2008-08-08, 15:12
  #4045
Medlem
NolaDarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Tycker det hela låter helt uppdiktat. En massa floskler som hon läst i något veckotidningsreportage och nu har applicerat på sig själv.
Det går ju stick i stäv med allt hon sa om kvinnliga vänner i Expressen för ett tag sen och inte sjutton ändrar man inställning så snabbt.
Det finns ingenting genuint i något hon berättar, inte ens när hon anstränger sig för att låta ärlig.
Hon är som ett tomt skal och alla hennes åsikter och känslor verkar hämtade ur just veckotidningar eller dokusåpor.
Kanske från en och annan tecknad film också.
Men jag tycker lite synd om henne när jag läser sånt här, hon vill ju verkligen bli omtyckt och vara som alla andra - men missar hela tiden och verkar inte förstå var felet ligger.

det är linda rosing vi pratar om, drottningen av vända kappan efter vinden (alt bögpolare/kvällspressen/fadde)
2008-08-08, 15:18
  #4046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling
jag tycker att det är sjukt kul att han inte inser hur löjlig han ser ut. förmodligen har bobby haft de här förtjusande snubbarna som stilförebild:
http://www.barstoolsports.com/article/new_jersey_freakshows/1958/


btw, mer hängpattar åt folket!

Allvarligt!! Vad f-n har ungjävlarna gjort i ansiktena!!??
Har dom målat sig med kvistlack i nyllet?

Ojojoj, ojojoj......


Mera hängpattar åt mig heter det...
2008-08-08, 16:01
  #4047
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #2:

"Ska fota snart för en tidning!
Published: Idag, 14:57

Idag har jag har shoppat med min vännina Sofia.
Jag köpte en klänning på Gina tricot för 149 kr.
Jag tyckte klänningen var så söt att jag inte kunde
låta bli att köpa den. När jag ska ha den vet jag inte än
men någon gång kanske.

Man ser inte riktigt hur den ser ut på detta fotot dock..

Och sofia har shoppat till sin Italienresa som hon ska åka
på i morgon. Toscana ska hon och hennes familj till.
Gud så romantiskt!

Suck,jag vill oxå åka på en resa till ett varmt land.
Men när ska jag få tiiiiid?

Efter shoppingrundan gick vi till Johan Petres event
utanför Cafe Opera. Som vanligt när man träffar honom
är han super trevlig och dessutom väldigt snygg.
Blev fotade av diverse press och åt glass.
Det tråkiga var att det regnade,men gentelman som Johan är
så höll han ett paraply över mig(han är lätt Sveriges trevligaste festfixare).

Nu måste jag fixa till mig för snart kommer Metro och ska fota
mig och göra en intervju,,,,,,"



Nu måste det blivit nåt fel på bildtagandet - Farmors ansikte är inte med? Vad har hänt...?
.
2008-08-08, 16:07
  #4048
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Kanske finns det bild på de lessna barnen i papperstidningen, jag vet inte.
Men, för er som inte är plusmedlemmar kommer hela texten här:

Tack så mkt Frugan!

Jag vette 17 vad jag ska säga om artikeln. Min första tanke var ändå att jag hoppas att den tillbakakomna väninnan kanske väcker Farmor än mer än vad som hittills skett...
.
2008-08-08, 16:09
  #4049
Medlem
Racooons avatar
Fotbollsfrun, den så otroligt mycket bättre bloggerskan, sammanfattar Lindas problem:

http://blogg.aftonbladet.se/7148

Till skillnad från Liondas tråkiga ickeblogg, så får man sig ofta ett gott skratt när man besöker Fotbollsfruns! Självklar i Favoriter.
2008-08-08, 16:11
  #4050
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hm...jag var åxo tidig,men inte sjutton gick jag och trånade efter att få visa mina sexuella känslor,inte!

Nope,jag tror faktiskt äggskallen ÄR peddo,men som sådan så vet han hur han ska agera...bla bli kompis med någon som har små,söta barn,pojkar i det här fallet!

