2007-10-31, 13:46
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordeath
Vad hände med Lindas "karriär som Private brud" ??
Blev det något porrande i Barcelona eller åkte hon hem igen?

Som vanligt så bidde det inget med det, inte ens en tumme...

senaste nytt från fläskläppen...

Citat:
Cool! Jag är släkt med hög officer i US Airforce
"Plötsligt ringer min mobil och jag ser att det står min storebrors namn "Kerry" på displayen. Klockan är 22.00: -Syrran kommer du ihåg din kusin Jenny, som du träffade senast när du var 8 år?"

http://www.sourze.se/Cool_Jag_ar_slakt_med_hog_officer_i_US_Airforce_10 614240.asp
2007-10-31, 13:59
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf

http://www.sourze.se/Cool_Jag_ar_slakt_med_hog_officer_i_US_Airforce_10 614240.asp
Från Sourze
Citat:
Jag fick just i kväll reda på att min faster Pia är en av USA:s högsta officerer innom flygvapnet. Och hon är desutom utbildad läkare
Vad är officerer innom något och stavar läkare det desutom?
Verkar inte seriöst!

// Dempa
Så jävla bra hennes slutkläm, självinsikt nu eller!
Linda Rosing, Släkt med en av USA:s högsta flygofficerer
2007-10-31, 15:05
Medlem
My name is Earls avatar
Ett guldkorn klippt från hennes krönika på Sourze:

" Och vi ses alldeles för sällan eftersom han reser mycket utomlands i sitt jobb. Dessutom bor han i Borås"
2007-10-31, 15:23
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

"The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable."

Jag tror sourze har bannat mitt ip-nummer, får jämnt så här numera...
.
2007-10-31, 15:40
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
"The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable."

Jag tror sourze har bannat mitt ip-nummer, får jämnt så här numera...
.

Länken funkade inte för mig heller, du får gå via www.sourze.se istället.
2007-10-31, 15:56
Medlem
asdfasdfs avatar
det är just typiskt, gjorde tom om länken från http://www.sourze.se/Cool_Jag_%c3%a4r_sl%c3%a4kt_med_h%c3%b6g_officer_i _US_Airforce_10614240.asp
till den jag postade just för att MissTaken skulle kunna öppna den i sin browser..

Testade att copy pastea den omgjorda länken i min egen browser och funkade det att öppna rätt sida... nu funkar den inte för mig heller...
2007-10-31, 16:15
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
det är just typiskt, gjorde tom om länken från http://www.sourze.se/Cool_Jag_%c3%a4r_sl%c3%a4kt_med_h%c3%b6g_officer_i _US_Airforce_10614240.asp
till den jag postade just för att MissTaken skulle kunna öppna den i sin browser..

Testade att copy pastea den omgjorda länken i min egen browser och funkade det att öppna rätt sida... nu funkar den inte för mig heller...

Du ska se att lilla släktingen inte ville förknippas med Farmor så hon krävde att krönikan skulle bort men de utarbetade en kompromiss - det ska vara svårt att kunna läsa den!

Tack för länken, nu ska jag läsa den och se vad hon har att säga för intelligent den här gången.
.
2007-10-31, 16:23
Medlem
MissTakens avatar
Alla dessa stavfel - kan inte Fadderullan hjälpa henne korrläsa?!

Men vi struntar i dem för nu...vi tar dumheterna istället.

Denna Jenny hade alltså sålt huset och festat upp alla pengarna och hamnade i Sverige för att vila upp sig efter allt festande och Farmor Anka säger:

"Jag har alltid trott på ödet och nu kommer hon och vill lära känna mig. Kanske är hon den som kommer leda mig dit jag vill? Vart det nu är? Det vet jag inte än. Jag ska ringa henne i morgon."

Ja Farmor, hon kommer nog att kunna leda dig dit du vill, dit du inte än vet vart du vill. Ring så snart du bara kan och se till att du har engelsklexikonet vid telefonen!
.
2007-10-31, 22:47
Medlem
Pia, släkt med Sveriges mest pantade bimbo

Undrar om faster Pia är stolt över att vara släkt med Linda R, kändis i Sverige? Det verkar i alla fall som att dumheten hoppade över en generation, för att sedan åter uppenbara sig i Lindas kusin Jenny. De generna är minsann inte att leka med!

Citat:
Typiskt amerikanskt, bara glida runt på mammas pengar.

Typiskt en dum blondin, att genomföra massa skönhetsoperationer på pojkvännens bekostnad.
2007-11-01, 08:26
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Undrar om faster Pia är stolt över att vara släkt med Linda R, kändis i Sverige? Det verkar i alla fall som att dumheten hoppade över en generation, för att sedan åter uppenbara sig i Lindas kusin Jenny. De generna är minsann inte att leka med!

Typiskt en dum blondin, att genomföra massa skönhetsoperationer på pojkvännens bekostnad.
Inget jag skulle skriva in på mitt CV åtminstone!

Angående det sista du skrev. En typiskt blondin skulle kanske göra det, men det krävs en "Seriös" blondin för att få med det i Aftonhoran och Exsessen var och varannan vecka!

// Dempa
2007-11-01, 11:38
Medlem
z2joiss avatar
"Jenny tävlade på hög nivå i simning när hon gick på high school i USA. Vi sågs aldrig på grund av av avståndet och på grund av hennes "hemliga jobb""

- Och kanske beroende på att ni inte kände varandra? Hur hemligt är det förresten att simma?

" faster Pia är en av USA:s högsta officerer innom flygvapnet."

- Ja, minst General då, får man väl anta. Men frågan är om man kan bli ens General om man inte är född i USA?

"Hon tjänar tydligen hur mycket pengar som helst så hennes man behöver inte jobba. Vilken kvinna!"

- Det låter som hon vore adopterad. Faster Pia alltså.

"i Santa Barbara i Kalifornien. Om man bor där, då har man pengar. Finns det något glassigare än det."

- Ja, det finns ett antal ställen världen som rankas som glassigare än Santa Barbara. Och ja, det finns även medel och underklass även i Santa Barbara.

"Jenny sålde huset och festade upp alla pengarna! Ja det är sant. Så jävla crazy. "

- De är definitivt släkt.

"Det sista min bror sa var att hon har enorma kontakter och det kan jag tänka mig med tanke varifrån hon kommer."

- Att Santa Barbarainvånare har fler kontakter än andra? Ja, det är ju allmänt känt i världen.

Kanske är hon den som kommer leda mig dit jag vill? Vart det nu är?

- Det kan vi berätta för dig Linda, alla vi på Flashback. Det kommer att leda dig direkt i fängelse. Men först måste du passera Stureplan och knarka upp faster Pias apanage.
2007-11-01, 12:28
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
"Jenny sålde huset och festade upp alla pengarna! Ja det är sant. Så jävla crazy. "

- De är definitivt släkt.

Tack för dagens första gapflabb!
Höll på att skrämma slag på katten när kaffet sprutade ur munnen på mig!

// Dempa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in