögpolare!

Länk 2: Hon har jävligt många poänger, skitbra!

Länk 3: Aspirant på fjortistitulering igen!
.


1:an och 3:an ser nog Linda som en förebild när det gäller att exponera sig själv.

Antagligen så anser de att Linda gör helt rätt när hon viker ut sina barn på det mediala altaret. Och självklart i dessa personers liv,så är det givetvis oss det är fel på!

Att anse Linda vara en makaber människa som helt frankt offrar sina barn i jakten på att få bli omnämd i media,är tydligen i dessa bloggares ögon ett sätt för oss som tycker detta,att visa att vi är avundsjuka?

2:an har helt rätt! Att Hanky's ansvariga helt fegar ur gällandes ansvaret de har gentemot de som bloggar,visar Linda*s blogg helt klart på.

Och visst kan det vara så som bloggaren skriver,att de valt Linda som "duktig idiot". Det har nog inte varit några problem att övertala Linda att vända sitt liv ut o in för allmänheten att snaska på.

För vi som följt Linda från scratch vet vilket bekräftelsebehov hon har.

Visst har hon egen lght,visst tjänar hon pengar,visst lever hon som "super singel" men på vilka villkor då?

Kan det vara att hon är den björn som dansar i mitten av manegen på cirkus Hanky-Panky?
Björnen vet inte att den är utnyttjad så länge som den dansar efter skötarens pipa,men vad händer när björnen inser att den är kedjad till en annan persons vilja?

Kanske finns det ett grymt spel här som,tack vare en kvinnlig bloggare,kan skönjas i fjärran?

Så frågan är....vilken roll spelar egentligen Linda,vilken valör tangerar hon i världen runt "BögLigan"?

Eller slampan Mae tänker fel?
2008-07-31, 16:05
  #3465
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Och så kan folk bara komma med avundsjukeargumentet!
.


Visst kan men få den mest intelligenta diskussion att helt sjunka till havets botten,genom att helt enkelt klämma in ett"-Du är bara avundsjuk"!

Ett alldeles förtjusande uttryck att ta till när väggen dyker upp i samtalets återvändsgränd!

Ligger i samma nivå som "-När orden tar slut tar nävarna vid!"
2008-07-31, 16:11
  #3466
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kan det vara att hon är den björn som dansar i mitten av manegen på cirkus Hanky-Panky?
Björnen vet inte att den är utnyttjad så länge som den dansar efter skötarens pipa,men vad händer när björnen inser att den är kedjad till en annan persons vilja?

Kanske finns det ett grymt spel här som,tack vare en kvinnlig bloggare,kan skönjas i fjärran?

Så frågan är....vilken roll spelar egentligen Linda,vilken valör tangerar hon i världen runt "BögLigan"?

Eller slampan Mae tänker fel?

Intressant tankegång - men jag vet inte, kan Linda verkligen fortfarande vara så dum?

En sak är säker i alla fall - Hanky har ju helt misslyckats i sitt försök att sno åt sig bögsajten QXs besökare eftersom det faktiska medlemsantalet är magert. Dom har ju försökt att locka över folk genom att rikta in sig hos Stureplansbögarna genom att ha människor som Dominika, Linda och Frederick Federley som bloggar där. Min gissning är att Linda helt klart just nu är hela sajtens livboja, för att jag kan annars inte se hur sajten går runt...
2008-07-31, 17:00
  #3467
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det vanliga surret!

Att hon och Fladder är bästa vänner,att hon alltid levt med en man,aldrig behövt försörja sig själv,aldrigt behövt tänka på att ta körkort då hennes betjänter alltid kört henne! *rycker på axlarna*

Hon skyller sitt hjärndöda beteende på att "bara ta emot" genom att hon var kontrollerad av sina "män"pga av att hon var snygg,djupt älskad och hennes män tryckte ner henne mentalt därför att de ville kontrollera henne!

Som vanligt har Linda själv inget personligt ansvar!

Hon talade om att hon nu för första gången hade en egen lght,att hon nu skulle satsa på sin mammaroll och att hon tjänade sina egna pengar och skötte sig själv,utan man!

Jaså,fyra krönikor.

Det var en lång sommar hos Veckans Nu!

Tror mest att de gav henne foten då kvaliten på dessa alster antagligen höll en miserabel nivå!

Som en resumé för nytillkomna fans bara...allt det där är gammal skåpmat...

Personligt ansvar och Linda Rosing är två ting som inte är kompatbilt med varandra. Har inte varit så här långt varjefall och det verkar med tanke på gårdagens inlägg i hennes blogg inte skett någpt revulotionerande den sista tiden heller.

Om det nu är så att hon ser till att vara singel nu en tid och hitta sig själv och lära sig existera för någon annans skull än henne själv. Lär sig att bara för att en kille är dödskär i henne så betyder det inte per automatik att hon måste bli ihop med honom etc etc etc. Kanske kan hon då se ett mönster tillslut och sitt eget personliga ansvar i det hela. Eller inte...det är ju som sagt Farmor...

Enligt hennes blogg var hon bara kontrakterad för 4 krönikor om jag minns rätt. Inte så bra resultat så de ville ha en fortsättning tydligen.
.
2008-07-31, 17:02
  #3468
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tydligen så har inte Erwik och FaggHaggan så stort förtroende bland de seriösa homosarna!

Det känns bra att veta att om du har rätt så finns det klokt folk även bland homosexuella. Med tanke på ståhejet så var jag osäker ett tag.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in