Jag HOPPAS att han menar som JAG menar med det hela - att man inte försöker gömma sin sexualitet på det viset att OM man känner att man kanske dras till samma kön så bejakar man det och skäms inte för det. Jag avsåg på det viset men kan givetvis bara spekulera i hur han avsåg. Jag menade inte att man för den sakens skull ska vara sexuellt aktiv i den åldern men nog funderas och tänks det en hel del i den åldern och många tar de första trevande stegen med lite småpussande och sånt..andra är aktiva.
.
2008-08-08, 16:12
  #4051
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag säger ju det...Frk Botox prenumererar antagligen på denna tråd,för att kunna skriva sin blogg up to date!

Och fortfarande undrar jag...vem har intensivutbildat Linda i svenska?

Eller har hon hittat rättstavningsprogrammet?

Undrar varför hon inte kan berätta vem som korrar hennes inlägg, vi vet alla att det är inte Farmor som sköter den biten!
.
2008-08-08, 16:16
  #4052
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Tycker det hela låter helt uppdiktat. En massa floskler som hon läst i något veckotidningsreportage och nu har applicerat på sig själv.
Det går ju stick i stäv med allt hon sa om kvinnliga vänner i Expressen för ett tag sen och inte sjutton ändrar man inställning så snabbt.
Det finns ingenting genuint i något hon berättar, inte ens när hon anstränger sig för att låta ärlig.
Hon är som ett tomt skal och alla hennes åsikter och känslor verkar hämtade ur just veckotidningar eller dokusåpor.
Kanske från en och annan tecknad film också.
Men jag tycker lite synd om henne när jag läser sånt här, hon vill ju verkligen bli omtyckt och vara som alla andra - men missar hela tiden och verkar inte förstå var felet ligger.

Gillar ditt nick och avatar!

Håller med i allt du skriver! Har inte Farmor sagt nåt bevingat om det där med att tänka...? Retar i bakhuvudet men jag får inte fram det...typ att det är jobbigt, hon får ont i huvudet eller liknande. Nån som minns det eller nån om kan tala om för mig att jag drömt, så bra saker förekommer inte i verkligheten...?
.
2008-08-08, 16:18
  #4053
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Fotbollsfrun, den så otroligt mycket bättre bloggerskan, sammanfattar Lindas problem:

http://blogg.aftonbladet.se/7148

Till skillnad från Liondas tråkiga ickeblogg, så får man sig ofta ett gott skratt när man besöker Fotbollsfruns! Självklar i Favoriter.

Tack för länktipset. Det är första ggn jag läst nåt av henne så jag ska kika in där och läsa runt lite. Men en person som håller med oss alla ang Farmor måste vara värd att läsa!
.
2008-08-08, 16:20
  #4054
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Allvarligt!! Vad f-n har ungjävlarna gjort i ansiktena!!??
Har dom målat sig med kvistlack i nyllet?

Ojojoj, ojojoj......


Mera hängpattar åt mig heter det...

Visst ser det hemskt ut? Som grädde på moset toppar de med käringplockade ögonbryn...gay någon...?
.
2008-08-08, 16:43
  #4055
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Gillar ditt nick och avatar!

Håller med i allt du skriver! Har inte Farmor sagt nåt bevingat om det där med att tänka...? Retar i bakhuvudet men jag får inte fram det...typ att det är jobbigt, hon får ont i huvudet eller liknande. Nån som minns det eller nån om kan tala om för mig att jag drömt, så bra saker förekommer inte i verkligheten...?
.

Jo Miss T, hon sa i huset: "Det är kul att tänka, jag brukar göra det ibland"...

Men en sak som få verkar komma ihåg är när hon skulle läsa en bok (troligen för första gången i sitt liv), satt på uteplatsen och sa håglöst: "Idag har jag inte läsit nåt i min bok"....(när jag skriver läsit så menar jag läsit).
2008-08-08, 16:47
  #4056
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Jo Miss T, hon sa i huset: "Det är kul att tänka, jag brukar göra det ibland"...

Men en sak som få verkar komma ihåg är när hon skulle läsa en bok (troligen för första gången i sitt liv), satt på uteplatsen och sa håglöst: "Idag har jag inte läsit nåt i min bok"....(när jag skriver läsit så menar jag läsit).

Ahhhh, SÅ var det ja! Tack! Jag formligen älskar den kommentaren så det är lite tråkigt att jag inte har förmåga att minnas den!

Haha, hon har förmodligen inte "läsit" klart den än!
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in