2008-07-17, 12:19
  #2617
Medlem
Drakfisks avatar
jag vet att det har tagits upåp tidigare i tråden, men vad gör egentligen fröken Rosing för att försörja sig? Hon bloggar på heltid, men det kan man väl knappast hösta in sköna kronor på? Om så är fallet så kanske man borde hoppa på hela Blogg-vågen... Hur mycket tror ni Linda drar in i månaden på "heltidsbloggandet"?
2008-07-17, 12:26
  #2618
Medlem
m68s avatar
Hade jag haft sådana labbar, så hade jag då rakt inte visat upp dom och stoltserat, fransk manikyr eller ej.
Snacka om att göra själ för sitt namn farmor Anka, både läppar och fötter är ju skrämmande likt.

Ops glömde bild.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/cf62e469-7c3e-4387-bf6c-80aca5ae8e7f.jpg
2008-07-17, 12:48
  #2619
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
jag vet att det har tagits upåp tidigare i tråden, men vad gör egentligen fröken Rosing för att försörja sig? Hon bloggar på heltid, men det kan man väl knappast hösta in sköna kronor på? Om så är fallet så kanske man borde hoppa på hela Blogg-vågen... Hur mycket tror ni Linda drar in i månaden på "heltidsbloggandet"?

Har ingen gissning i rena kronor men det bör ju vara en del med tanke på att hon har råd att bo, äta, betala räkningar och dessutom göra skönhetsbehandlingar i tid och otid.

Någon sade att exmaken gav Farmor pengar men det bör väl vara som så att OM han gör det så är det väl pengar som ska gå till ungens välfärd....eller har vi i Sverige liknande skilsmässoavtal som i USA där ena parten kan dömas att betala underhåll till exmaken/exmakan?
.
2008-07-17, 12:50
  #2620
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hade jag haft sådana labbar, så hade jag då rakt inte visat upp dom och stoltserat, fransk manikyr eller ej.
Snacka om att göra själ för sitt namn farmor Anka, både läppar och fötter är ju skrämmande likt.

Ops glömde bild.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/cf62e469-7c3e-4387-bf6c-80aca5ae8e7f.jpg

Är det jag som ser illa eller kameran som vinklar tokigt eller ÄR det verkligen stor skillnad utseendemässigt på höger och vänster labb?
.
2008-07-17, 13:09
  #2621
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Har ingen gissning i rena kronor men det bör ju vara en del med tanke på att hon har råd att bo, äta, betala räkningar och dessutom göra skönhetsbehandlingar i tid och otid.

Någon sade att exmaken gav Farmor pengar men det bör väl vara som så att OM han gör det så är det väl pengar som ska gå till ungens välfärd....eller har vi i Sverige liknande skilsmässoavtal som i USA där ena parten kan dömas att betala underhåll till exmaken/exmakan?
.

Jag sa det och nej det är inte som i USA, men Håkan vill väl att Kevin ska ha det bra när han är hos mamma, bostad, kläder, mat osv. Och han är rätt tät och han älskar väl Linda på sitt eget sätt fortfarande och har svårt att säga nej. Men nu har det dragits åt eftersom han träffat en som inte tycker att Linda ska få extra pengar. Men man kan nog lätt säga att hon drar in mellan 30-50 000 kr per månad. Har ni inte noterat att hon skriver om olika ställen och märken på smink, kläder osv. Dold reklam som reklamföretagen betalar för. Få se när hon åker på samma granskning som KO gjorde mot Blondinbella.
2008-07-17, 13:11
  #2622
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Är det jag som ser illa eller kameran som vinklar tokigt eller ÄR det verkligen stor skillnad utseendemässigt på höger och vänster labb?
.

