2008-02-04, 14:34
  #1417
Medlem
Pussykings avatar
Enda chansen för Linda att fylla Globen, är att publiken får fylla Linda!
2008-02-04, 17:58
  #1418
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Enda chansen för Linda att fylla Globen, är att publiken får fylla Linda!

Menar du en enda stor knullfestival? Där alla får sätta spettet i Lindas numera utslitna fitta? Jag är på!
2008-02-04, 18:08
  #1419
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja var ett tag sen man var inne här och kollade. Ja, det kommer bli pinsamt för er när ni en dag får se Linda på ett utsålt globen. ..
Kära Don, jag skulle gärna vilja veta vilka Svenska artister som har fyllt Globen. Kan du nämna några artister för mig?
2008-02-04, 19:14
  #1420
Medlem
pelle_snusks avatar
Don = Fadde = sant?

Varifrån kommer annars detta hopplösa försvarande av en människa som förbrukat medias intresse?
2008-02-04, 19:16
  #1421
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Kära Don, jag skulle gärna vilja veta vilka Svenska artister som har fyllt Globen. Kan du nämna några artister för mig?

Har jag ingen koll på, har jag någonsin sagt att någon har gjort det?
2008-02-04, 19:17
  #1422
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Don = Fadde = sant?

Varifrån kommer annars detta hopplösa försvarande av en människa som förbrukat medias intresse?

Jag är varken i 40-års åldern eller invandrare.
2008-02-04, 19:18
  #1423
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Har jag ingen koll på, har jag någonsin sagt att någon har gjort det?
jag bara undrade med tanke på att du anser att Linda passar där så måste du väl ha någon form av referens som du jämför henne med. Vilka konserter ellerandra arrangemang har du sett i Globen?
2008-02-04, 19:43
  #1424
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
jag bara undrade med tanke på att du anser att Linda passar där så måste du väl ha någon form av referens som du jämför henne med. Vilka konserter ellerandra arrangemang har du sett i Globen?

Det jag jag antyder är att hon hör hemma på de lite större tillställningarna. Inte nå nattklubbs hak det är hon för bra för.

Har faktiskt inte sett något speciellt arrangemang på just globen.
2008-02-04, 19:45
  #1425
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det jag jag antyder är att hon hör hemma på de lite större tillställningarna. Inte nå nattklubbs hak det är hon för bra för.

Har faktiskt inte sett något speciellt arrangemang på just globen.
Ja då undrat jag hur du kommer till den konklusionen?
2008-02-05, 05:39
  #1426
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det jag jag antyder är att hon hör hemma på de lite större tillställningarna. Inte nå nattklubbs hak det är hon för bra för.

Har faktiskt inte sett något speciellt arrangemang på just globen.

åhå.. var har du då sett speciella arrangemang.. finns ju inte så många stora arenor att välja på här i landet.. eller kanske skall linda göra ullevi..?
2008-02-05, 07:31
  #1427
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
åhå.. var har du då sett speciella arrangemang.. finns ju inte så många stora arenor att välja på här i landet.. eller kanske skall linda göra ullevi..?

Jadu kanske det, varför inte. Hon platsar bäst på en stor scen, vare sig hon spelar på stockholm stadion eller ullevi så är det på arena hon hör hemma.
2008-02-05, 09:49
  #1428
Medlem
Snövits avatar
Varför svara Don när han ändå bara är ironisk vilket borde framgå tydlig och även tydligare när han själv har skrivit det i tråden.

http://www.flashback.org/showpost.php?p=9093176&postcount=870

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in