2008-06-10, 22:59
  #2029
Medlem
Jüggernauts avatar
Vilka pengar lever hon på? Är det skräpet som AFtonhoran serverar?
2008-06-10, 23:08
  #2030
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
JAG VILL RINGA BARNAVÅRDSNÄMNDEN NUUUUUUUUUUU!!
Vem fan låter sin fjortis måla och fila naglarna på en??? Hon är fan inte sann, och så har hon mage att säga att ungen fotar henne. Hallå hade jag sagt till min dotter kan du fila och måla mina naglar. Då hade hon sagt fuck off. Sen vad är fuldans? Ja säkert inte något som en fjortis ska se.

Här fotar hon mig,innan hon tog den här bilden så
dansade jag fuldansen. Och vad det är det
vill ni inte veta(skratt).


Eva satte Melissa i jobb direkt(skratt).

Hon visade henne hur hon skulle fila och lacka
mina naglar. Så nu är dom som nya!

http://www.hanky.se/LindaRosing/4269
2008-06-10, 23:22
  #2031
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Ja, det var väl en djävla tur att studenterna INTE fick syn på henne och spydde ner examenskläderna.

Sen tycker hon inte det är jobbigt att folk står och skriker, det är hennes innersta önskningar som hon helt omedvetet spiller ur sig.
2008-06-10, 23:25
  #2032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, jag minns en kemilektion i min barndom där jag inte lyssnade på läraren ordentligt om vilken ordning kemikalierna skulle hällas i flaskan. Jag hällde i lite hipp som happ och flaskan exploderade och det flög frätande droppar över stor del av klassrummet - betydligt större än man kan tänka sig. En klasskamrat var snabb som fan och knuffade undan mig så jag var i princip den enda som inte fick sönderfrätta kläder. Det jag vill komma till att ditt förslag nog måste gås igenom ordentligt av en kemist. Vet vi att gelé, botox, blekmedel, silikon faktiskt inte slutar med en smärre katastrof när det doppas i aceton? Den du, den tål att tänkas på!
.

Inte så lång tankegång. Missade du kemilektionerna?
F.ö. kan jag inte komma över chocken över att folk har plastnaglar på fötterna...
Gladeligen målar jag tånaglarna när benen fått lite solbränna men lilltån går inte att måla, den får bara en "dutt" för syns skull. Plastnagel kanske (!) Näää, det är bara för mycket.
__________________
Senast redigerad av catami 2008-06-10 kl. 23:28.
2008-06-10, 23:32
  #2033
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Vem fan låter sin fjortis måla och fila naglarna på en??? Hon är fan inte sann, och så har hon mage att säga att ungen fotar henne. Hallå hade jag sagt till min dotter kan du fila och måla mina naglar. Då hade hon sagt fuck off. Sen vad är fuldans? Ja säkert inte något som en fjortis ska se.

Här fotar hon mig,innan hon tog den här bilden så
dansade jag fuldansen. Och vad det är det
vill ni inte veta(skratt).


Eva satte Melissa i jobb direkt(skratt).

Hon visade henne hur hon skulle fila och lacka
mina naglar. Så nu är dom som nya!

http://www.hanky.se/LindaRosing/4269

Det är väl bra att jäntan hittar nått att pyssla med?

Det sorgliga med melissa är hennes namn....stackars unge!
2008-06-10, 23:34
  #2034
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Och i morgonbitti ska vi till kevins skolavslutning.
Där han ser framemot att få stolt visa upp sin stora
syster
för sin fröken och klasskompisarna.

Och jag har köpt en jättefin klänning som jag ska
ha på mig i morgon.
Byt ut storasyster mot mor så blir det lättare att läsa.
2008-06-10, 23:36
  #2035
Medlem
Shit jag är heelt off,, jag vet!...men jag läser typ aldrig media överhuvudtaget!

varför sitter fadde på kåken? vad har han gjort?
2008-06-10, 23:36
  #2036
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Shit jag är heelt off,, jag vet!...men jag läser typ aldrig media överhuvudtaget!

varför sitter fadde på kåken? vad har han gjort?
Finns en tråd om honom. Men i korthet går det ut på att han smusslat undan pengar från beskattning.
2008-06-10, 23:43
  #2037
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det är väl bra att jäntan hittar nått att pyssla med?

Det sorgliga med melissa är hennes namn....stackars unge!

Vad är det för fel på det då? Det heter en av mina kaffebryggare!
2008-06-10, 23:45
  #2038
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det är väl bra att jäntan hittar nått att pyssla med?

Det sorgliga med melissa är hennes namn....stackars unge!
Jag brukar normalt inte tycka synd om "kändisungar", men i det här fallet så får jag nog göra ett undantag.

Först döpt till Melissa, sen en mor som har skämt ut sig mer under fem år än vad en normalt begåvad person gör under hela sin livstid. En mor, som uttrycker sig som en 13-åring och tror hon är betydelsefull för Rikets överlevnad. En mor, som i brist på bekräftelse från media och andra kändisar nu utnyttjar sina barn för att hela världen (nåja) ska få reda på vilken underbar människa hon är. En mor, som helt öppet i tidningarna sagt att det var värt priset att skita i dottern för att göra "karriär" i Stockholm.

Edit: Skulle varit lika illa om det varit far också.

__________________
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2008-06-10 kl. 23:48.
2008-06-10, 23:46
  #2039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Finns en tråd om honom. Men i korthet går det ut på att han smusslat undan pengar från beskattning.


Ok tack. det räcker.
tufft gjort av honom, jag trodde han hade gjort nåt häftigare haha...
2008-06-11, 09:07
  #2040
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
F.ö. kan jag inte komma över chocken över att folk har plastnaglar på fötterna...

Skämtar du det är skrämmande att det ens finns en marknad för detta. Jag är över 30 år och det här är första gången jag över huvudtaget har hört talas om plastnaglar för tårna. Man lär sig något hela tiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in