2008-07-31, 08:10
  #3433
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Inlägget från Finest som redan varit uppe för förnöjelse:

"Pinsamt - vi blev precis utslängda från backstage. Linda hade inte rätt band. Att hon är en av sveriges största bloggare räknades inte som förmildrande omständighet. Vakterna betedde sig som om vi var pestsmittade. Riktigt risigt bemötande i pride park. "

Och svaret på gnället blev:

Från: Censurerad (Gäst) Postat: 2008-07-30, 22:21
Pinsamt? Ni hade ingen rätt att vara där. Inga artister vill ha dryga fans hängades i hasorna. Skaffa rätt kontakter om ni vill hänga backstage och vara med det fina folket.
Haha, rolig kommentar! Farmor hann förmodligen inte mer än in "backstage där alla som ska sjunga hänger. Alltså bakom scenen." förrän hon blev utkastad då. Undrar varför hon inte berättat detta i bloggen och kommit fram till att det handlade om avundsjuka..?
.
2008-07-31, 08:13
  #3434
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
1338 kommentarer på senaste inlägget, någon form av rekord i Blogg-Sverige?

Tragiskt att hon använder barnen som hon gör, men det är som en bilolycka man måste fortsätta titta på...

Jag vet inte men jag tror om inte det är rekord så är det nog en topplacering varjefall.

Visst är det så!
.
2008-07-31, 09:09
  #3435
Medlem
m68s avatar
Undra om hon får någon peng för antal kommentarer? Får hon det så är det ju pinsamt uppenbart just nu, när hon inte har bloggat sen 11.42 igår.


Eller så sitter hon och hittar på en ursäkt, varför hon inte hade rätt band på sig.
2008-07-31, 09:16
  #3436
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Undra om hon får någon peng för antal kommentarer? Får hon det så är det ju pinsamt uppenbart just nu, när hon inte har bloggat sen 11.42 igår.


Eller så sitter hon och hittar på en ursäkt, varför hon inte hade rätt band på sig.

Om hon ersätts efter antal kommentarer så har u nog rätt i att det nog medvetet hon inte skriver nya inlägg för att suga ur så mkt som möjligt ur det sista. Kanske hon hade lite dåligt med pengar efter allt shoppande så Alex sade att hon ska skriva nåt som upprör och saken var biff!

Den ursäkten kommer aldrig att komma på pränt för det skulle innebära att hon då måste förklara varför hon sagt nåt som inte var med sanningen överensstämmande och också få det att gå ihop. Vi får nöja oss med att Alex berättat en del av sanningen varjefall.
.
2008-07-31, 09:29
  #3437
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hon får skynda sig om hon ska hinna med Mallisresan i juli, kanske den är påbörjad redan eftersom bloggtystnad råder sen igår. Weekendresor har inte förekommit heller så här långt mer än till hennes föräldrar men det kan väl inte vara det hon menar?

Det blev fyra krönikor. Stod det nåt mer kul/intressant i den du läste?
.
Kom ihåg att det är Farmor Anka nu! Hon var ju i skärgården för några dagar sedan.
Det är ju nästan samma sak, jag menar Ö som Ö för tusan.

Frågan är väl bara om dom tar svenska pengar i skärgården!

// Dempa
2008-07-31, 10:16
  #3438
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Kom ihåg att det är Farmor Anka nu! Hon var ju i skärgården för några dagar sedan.
Det är ju nästan samma sak, jag menar Ö som Ö för tusan.

Frågan är väl bara om dom tar svenska pengar i skärgården!

// Dempa

Haha, ja just ja och i den här värmen så är det än mer ö som ö och kanske hon tom funderade på hur fort det går att ta sig till Mallis numera och gladdes åt århundradet hon föddes in i.

Jag är övertygad att hon hörde sig för om vart man växlar in till skärgårdspengar och en stilla förfrågan om det förutom pass krävs visum också. Lite insikt visar hon med det. Hon är medveten om fågelinfluensan och inser att fjäderfän inte ska resa hur som helst.
.
2008-07-31, 10:30
  #3439
Medlem
William Hainess avatar
1503 kommentarer till det senaste inlägget

Kan tänka mig att Linda är typ superbakis just nu och funderar på om ska ta en karriär som förespråkare mot alkohol och typ gå med i IOGT-NTO.
2008-07-31, 11:07
  #3440
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Inlägget från Finest som redan varit uppe för förnöjelse:

"Pinsamt - vi blev precis utslängda från backstage. Linda hade inte rätt band. Att hon är en av sveriges största bloggare räknades inte som förmildrande omständighet. Vakterna betedde sig som om vi var pestsmittade. Riktigt risigt bemötande i pride park. "

Och svaret på gnället blev:

Från: Censurerad (Gäst) Postat: 2008-07-30, 22:21
Pinsamt? Ni hade ingen rätt att vara där. Inga artister vill ha dryga fans hängades i hasorna. Skaffa rätt kontakter om ni vill hänga backstage och vara med det fina folket.

Jag tror att jag har hittat min nya Gud

Undrar om Linda tänker försöka ta sig in på Nobelmiddagen i vinter med samma argumet. Hon har ju inte bara en blogg, hon har ju skrivit en bok som ju faktiskt kan vinna nästa litteraturpris.

P.S. Jag kunde inte låta bli att kommentera bennes blogg, har jag sålt min själ till Satan nu?
__________________
Senast redigerad av Tolvan 2008-07-31 kl. 11:23.
2008-07-31, 11:16
  #3441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, rolig kommentar! Farmor hann förmodligen inte mer än in "backstage där alla som ska sjunga hänger. Alltså bakom scenen." förrän hon blev utkastad då. Undrar varför hon inte berättat detta i bloggen och kommit fram till att det handlade om avundsjuka..?
.


Skicka lite länkar om vart man kan läsa om utkastningen.
2008-07-31, 11:34
  #3442
Medlem
William Hainess avatar
Jag kan fortfarande inte komma över den mentala bilden av allas våran Bionda och Erwik som står och försöker förklara att Biondan faktiskt är en av Sveriges största bloggare och om dom inte släpper in dom så kommer dom skriva något "jätte dumt" om Pride så att alla slutar gå! För så mycket makt har ju Biondan nu.

*söker och ser om någon annan har rapporterat om händelsen*
2008-07-31, 12:33
  #3443
Medlem
m68s avatar
Jag tror inte att skabbet kommer att blogga innan kommentarerna är över 2000. Just nu är det 1600, att inte folk reagerar på att hon inte bloggar.
2008-07-31, 13:10
  #3444
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Skicka lite länkar om vart man kan läsa om utkastningen.

http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&beid=1014899
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in