2008-07-21, 21:44
  #2845
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
I tråden om Blondinbella nämnde någon att hon får 30 öre per besökare.

Enligt någon (Sony Ericsson?) så hade Lindas bror avrått om lön på provisionsbasis utan rekat fast månadslön och den ska visst vara 30 papp.
.
2008-07-21, 22:04
  #2846
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #4:

"Melissas lyckodag!
Published: 10 minuter sedan

Ser ni hur lycklig Melissa är!
Visst är dom söta?

Den här dagen kommer min dotter tacka Bobby
för resten av hennes liv.

Så uttryckte hon sig idag.
Min dotter älskar ju E.M.D.
Och speciellt då Danny Saucedo.

Bobby ringde till Melissa och frågade henne
om hon ville träffa Danny.

Eftersom han vet hur mycket hon tycker om honom.
Och han skulle klippa honom och Mattias idag så kunde
Melissa få komma och träffa dom.

Min dotter skrek och hoppade av glädje.
Hon blev helt vild och bara skuttade omkring.

Så hon och hennes kompis Daniella som är på besök
här ett par dagar.
Fixade sig och så åkte vi in till Bobby där han stod idag
och jobbade tillfället.

När Melissa gick in i salongen och såg Danny och Mattias
så tog hon sina händer för ansiktet och blev illröd och bara
skrek.

Danny reste sig och gav henne en bamse kram.
Så pratade han länge med henne och skrev sin autograf.
Bobby höll på och klippte Mattias undertiden.

Och jag fick äran att fota henne med båda två.
Det blev ett antal bilder kan jag lova.

Efter att dom gick så sa min dotter så här till Bobby:
-Bobby, jag älskar dig!
Och så kramade hon honom.

Bobby bara skrattade och kramade henne.
Jag vet ju hur mycket du gillar honom sa han.

Min dotter går just nu omkring på moln kan jag lova er.
Nu ska tjejerna på bio och jag ska hämta dom när dom är
klara."

Melissa är så enormt söt och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att hon inte brås på sin mor. Jag önskar också att hon skulle sluta visa upp dottern i parti och minut.
.

Snällt av Bobby att ringa så Melissa kan träffa sina idoler Det är väl inte första gången han har gjort nått sånt?

OffT: Är det bara jag som inbillar mig eller har Bobby samma min på alla bilder? Alla bilder jag har sett har han haft ungefär samma putande med munnen...känns som han har övat den minen inför spegeln länge. Hmm...den där sista meningen blev skum men jag låter den vara, jag lovar att inte kritisera LR:s stavning på en vecka nu

Håller med dig som vanligt MissT. Det är inte bra att hon har bilder på barnen i bloggen hela tiden. Det är söta ungar och tyvärr kan det ju bli utnyttjat.
Jag förstår att Linda vill visa upp dem och just nu är det viktigt för henne att vara en bra mamma. Klart att hon är stolt över ungarna, men det är en fara med att publicera bilder hela tiden.

Vet inte varför men jag känner mig givmild mot Linda idag. Tycker att det är kul att hon har sin dotter hos sig igen. Hon verkar ju vara mån om att barnen ska ha det bra och försöker vara en bra mamma. Skönt att hon kan få vara mamma ordentligt nu! Hoppas att hon inser att det är det hon vill och att hon fortsätter som det är just nu

Det är nog dax att jag går å lägger mig innan jag har bestämt mig för att LR är min nya förebild...
2008-07-21, 22:21
  #2847
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Är det dock inte detta som hennes psykolog varnade henne för? Att hon går i cirklar? Hon har förvisso brutit cirkeln med partners (tillfälligt), men verkar stampa i cirklar på så många andra sätt...