Fan jag vet inte om jag vågar säga det, men hon botoxar sina fötter. Uppenbarligen har hon inte gjort båda fötterna ännu och varit klantig nog att publicera bilder på eländet. Den högra är botoxad, inte den vänstra.
2008-07-17, 13:18
  #2623
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Få se när hon åker på samma granskning som KO gjorde mot Blondinbella.
Det är väll bara att slänga iväg ett lämpligt mail
2008-07-17, 13:42
  #2624
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Det är väll bara att slänga iväg ett lämpligt mail

Nej du, det är jättebra att hon kan försörja sig, annars skulle vi skattebetalare få betala för hennes försörjning via få åka på KO. Lite roligt att hon först gick ut och sa att hon tjänade så bra på reklampengar på bloggen så hon skulle köpa en bostadsrätt. Och när KO började granska henne så plötsligt så fannas inga reklampengar inblandade
2008-07-17, 14:37
  #2625
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #2:

"I höst dyker jag upp i tv rutan!
Published: 58 minuter sedan

Den här morgonen har jag bott i mobilen(skratt).
Och har tacka JA till en del jobb.

Mycket jobbsnack och mail som ska svaras på.
Krönika till Veckans Nu med bilder ska lämnas in
tills nästa nummer.

Jag har tackat ja till att vara med i ett tv program.
Och tackat ja till andra roliga tidningsjobb.

Så jag har fullt upp nu med roliga projekt.
Och jag hoppas att det kommer att bli mycket mer i höst.
Som vanligt är allt hemligt tills jag får klar tecken att
informera er.

Men den som väntar på något gott väntar aldrig
för länge.


Nu ska jag och min underbara dotter åka till Ikea och
shoppa grejer till våran lägenhet."


Finns det någon inom mediavärlden som läser denna tråd och kan berätta för mig vad ni ser i henne, vilka kvalifikationer hon har som gör att hon kan vara passande i tv-program? Jag fattar verkligen inte, för mig känns det som lyteskomik bara...
.
2008-07-17, 14:40
  #2626
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Jag sa det och nej det är inte som i USA, men Håkan vill väl att Kevin ska ha det bra när han är hos mamma, bostad, kläder, mat osv. Och han är rätt tät och han älskar väl Linda på sitt eget sätt fortfarande och har svårt att säga nej. Men nu har det dragits åt eftersom han träffat en som inte tycker att Linda ska få extra pengar. Men man kan nog lätt säga att hon drar in mellan 30-50 000 kr per månad. Har ni inte noterat att hon skriver om olika ställen och märken på smink, kläder osv. Dold reklam som reklamföretagen betalar för. Få se när hon åker på samma granskning som KO gjorde mot Blondinbella.

Exakt, KEVIN ska ha det bra, inte mamman! Bra av nya tjejen att säga stopp, det får ju inte gå till överdrift med bidragandet och speciellt när Farmor faktiskt tjänar pengar själv. Hon är också ansvarig för att Kevin och för den delen Melissa har det bra.

Har sett det men verkligen inte trott det varit dold reklam...mer än kanske för "kära vännen" Eva då...
.
2008-07-17, 14:42
  #2627
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Fan jag vet inte om jag vågar säga det, men hon botoxar sina fötter. Uppenbarligen har hon inte gjort båda fötterna ännu och varit klantig nog att publicera bilder på eländet. Den högra är botoxad, inte den vänstra.

Driver du med mig nu eller...? Jag har mkt svårt att tro det är sant men å andra sidan så är Farmor inte av denna värld så...
.
2008-07-17, 15:06
  #2628
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Driver du med mig nu eller...? Jag har mkt svårt att tro det är sant men å andra sidan så är Farmor inte av denna värld så...
.

Förlåt det kanske inte är botox men jag vet att hon sprutar in något i fötterna för att få dem att bli mjukare och slätare för hon tycker det gör så ont att gå. Hon har ryggproblem pga brösten och därför har hennes fötter också tagit endel skada. Det är därför hon kör botox eller om det är silikon eller vad det nu är hon sprutar in för att göra fötterna mjukare. Som luftkuddar som slätar ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in