2008-06-07, 19:46
  #2017
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Vore iofs skoj om man kunde få henne att bada i aceton. Tål att tänkas på.

Haha, jag minns en kemilektion i min barndom där jag inte lyssnade på läraren ordentligt om vilken ordning kemikalierna skulle hällas i flaskan. Jag hällde i lite hipp som happ och flaskan exploderade och det flög frätande droppar över stor del av klassrummet - betydligt större än man kan tänka sig. En klasskamrat var snabb som fan och knuffade undan mig så jag var i princip den enda som inte fick sönderfrätta kläder. Det jag vill komma till att ditt förslag nog måste gås igenom ordentligt av en kemist. Vet vi att gelé, botox, blekmedel, silikon faktiskt inte slutar med en smärre katastrof när det doppas i aceton? Den du, den tål att tänkas på!
.
2008-06-07, 19:46
  #2018
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, jag minns en kemilektion i min barndom där jag inte lyssnade på läraren ordentligt om vilken ordning kemikalierna skulle hällas i flaskan. Jag hällde i lite hipp som happ och flaskan exploderade och det flög frätande droppar över stor del av klassrummet - betydligt större än man kan tänka sig. En klasskamrat var snabb som fan och knuffade undan mig så jag var i princip den enda som inte fick sönderfrätta kläder. Det jag vill komma till att ditt förslag nog måste gås igenom ordentligt av en kemist. Vet vi att gelé, botox, blekmedel, silikon faktiskt inte slutar med en smärre katastrof när det doppas i aceton? Den du, den tål att tänkas på!
.
Är det inte en smärre katastrof vi vill ha?
2008-06-07, 19:52
  #2019
Medlem
Imeldas avatar
Jag vet inte riktigt om jag skulle klassa det som en katastrof, snarare som en positiv överraskning.
2008-06-07, 19:53
  #2020
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Är det inte en smärre katastrof vi vill ha?

Hihi, tur du sade det, jag får så jävla mkt skit av DonnyBoy när jag säger sånt där högt men nu när vi är fler så sätter vi väl igång då!

*sätter på huckle och förkläde och gräver i handväskan* Jag fann gryta, slev och aceton i handväskan så nu fattas bara Farmor! Någon som bor i närheten och kan hämta henne?
.
2008-06-07, 19:54
  #2021
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag vet inte riktigt om jag skulle klassa det som en katastrof, snarare som en positiv överraskning.

Det beror ju iofs på vad kemisterna kommer fram till. Det kanske tål att blandas och skapar nåt annat och vi vet inte om det faktiskt är ett bättre annat.
.
2008-06-07, 20:00
  #2022
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
' Jag fann gryta, slev och aceton i handväskan
.

Jag har alltid undrat vad kvinnor har i deras handväskor, och nu fick jag svaret.
2008-06-07, 20:03
  #2023
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag har alltid undrat vad kvinnor har i deras handväskor, och nu fick jag svaret.

Du får absolut inte föra det vidare för då måste jag nog behöva använda dig som ingrediens.
.
2008-06-07, 20:10
  #2024
Medlem
Jüggernauts avatar
Hur blev det nu då.
Flygvärdinna någon?
2008-06-07, 20:15
  #2025
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Hur blev det nu då.
Flygvärdinna någon?

Arbetssökande sådan och kommer väl förmodligen att förbli arbetssökande sådan också med tanke på vad folk här i tråden har berättat om anställningsvillkoren...
.
2008-06-08, 13:56
  #2026
Medlem
MissTakens avatar
Så fick hon en artikel igen då och det på typ ingenting...

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2602354.ab
.
2008-06-10, 22:39
  #2027
Medlem
MissTakens avatar
"Vi har pratat allvar och skojat,ja allt man kan tänka sig
som mor och dotter ska och behöver pratat om.

Och just i hennes ålder 14 år, så är det mycket hon
undrar över och bör veta.

Så jag gör så gott jag kan med att förklara och varna.
Men på ett bra sätt som jag vet når in till henne."



http://www.hanky.se/LindaRosing/4269
.
2008-06-10, 22:40
  #2028
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
"Vi har pratat allvar och skojat,ja allt man kan tänka sig
som mor och dotter ska och behöver pratat om.

Och just i hennes ålder 14 år, så är det mycket hon
undrar över och bör veta.

Så jag gör så gott jag kan med att förklara och varna.
Men på ett bra sätt som jag vet når in till henne."



http://www.hanky.se/LindaRosing/4269
.
JAG VILL RINGA BARNAVÅRDSNÄMNDEN NUUUUUUUUUUU!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in