2008-05-13, 10:42
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Ok, nu har jag läst ungefär 20 inlägg i hennes blogg. Jag är mycket förvirrad kan jag tillägga.

Kan någon förklara för mig vilka som är "djävular" (låter hemskt i plural!) och vilka som är "änglar"? Är det hennes s k "fans"? Eller vad syftar människan på?
Hennes "djävular" är de som inte håller med och hyllar allt hon gör. "Änglarna" är de som säger att hon är smart och duktig när hon fotar sin mat. "Bitterfittor" och "Hallonhjärtan" är andra namn på de som läser bloggen.
2008-05-13, 10:44
Medlem
kentabarss avatar
Hon ser riktigt slut körd ut, Micke som var med i BB måste varv lycklig för då var hon iallafall fräsch och hel.
2008-05-13, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jag har gluttat i den här tråden lite då och då under åren men inte brytt mig speciellt mycket vad Rosing har haft för sig.

Nå! Efter en snabbkik i hennes blogg så måste jag ställa frågan...

Är hon begåvningshandikappad på nått vis?

Citerade de sista raderna ur bloggen, tycker det räcker som bevis.

Japp hon är dum i huvudet! Carola framstår som intelligent jämfört med rikspuckot Rosing. Så du kan sluta vara osäker om hon är korkad, diagnosen är solklar....
2008-05-13, 13:02
Medlem
Walladmors avatar
jag önskar att jag hade fått vara med om 1979-talet.
2008-05-13, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/76afe97b-0308-45a8-810d-306d678dd24d.jpg

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/2186b20e-7495-4512-ad04-969ba32d1bb6.jpg

Fy vad läskigt...
Har svårt att bestämma mig vem som ser läskigast ut Charlotte Perreli eller Linda Rosing...

Ja läskigt är ordet men du borde skrivit en tydlig varning, att klicka på länken sker på egen risk. Som tur vara härdade jag mig med Alien vs Predator igår så det gick bra...
2008-05-13, 13:28
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Men....den här bloggen skulle ju kunna va skriven av en 13-årig brud som just förälskat sig i den som vann 'Idol' senast...

Skrämmade dålig grammatik, meningsbyggnaden är obefintlig, använder utropstecken som en 10-åring och nått så innihelvete egocentrerad.

Och människan är 34 år gammal...

Citat:
Då säger jag:
-men älskling,ska vi inte åka hem och vila när du har så ont.
-nej mamma,jag har sett framemot den här kändisfesten hela dagen,jag vill faktiskt gå säger han med den där hundvalps blicken,som han brukar lägga på när han vill ha något.

Hon betonar ju det o det grövsta att det minsann var hennes son som ville gå på kändiskalas. Får mig att tror att det var mor som verkligen ville åka på kändisfest och hotade med att kasta sig på golvet och skrika om hon inte fick sin vilja igenom.

Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Hennes "djävular" är de som inte håller med och hyllar allt hon gör. "Änglarna" är de som säger att hon är smart och duktig när hon fotar sin mat. "Bitterfittor" och "Hallonhjärtan" är andra namn på de som läser bloggen.
Tack för det. Mycket märkligt sätt att säga hej till sina läsare på dock.

OT: Var är din hund Tolvan?
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2008-05-13 kl. 13:34.
2008-05-13, 14:12
Bannlyst
Jag finner hennes blogg väldigt intressant och nyskapande. Hon har verkligen i mina ögon vuxit till en vettigare och intressantare människa, kanske beror det på hennes blogg.

Tycker verkligen inte att det låter som en 13-åring som skriver hennes blogg, utan det här är en typiskt modern kvinna på 2000 talet. Man kan väl tycka vad man vill om att hon tar med de flesta aspekter av hennes liv t ex foton på mat och andra diverse vardags grejor, men för mig som läsare finner jag det intressant.

Bara av hennes besökar antal kan man ju dra slutsatsen att hon har vunnit tillbaka en hel del hjärtan ute i sverige, folk verkar gilla det hon håller på med.

Hoppas verkligen att hon kommer att ha tid att fortsätta blogga, när hon nu blir flygvärdinna.

Näe tycker ni kan läsa bloggen för vad den är, och hålla er därifrån om ni inte gillar den.

Fortsatt trevlig dag!
2008-05-13, 14:18
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jag finner hennes blogg väldigt intressant och nyskapande. Hon har verkligen i mina ögon vuxit till en vettigare och intressantare människa, kanske beror det på hennes blogg.

Tycker verkligen inte att det låter som en 13-åring som skriver hennes blogg, utan det här är en typiskt modern kvinna på 2000 talet. Man kan väl tycka vad man vill om att hon tar med de flesta aspekter av hennes liv t ex foton på mat och andra diverse vardags grejor, men för mig som läsare finner jag det intressant.

Bara av hennes besökar antal kan man ju dra slutsatsen att hon har vunnit tillbaka en hel del hjärtan ute i sverige, folk verkar gilla det hon håller på med.

Hoppas verkligen att hon kommer att ha tid att fortsätta blogga, när hon nu blir flygvärdinna.

Näe tycker ni kan läsa bloggen för vad den är, och hålla er därifrån om ni inte gillar den.

Fortsatt trevlig dag!
När trollmor har lagt sina elva små troll och bundit fast dem i svansen
då sjunger hon sakta för elva små trollen de vackrate ord hon känner

O aj aj aj aj buff,
O aj aj aj aj buff,
O aj aj aj aj buff buff buff,
O aj aj aj aj buff.

Trevlig dag på dig med!
2008-05-13, 14:31
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Vad är det för adress till bloggen?
2008-05-13, 14:33
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vad är det för adress till bloggen?
http://www.hanky.se/lindarosing
2008-05-13, 14:34
Bannlyst
Bäste DonJohnson, kan du inte förklara vad du har för relation till Linda Rosing. På så vis skulle alla kanske sluta att klanka ner på dig och istället förstå dig. Alltså, om det visar sig att du bara försvarar en släkting eller bästa vännen.

Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Fortsatt trevlig dag!
2008-05-13, 14:57
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Och vi bor i Svergie

Hon stavar ju sämre än blattarna borta på Rosengård.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in