Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Inlägget från Finest som redan varit uppe för förnöjelse:
"Pinsamt - vi blev precis utslängda från backstage. Linda hade inte rätt band. Att hon är en av sveriges största bloggare räknades inte som förmildrande omständighet. Vakterna betedde sig som om vi var pestsmittade. Riktigt risigt bemötande i pride park. "
Och svaret på gnället blev:
Från: Censurerad (Gäst) Postat: 2008-07-30, 22:21
Pinsamt? Ni hade ingen rätt att vara där. Inga artister vill ha dryga fans hängades i hasorna. Skaffa rätt kontakter om ni vill hänga backstage och vara med det fina folket.

Jag tror att jag har hittat min nya Gud
Undrar om Linda tänker försöka ta sig in på Nobelmiddagen i vinter med samma argumet. Hon har ju inte bara en blogg, hon har ju skrivit en bok som ju faktiskt kan vinna nästa litteraturpris.
P.S. Jag kunde inte låta bli att kommentera bennes blogg, har jag sålt min själ till Satan nu?