Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Jag sa det och nej det är inte som i USA, men Håkan vill väl att Kevin ska ha det bra när han är hos mamma, bostad, kläder, mat osv. Och han är rätt tät och han älskar väl Linda på sitt eget sätt fortfarande och har svårt att säga nej. Men nu har det dragits åt eftersom han träffat en som inte tycker att Linda ska få extra pengar. Men man kan nog lätt säga att hon drar in mellan 30-50 000 kr per månad. Har ni inte noterat att hon skriver om olika ställen och märken på smink, kläder osv. Dold reklam som reklamföretagen betalar för. Få se när hon åker på samma granskning som KO gjorde mot Blondinbella.
Exakt, KEVIN ska ha det bra, inte mamman! Bra av nya tjejen att säga stopp, det får ju inte gå till överdrift med bidragandet och speciellt när Farmor faktiskt tjänar pengar själv. Hon är också ansvarig för att Kevin och för den delen Melissa har det bra.
Har sett det men verkligen inte trott det varit dold reklam...mer än kanske för "kära vännen" Eva då...
.