Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
jag bara undrade med tanke på att du anser att Linda passar där så måste du väl ha någon form av referens som du jämför henne med. Vilka konserter ellerandra arrangemang har du sett i Globen?
Det jag jag antyder är att hon hör hemma på de lite större tillställningarna. Inte nå nattklubbs hak det är hon för bra för.
Har faktiskt inte sett något speciellt arrangemang på just globen.