"Jenny tävlade på hög nivå i simning när hon gick på high school i USA. Vi sågs aldrig på grund av av avståndet och på grund av hennes "hemliga jobb""
- Och kanske beroende på att ni inte kände varandra? Hur hemligt är det förresten att simma?
" faster Pia är en av USA:s högsta officerer innom flygvapnet."
- Ja, minst General då, får man väl anta. Men frågan är om man kan bli ens General om man inte är född i USA?
"Hon tjänar tydligen hur mycket pengar som helst så hennes man behöver inte jobba. Vilken kvinna!"
- Det låter som hon vore adopterad. Faster Pia alltså.
"i Santa Barbara i Kalifornien. Om man bor där, då har man pengar. Finns det något glassigare än det."
- Ja, det finns ett antal ställen världen som rankas som glassigare än Santa Barbara. Och ja, det finns även medel och underklass även i Santa Barbara.
"Jenny sålde huset och festade upp alla pengarna! Ja det är sant. Så jävla crazy. "
- De är definitivt släkt.
"Det sista min bror sa var att hon har enorma kontakter och det kan jag tänka mig med tanke varifrån hon kommer."
- Att Santa Barbarainvånare har fler kontakter än andra? Ja, det är ju allmänt känt i världen.
Kanske är hon den som kommer leda mig dit jag vill? Vart det nu är?
- Det kan vi berätta för dig Linda, alla vi på Flashback. Det kommer att leda dig direkt i fängelse. Men först måste du passera Stureplan och knarka upp faster Pias apanage.