Dagens Farmor #4:
"Melissas lyckodag!
Published: 10 minuter sedan
Ser ni hur lycklig Melissa är!
Visst är dom söta?
Den här dagen kommer min dotter tacka Bobby
för resten av hennes liv.
Så uttryckte hon sig idag.
Min dotter älskar ju E.M.D.
Och speciellt då Danny Saucedo.
Bobby ringde till Melissa och frågade henne
om hon ville träffa Danny.
Eftersom han vet hur mycket hon tycker om honom.
Och han skulle klippa honom och Mattias idag så kunde
Melissa få komma och träffa dom.
Min dotter skrek och hoppade av glädje.
Hon blev helt vild och bara skuttade omkring.
Så hon och hennes kompis Daniella som är på besök
här ett par dagar.
Fixade sig och så åkte vi in till Bobby där han stod idag
och jobbade tillfället.
När Melissa gick in i salongen och såg Danny och Mattias
så tog hon sina händer för ansiktet och blev illröd och bara
skrek.
Danny reste sig och gav henne en bamse kram.
Så pratade han länge med henne och skrev sin autograf.
Bobby höll på och klippte Mattias undertiden.
Och jag fick äran att fota henne med båda två.
Det blev ett antal bilder kan jag lova.
Efter att dom gick så sa min dotter så här till Bobby:
-Bobby, jag älskar dig!
Och så kramade hon honom.
Bobby bara skrattade och kramade henne.
Jag vet ju hur mycket du gillar honom sa han.
Min dotter går just nu omkring på moln kan jag lova er.
Nu ska tjejerna på bio och jag ska hämta dom när dom är
klara."
Melissa är så enormt söt och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att hon inte brås på sin mor. Jag önskar också att hon skulle sluta visa upp dottern i parti och minut.
.