2009-01-27, 17:20
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Häpp! Åsså en skridskobana "inn om hus". Jojo. Samt "grym" utsikt.

Viktigast av allt: "Så nu är jag känd i Turkiet oxå,hahaha." Näe stumpan, nu är du ökänd i Turkiet oxå...

Jippie. Nu har hon bekräftat alla fördomar som finns om svenska kvinnor. Jag måste byta nationalitet.
2009-01-27, 17:31
Medlem
Turk-Nytt. Hahaha.

Citat:
Linda Rosing, 2009-01-27 16:34

Jag har haft en underbar resa denna gång. Och det har varit som vanligt långa intensiva film dagar.
Och jag hade ju fått en mobil som jag skulle blogga ifrån men som vanligt med mig så glömde jag koden hemma,suck. Så jag hade inte möjlighet att blogga alls som ni kanske har märkt. Men jag hoppas att ni har tålamod med det.

Kul att du följer den här tråden, Linda!

Citat:
Det fanns allt där. Till och med skridskobana inn om hus. Massor med spa och 92 poler. Helt galet.

Citat:
Ialla fall en kväll när vi var ute och åt så kom Turkisk press och ville göra ett t reportag med mig. För dom fick veta att jag var där. Så dagen efter hade dom sänt det på tv och när jag gick i Alanya city kom Turkisk folk fram och sa är det du som är Linda Rosing? Och dom hade skrivit om mig i tidningenoch satt ut en bild på mig på framsidan på tidningen. Smickrande. Så nu är jag känd i Turkiet oxå,hahaha.
Tack Linda! Det är nyttigt att skratta. Hahaha.
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-01-27 kl. 17:35. Anledning: Jag är så bedrövligt omständig idag!
2009-01-27, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd

92 pooler!?

Jo då. Det finns inga begränsningar för Linda Rosing.
Förrut skulle hon köpa en enorm soffa som fanns i 200 färger!
2009-01-27, 17:44
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Häpp! Åsså en skridskobana "inn om hus". Jojo. Samt "grym" utsikt.

Viktigast av allt: "Så nu är jag känd i Turkiet oxå,hahaha." Näe stumpan, nu är du ökänd i Turkiet oxå...

Herregud, fan har inte människan någon inom sin närmsta sfär som är någorlunda språkbegåvad och kan rätta dom allra värsta misstagen ?hahaha
2009-01-27, 17:47
Medlem
Tolvans avatar
Vi pratar om det här hotellet? http://www.goldcity.com.tr/ Ser trevligt ut, undrar om de sanerade stället efteråt eller om de kommer behöva riva det.
2009-01-27, 18:06
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
hahaha glömde koden hemma Vilken jävla kod? Pinkoden? Vilken människa som helst memorerar den. Jävla ankhjärna det där.

Jag suger i Turkiet. står det i Erwiks blogg. Passande. Linda suger både på det ena och det andra sättet.
2009-01-27, 18:21
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd

92 pooler!?

De har tydligen byggt fem till sedan Linda åkt.
http://www.goldcity.com.tr/?sid=36

Men som jag fattar det är det 97 pooler i området "runtikring" hotellet. Och ser man på bilderna får de ju plats med typ fyra fem pooler per sida. Vilket är imponerande i sig.

Men nu är det vinter och temperaturen torde ha legar runt 15 grader, vilket förmodligen lett till att alla pooler är tömda och stängda för vintern. Något vi inte fick någon information om.

Att sedan en ensam blond rugguggla går och flashar tuttarna gör väl att hon blir igenkänd av varenda kotte i stan. Ryktet har väl gått bland de bofasta. Svenska flicka hyndra krånår.

Var det någon som förstod av inbjudningen att födelsedagskalajset är en pr-kupp för TV5? Förmodligen inte de inbjudna heller. Man måste dock informera deltagare som filmas och de måste ge sitt godkännande var och en att de får visas på TV. Ska bli kul att se vilka som till slut kommer.

Robinson-Robban? Baren-Mogge(?) Kanske den nya soul meeten som strippade i nån charterdokusåpa för länge sen. Naturligtvis kommer Paggan.
2009-01-27, 18:54
Medlem
Tack för all glädje, Linda!

Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
De har tydligen byggt fem till sedan Linda åkt.

http://www.goldcity.com.tr/?sid=36

Men som jag fattar det är det 97 pooler i området "runtikring" hotellet. Och ser man på bilderna får de ju plats med typ fyra fem pooler per sida. Vilket är imponerande i sig.

Men nu är det vinter och temperaturen torde ha legar runt 15 grader, vilket förmodligen lett till att alla pooler är tömda och stängda för vintern. Något vi inte fick någon information om.

.......

Citat:
SWIMMING POOLS
There are 97 outdoor pools and an indoor pool around the complex.
Located between the East and South wings of the hotel, there is a 1,200 spm pool with an aquapark, a 50 m olympic swimmimg area, a kids pool and a relaxing pool. Betwen the south and West wings there is a 417 sqm pool that has spectacular views of the Mediterranean and Alanya Castle.
The 158 spm heated indoor swimming pool with a 9 sqm kids pool also has panoromic views winter and summer.

Hysteriskt roligt! Vi var skeptiska till att det skulle finnas 92 pooler, och så fanns det 97!!!
Vi trodde hon hade fel... och så hade hon... fel! Hahaha.
2009-01-27, 19:00
Medlem
William Hainess avatar
Hur fan lyckas man inte bara stava fel, men särskriva inomhus?! Hahaha.
2009-01-27, 19:52
Medlem
hamadas avatar
På erwiks blogg sitter hon i rullstol i Istanbul? har jag missat något?

Hennes dotter lär ska ha tagit bort efternamnet Rosing? sanningshalt?
2009-01-27, 19:53
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
På erwiks blogg sitter hon i rullstol i Istanbul? har jag missat något?

Hennes dotter lär ska ha tagit bort efternamnet Rosing? sanningshalt?

Enligt dotterns blogg så kallar hon sig inte längre Rosing...
2009-01-27, 19:55
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Enligt dotterns blogg så kallar hon sig inte längre Rosing...

Tack för snabbt svar! Det låter bra med tanke på framtiden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in