Som en bekant sa om en person...."X har fått en hjärncell mer än en höna,vilket medför att X slipper snurra runt i cirkel när X går"!
2008-07-21, 22:27
  #2848
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vi får kanske ge honom en liten break. Han tycker Farmor är vacker och Kikki Danielsson pökobjekt (minns inte exakt formulering men läs i Kikkis tråd om klarhet önskas) Med såna referensramar så..
.
Kicki Danielsson är kanske ingen pingla längre, men inte hade man tvekat om tillfället gavs. Vad gäller Lindas nya bilder så tycker jag absolut att de är bland de finaste jag sett på henne. Det är absolut inte världens vackraste tjej, men hon duger helt klart.
2008-07-21, 22:32
  #2849
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #4:

"Melissas lyckodag!
Published: 10 minuter sedan

Ser ni hur lycklig Melissa är!
Visst är dom söta?

Den här dagen kommer min dotter tacka Bobby
för resten av hennes liv.

Så uttryckte hon sig idag.
Min dotter älskar ju E.M.D.
Och speciellt då Danny Saucedo.

Bobby ringde till Melissa och frågade henne
om hon ville träffa Danny.

Eftersom han vet hur mycket hon tycker om honom.
Och han skulle klippa honom och Mattias idag så kunde
Melissa få komma och träffa dom.

Min dotter skrek och hoppade av glädje.
Hon blev helt vild och bara skuttade omkring.

Så hon och hennes kompis Daniella som är på besök
här ett par dagar.
Fixade sig och så åkte vi in till Bobby där han stod idag
och jobbade tillfället.

När Melissa gick in i salongen och såg Danny och Mattias
så tog hon sina händer för ansiktet och blev illröd och bara
skrek.

Danny reste sig och gav henne en bamse kram.
Så pratade han länge med henne och skrev sin autograf.
Bobby höll på och klippte Mattias undertiden.

Och jag fick äran att fota henne med båda två.
Det blev ett antal bilder kan jag lova.

Efter att dom gick så sa min dotter så här till Bobby:
-Bobby, jag älskar dig!
Och så kramade hon honom.

Bobby bara skrattade och kramade henne.
Jag vet ju hur mycket du gillar honom sa han.

Min dotter går just nu omkring på moln kan jag lova er.
Nu ska tjejerna på bio och jag ska hämta dom när dom är
klara."

Melissa är så enormt söt och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att hon inte brås på sin mor. Jag önskar också att hon skulle sluta visa upp dottern i parti och minut.
.


Vi gamar måste nu ha i minnet att Linda lever genom sin dotter! Efter Erwiks råd så skall hon nu framhålla sina goda mammavibbar,och i alla inlägg ha något om sin,snart mediekrossade tonårsdotter.

Melissa står nu högt i kurs hos sina klasskompisar.Hon har nu fått smaka på den värld som är så hägrande för små flickor som så gärna vill bli uppmärksammade.
Frågan är,om melissa nu vill återvända till byhåla vid skolstarten och känna att hon går miste om den förljugna värld som är hennes mors livsluft?
2008-07-21, 22:40
  #2850
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kicki Danielsson är kanske ingen pingla längre, men inte hade man tvekat om tillfället gavs. Vad gäller Lindas nya bilder så tycker jag absolut att de är bland de finaste jag sett på henne. Det är absolut inte världens vackraste tjej, men hon duger helt klart.


Spännvidden hos donnieboy när det gäller påsättningsbara donnor är bred!

Och när man ser vilka herrar som linda valt,så kan man inte påstå att damen är kräsen när det kommer till vem som får fingra på den grottan!

Så du kanske har en chans,donnie!
2008-07-21, 22:59
  #2851
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Spännvidden hos donnieboy när det gäller påsättningsbara donnor är bred!

Och när man ser vilka herrar som linda valt,så kan man inte påstå att damen är kräsen när det kommer till vem som får fingra på den grottan!

