2009-01-20, 19:49
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det mest bedrövliga i sammanhangen är ju att hon var i V-ås en helg med "sitt tv-program" , hur svårt hade det varit för henne att ta "ledigt" några timmar, eller åka dit tidigare eller hem en dag senare?
Det hade jag glömt, då är det ju riktigt fruktansvärt om det inte själv Melissa som valt att inte träffa mamma.

Var det inte så att Melissa försvann i samma veva som Linda började söka kuk?
2009-01-20, 19:52
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Skrivet den 17e januari, vilket betyder att hon inte ens träffade mamma Linda under julen. Otroligt bra och uppmärksam mamma Linda måste vara om tösen lyckas kugga i varje ämne.

Nu ska jag skriva något som jag inte brukar och jag tycker egentligen inte att man ska slänga skit på människor så som många gör på Linda i den här tråden för minsta lilla.

Men... fy fan vad vilken fruktansväd människa hon måste vara som skiter så i sin dotter. Det kan bara en helt hjärtlös, hjärndöd och totalt egotrippad idiot göra. Förmodligen är hon väldigt psykiskt sjuk annars gör ingen så.
2009-01-20, 20:25
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Var det inte så att Melissa försvann i samma veva som Linda började söka kuk?

Om man läser mellan raderna så var Linda helt enkelt inte en speciellt ansvarig förälder - dottern tilläts att leva loppan och totalt skita i skolan. Melissa användes endast i syftet att mjuka upp Lindas image - efter det var klart så var det bara att kassera henne.
2009-01-20, 21:58
Medlem
kommentarer

2009-01-20, 22:21
Medlem
Lite nyfiken.
Varför diskutera Linda?
Dålig press e ju bra! Alla älskar att hata henne.
Slutade alla som hatar henne att diskutera om henne så har hun ju inget.
Bryr sig ingen om vad hun gör så lär hun ju "försinna" av sig själv.
2009-01-20, 23:50
Medlem
Jag har shoppat två klänningar för 15 000 kr,
Linda Rosing, 2009-01-20 23:11
Idag har jag sovit ut.Känner att jag har jätte mycket sömn att ta igen efter den här resan till Prag. Det har varit så intensivt med tidiga mornar till sena kvällar. Absolut ingen sov morgon ALLS kan jag tillägga. Så nu när jag är hemma måste jag passa på och sova ut. Vilket jag har gjort idag. Det ända jag har gjort som ärende är Botox på Eriksbergsklininken halv fyra idag. Efter det gick Bobby och jag och shoppade två dyra och väldigt snygga klänningar på Thalitha. En som jag ska ha på min födelsedagsfest och den andra på en av mina dejter som jag ska på i helgen. Nu på Fredag åker vi till Turkiet med inspelningarna för mitt program "Den rätte för Rosing". Det ska bli så skönt att komma till lite varmare klimat än vad det är här hemma. Och jag fick veta att det är 17 grader varmt i Turkiet nu. Gud så härligt! En av mina klänningar som jag köpte på Thalitha som ligger på Birgel jarlsgatan 23,och den ska jag ha på min 35 års fest som kommer att äga rum på White room,Onsdagen den 28 kl:20.00. Och stället är abonerat för mig och mina gäster. Så den kommer jag inte visa än. Utan det får bli en supprise! Men snyggare klänning har jag inte sett. Och jag kommer lysa som en stjärna. Men den andra jag köpte kommer jag lägga upp i helgen då jag kommer att visa er bilder från Turkiet här i bloggen. Så idag har jag och Bobby gjort gästlistan och det blev mer än vad jag hade räknat med. Men jag fyller år i morgon men kommer att ha den stora festen nästa Onsdag. Fan vad kul det kommer att bli.
2009-01-20, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Idag har jag sovit ut.Känner att jag har jätte mycket sömn att ta igen efter den här resan till Prag. Det har varit så intensivt med tidiga mornar till sena kvällar. Absolut ingen sov morgon ALLS kan jag tillägga. Så nu när jag är hemma måste jag passa på och sova ut. Vilket jag har gjort idag. Det ända jag har gjort som ärende är Botox på Eriksbergsklininken halv fyra idag. Efter det gick Bobby och jag och shoppade två dyra och väldigt snygga klänningar på Thalitha. En som jag ska ha på min födelsedagsfest och den andra på en av mina dejter som jag ska på i helgen. Nu på Fredag åker vi till Turkiet med inspelningarna för mitt program "Den rätte för Rosing". Det ska bli så skönt att komma till lite varmare klimat än vad det är här hemma. Och jag fick veta att det är 17 grader varmt i Turkiet nu. Gud så härligt! En av mina klänningar som jag köpte på Thalitha som ligger på Birgel jarlsgatan 23,och den ska jag ha på min 35 års fest som kommer att äga rum på White room,Onsdagen den 28 kl:20.00. Och stället är abonerat för mig och mina gäster. Så den kommer jag inte visa än. Utan det får bli en supprise! Men snyggare klänning har jag inte sett. Och jag kommer lysa som en stjärna. Men den andra jag köpte kommer jag lägga upp i helgen då jag kommer att visa er bilder från Turkiet här i bloggen. Så idag har jag och Bobby gjort gästlistan och det blev mer än vad jag hade räknat med. Men jag fyller år i morgon men kommer att ha den stora festen nästa Onsdag. Fan vad kul det kommer att bli.
Hon kan inte fått annat än IG i svenska..
2009-01-21, 00:03
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem263525
Hon kan inte fått annat än IG i svenska..
Ett streck eller möjligen en etta på hennes tid. Gudars jag är ju i samma ålder som häxan.
2009-01-21, 00:22
Medlem
Grov artikel om Linda Rosing

