Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Jag har shoppat två klänningar för 15 000 kr,
Linda Rosing, 2009-01-20 23:11
Idag har jag sovit ut.Känner att jag har jätte mycket sömn att ta igen efter den här resan till Prag. Det har varit så intensivt med tidiga mornar till sena kvällar. Absolut ingen sov morgon ALLS kan jag tillägga. Så nu när jag är hemma måste jag passa på och sova ut. Vilket jag har gjort idag. Det ända jag har gjort som ärende är Botox på Eriksbergsklininken halv fyra idag. Efter det gick Bobby och jag och shoppade två dyra och väldigt snygga klänningar på Thalitha. En som jag ska ha på min födelsedagsfest och den andra på en av mina dejter som jag ska på i helgen. Nu på Fredag åker vi till Turkiet med inspelningarna för mitt program "Den rätte för Rosing". Det ska bli så skönt att komma till lite varmare klimat än vad det är här hemma. Och jag fick veta att det är 17 grader varmt i Turkiet nu. Gud så härligt! En av mina klänningar som jag köpte på Thalitha som ligger på Birgel jarlsgatan 23,och den ska jag ha på min 35 års fest som kommer att äga rum på White room,Onsdagen den 28 kl:20.00. Och stället är abonerat för mig och mina gäster. Så den kommer jag inte visa än. Utan det får bli en supprise! Men snyggare klänning har jag inte sett. Och jag kommer lysa som en stjärna. Men den andra jag köpte kommer jag lägga upp i helgen då jag kommer att visa er bilder från Turkiet här i bloggen. Så idag har jag och Bobby gjort gästlistan och det blev mer än vad jag hade räknat med. Men jag fyller år i morgon men kommer att ha den stora festen nästa Onsdag. Fan vad kul det kommer att bli.
Det är ju nästan rörande.
Programmet med Silvstedt gick igår, strax innan Linda satte sig vid datorn för att blogga. Hon köpte också klänningar, lite dyrare dock.
Linda kämpar så hårt med att försöka likna Vickan. Och vilket glamourliv hon lever sen, oj,oj,oj, vad avundsjuk jag är.
Silvstedt är en Einstein jämfört med Rosing.