Så du kanske har en chans,donnie!
Bred & Bred , jag är öppen för förslag om man säger så.
2008-07-21, 23:28
  #2852
Medlem
quanto_tempos avatar
bloggkommentarer

Jag hoppas att ni har insett att det brukar vara sjukligt livlig aktivitet då det gäller blogginläggskomentarer på Rosings blogg.. Själv undertecknar jag med

/O
2008-07-22, 05:09
  #2853
Medlem
MaeWests avatar
Var precis inne på finest skvallersida.
Och vad ser jag?
Jo,Lindas mentor,hennes käre,fine vän har varit vittne till värderånet i stan!

Han skulle ta sig en rökpaus och hamnar näst intill mitt i skiten!

Mitt på dagen!

Någon som läst något i Frk Botox blogg?

Eller är jag bättre uppdaterad på Lindas bästa vänner än linda själv?

Tjohoo,frk Botox!
2008-07-22, 07:51
  #2854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kicki Danielsson är kanske ingen pingla längre, men inte hade man tvekat om tillfället gavs.

Pingla är val inte rätt ord!!?? KYRKKLOCKA, i jätteformat är väl mera passande. Det går ju snabbare att hoppa över henne än att gå runt.
2008-07-22, 09:08
  #2855
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Snällt av Bobby att ringa så Melissa kan träffa sina idoler Det är väl inte första gången han har gjort nått sånt?

OffT: Är det bara jag som inbillar mig eller har Bobby samma min på alla bilder? Alla bilder jag har sett har han haft ungefär samma putande med munnen...känns som han har övat den minen inför spegeln länge. Hmm...den där sista meningen blev skum men jag låter den vara, jag lovar att inte kritisera LR:s stavning på en vecka nu

Håller med dig som vanligt MissT. Det är inte bra att hon har bilder på barnen i bloggen hela tiden. Det är söta ungar och tyvärr kan det ju bli utnyttjat.
Jag förstår att Linda vill visa upp dem och just nu är det viktigt för henne att vara en bra mamma. Klart att hon är stolt över ungarna, men det är en fara med att publicera bilder hela tiden.

Vet inte varför men jag känner mig givmild mot Linda idag. Tycker att det är kul att hon har sin dotter hos sig igen. Hon verkar ju vara mån om att barnen ska ha det bra och försöker vara en bra mamma. Skönt att hon kan få vara mamma ordentligt nu! Hoppas att hon inser att det är det hon vill och att hon fortsätter som det är just nu

Det är nog dax att jag går å lägger mig innan jag har bestämt mig för att LR är min nya förebild...

Mkt snällt faktiskt! Kanske han förstår att det behövs mer i Melissas liv än vad Farmor kan erbjuda? Jag har noterat minen på Bobby jag med och jag trodde den var ett resultat av operationer och/eller botokinsprutningar men han kanske bara blir sån på bild? När fotografen säger cheese så hör han freeze?

Helt klart och med tanke på hur Linda är så drar hon ju till sig tokar och annat löst folk bar geneom DET, fresta med bilderna på sina barn är bara dumt och ökar riskerna betydligt tror jag.

Man blir så ibland, även jag faktiskt och det är allra oftast när jag känner att hon verkligen gjort nåt bra och då tänds ett hopp men snart nog är både hon och jag tillbaka i gamla vanor igen.

Haha, börjar jag märka nåt sånt så kommer operation hjärntvätt att ske så hur som helst så blir det inte långvarigt.
.
.
2008-07-22, 09:13
  #2856
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kicki Danielsson är kanske ingen pingla längre, men inte hade man tvekat om tillfället gavs. Vad gäller Lindas nya bilder så tycker jag absolut att de är bland de finaste jag sett på henne. Det är absolut inte världens vackraste tjej, men hon duger helt klart.

Hon VAR en pingla, det har du rätt i faktiskt! Du får väl ringa henne, hon skulle nog bli glad.

Jag tycker du börjar låta sansad och vettig nu i din diskussion. Du inser att hon inte är världens vackraste tjej - det finns hopp för dig ändå DonnyBoy!

Ang bilderna så tycker jag att de hon tog bort var betydligt vackrare än de hon satte dit istället.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in