Linda Rosing är ju vidrig. Här är en artikel om henne som är rätt rolig. Kolla in länken:

http://www.lidingobladet.se/artikel.php?artikel=352

Kolla runt lite på sidan, rätt rolig läsning!
2009-01-21, 08:45
Medlem
Trollmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd

Det är ju nästan rörande.
Programmet med Silvstedt gick igår, strax innan Linda satte sig vid datorn för att blogga. Hon köpte också klänningar, lite dyrare dock.

Linda kämpar så hårt med att försöka likna Vickan. Och vilket glamourliv hon lever sen, oj,oj,oj, vad avundsjuk jag är.
Silvstedt är en Einstein jämfört med Rosing.
2009-01-21, 09:09
Medlem
rogerks avatar
Grattis Linda

Linda fyller 35 år idag och får dagens utrymme på Familjesidan i Dagens Nyheter.

Citat:
Mamma ena veckan
– kändis den andra

Hon har alltid velat
vara känd. Som elvaårig
elitgymnast drömde
hon om att bli snygg
omslagstjej.
– Men jag var mobbad,
Killarna sa att det aldrig
skulle ske och kalllade
mig planka. Nu har
jag bevisat motsatsen.

Faktarutan
Citat:
Gratuleras till: Fyller
35 år den 21 januari
Gör: Bloggar. Spelar
in tv-dejtingprogrammet ”Hitta
den rätte för Rosing” på Kanal 5.
Bakgrund: Som okänd: hemmafru,
städerska, servitris. Som
känd: dokusåpadeltagare i ”Big
Brother” 2003, tidningsomslag
som modell, bok ”Den nakna
sanningen” 2006.
Bor: I Bromma.
Familj: Singel. Barnen Melissa,
14, Kevin, 9.
Förebild: Mina föräldrar, de är
starka individer som lärt mig stå
för mina åsikter och vara positiv.
Motto: Behandla andra som du
själv vill bli behandlad.
Okänd talang: ”Jag är bra på att
läsa av människor. Dessutom är
jag vig, var elitgymnast mellan 7
och 15 år.”
2009-01-21, 09:29
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Linda fyller 35 år idag och får dagens utrymme på Familjesidan i Dagens Nyheter.

Faktarutan
Ursäkta en okunnig själ men bosatt i Bromma???
Enligt folkbokföringen är hon skriven på Hagagatan 54, när fan blev området mellan Roslagstull och Norrtull samma sak som Bromma???
Om så inte är fallet bryter hon medvetet mot Folkbokföringslag (1991:481) 7 §
Men det är klart jag är väl bara avundsjuk som inte bor i Bromma nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in