2008-07-28, 10:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det är ju han Martin och nån av bosserna på Hankypanky om jag fattat det rätt men vad jag INTE fattar är vad han ska göra på "all sången"

Tinson: Ingen fara!

Edit: Var hon ska klämma in sonen? Hon börjar gå in i den fasen där det inte finns plats för barnen mer än att verbalt bedyra dem sin kärlek men förövrigt inte ha tid för dem.
.

Sonen skall väl med och gå på praktik inför sitt framtida yrkesliv?
2008-07-28, 10:59
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och från Slampan herself,MaeWest,får du rådet som de flesta lämnar ut i all välmening till vissa läsare!
D u b e h ö v e r i n t e klicka in dig på denna tråd!

Följ gärna Missis råd,att ta dig direkt till källan....HankyPankys bögsite!

Team Tre Damer får snart börja debitera konsultarvode för våra råd!
.
2008-07-28, 11:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Sonen skall väl med och gå på praktik inför sitt framtida yrkesliv?

Haha, Miss Inga är numera också anställd som gaycoatch, härligt!

Ang förrra inlägget: I såna här sammanhang är det mkt värre än Montezumas hämnd!
.
2008-07-28, 11:10
Medlem
MaeWests avatar
Japp Missis!

Nu har slampan/kärringen/hängpattan/whatever tänkt till!

Du,jag och Frugan är givetvis FB's "Förhäxade"!

*det heter väl så? Programmet med tre systrar som jagar djinner så det står härligan till!*
Senast redigerad av MaeWest 2008-07-28 kl. 11:13.
2008-07-28, 11:17
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Japp Missis!

Nu har slampan/kärringen/hängpattan/whatever tänkt till!

Du,jag och Frugan är givetvis FB's "Förhäxade"!

*det heter väl så? Programmet med tre systrar som jagar djinner så det står härligan till!*

Haha, klockrent! Märkligt att inte demonerna klurat ut det tidigare!
.
2008-07-28, 12:11
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Med tanke på alla superlativer om Jackie så tror jag att vi snart kan se att Farmor börjar likna henne/honom/det där. Nope, har inte hört så om du har tid kanske du som vet hur man gör kan leta efter den på nätet så vi i juryn får avgöra?
.

Jackie ser faktiskt mer kvinnlig ut om jag skall vara ärlig.

Hennes singel kan man för övrigt lyssna på hennes MySpace: http://www.myspace.com/jackieclean

het "dans musik"? Njae. Det är nog mer gjort på skämt.
2008-07-28, 12:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jackie ser faktiskt mer kvinnlig ut om jag skall vara ärlig.

Hennes singel kan man för övrigt lyssna på hennes MySpace: http://www.myspace.com/jackieclean

het "dans musik"? Njae. Det är nog mer gjort på skämt.

Kollade just upp länken och det har du faktiskt rätt i. Vore bra om Farmor blev lite mer som Jackie faktiskt!

Måste helt klart vara nåt på skämt. Helt värdelös i min smak och allt stönande behöver jag inte lyssna på i stereon när jag har det via mina grannar. Säger han shake that dick förresten...? Intelligent text må jag säga.
.
2008-07-28, 12:28
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Måste helt klart vara nåt på skämt. Helt värdelös i min smak och allt stönande behöver jag inte lyssna på i stereon när jag har det via mina grannar. Säger han shake that dick förresten...? Intelligent text må jag säga.
.

Ja, det är väl parodi på electroclashgenren som var poppis för ett par år sedan?

Gissningsvis så fjäskade dom väl in sig hos Linda så att hon skulle nämna den, för jag tror ingen riktigt tycker att det är het "dans musik". Linda blogg går, som bekant, bra och reklam är det ju alltid. Tvivlar på att hon ens har hört den
2008-07-28, 12:41
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, det är väl parodi på electroclashgenren som var poppis för ett par år sedan?

Gissningsvis så fjäskade dom väl in sig hos Linda så att hon skulle nämna den, för jag tror ingen riktigt tycker att det är het "dans musik". Linda blogg går, som bekant, bra och reklam är det ju alltid. Tvivlar på att hon ens har hört den

Mkt möjligt, jag är för gammal för att ens fatta vad det ärför genre men om detta är typ det du menar så förstår jag.

Det skulle inte förvåna mig ett dugg att alla tar chansen att få gratis reklam och jag undrar när hon ska begripa hur det ligger till. Hon har risig musiksmak om hon gillar den men hon kan inte ha lyssnat på den alltför många ggr när hon är ute och springer, hur perfekt hon än anser att den är till det. I lurarna har hon ju rösten som säger "andas in, andas ut" för att alls överleva joggingturen.
.
2008-07-28, 13:18
Bannlyst
Linda springa ???
med dom brösten ???
2008-07-28, 13:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Det skulle inte förvåna mig ett dugg att alla tar chansen att få gratis reklam och jag undrar när hon ska begripa hur det ligger till

Det är ju som med inlägget häromdagen - Klubb G fick reklam. Blondinbellas bögkompis fick reklam. Det är ju det Lindas psykolog sa - hon går runt i cirklar. Förut hade hon Brinkenstjärt som utnyttjade henne, nu har hon sin "bög_maffia".

Men vad vet jag - Linda kanske är helt på g vad som pågår, men det är ju inte som om det är första gången hon blir utnyttjad.
2008-07-28, 15:12
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #2:

"Onsdagkväll på KlubbG!
Published: Idag, 13:24

Nu på Onsdagkväll kl:23:00 på Majsan och Mirres
ställe Klubb G. Som ligger på Kollingsborg vid slussen.
Ska jag,Alex Erwik,Edith Backlund och Stina Engström
sitta i Juryn och kora Miss gay Sweden!

Konferenicer är härliga Kim Kärnfalk och på scenen
står Knob från Israel.

Jag ser verkligen fram emot det här.
Det kommer att bli mycket spännande att få se vilken
tjej som tar hem titeln i år som Miss gay Sweden!

Och självklart kommer jag att lägga upp massa
bilder från kvällen."

Jaha, det kanske ÄR gaytjejer som ska tävla ändå. Fram till nu har jag trott att Miss Gay inneburit en tävling som Miss Inga skulle kunnat ställa upp i. Ni fattar, killar som klär ut sig till Missar...jaha där ser man....eller är det så att hon nu kallar dem för tjejer..? Märklig och svårbegriplig värld för en gammal käring får jag säga.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in