2008-01-04, 19:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Vi tål att att se att det går bra för Linda. Jag väntar med spänning på när det kommer att inträffa. För du måste Liksom Linda inse att det finns ingen VIP-fil i livet, inte ens ett Big Brother-deltagande är det. Inga plastikoperationer eller något annat.

Bra försök men jag tror han är utom all räddning.
.
2008-01-04, 20:04
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Mycket text!
DET du tror när du springer omkring här i tråden och ska frälsa oss...? När fan blir gammal så blir han religiös men SÅ religiös blir jag aldrig så du får över mig på din sida
.

Nästa rubriken: MissTaken on the dark side!
2008-01-04, 20:52
Bannlyst
Hur många av er som spyr galla över Linda har träffat henne IRL?

Miss Taken som är som den där typiska mobbarbossen - har du någon personlig relation till Linda? Eller är du bara så där patetisk som du framstår i inlägg efter inlägg...??
2008-01-04, 21:34
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Varför ska vi ha träffat henne i RL???? Jag dömmer hennen utifrån hennes handlingar. Tex hennes utspel om att hon var feminist.
2008-01-04, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Varför ska vi ha träffat henne i RL???? Jag dömmer hennen utifrån hennes handlingar. Tex hennes utspel om att hon var feminist.

Jag hoppas att inte dina barn drabbas av sådana som dig. Fan för mobbare...!!!
2008-01-05, 01:22
Bannlyst
Citat:

Miss Taken som är som den där typiska mobbarbossen - har du någon personlig relation till Linda? Eller är du bara så där patetisk som du framstår i inlägg efter inlägg...??

och det du själv säger är inte mobbing?
2008-01-05, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Seriöst nu - ingen människa med två (2) hjärnceller i symbios kan tycka att den här tråden är något annat än en ren mobbningsdito. Lägg ner skiten eller kom med lite skvaller nu för fan.
2008-01-05, 10:55
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Seriöst nu - ingen människa med två (2) hjärnceller i symbios kan tycka att den här tråden är något annat än en ren mobbningsdito. Lägg ner skiten eller kom med lite skvaller nu för fan.

Skvaller är mobbing.....
2008-01-05, 11:13
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det gick ju inte många dagar efter det nya året har fallit in som ni börjar med era trakasserier.

Om nu någon vill sända Linda en glad hälsning via tidningen så ska ni genast börja, det här är inte klokt.

Jag med andra kände att vi kunde ha en nystart 2008 där vi kunde glömma alla dessa negativa kommentarer och nedlåtande tankar.

Varför kallar ni t ex Linda för farmor? Hon är en vacker kvinna i trettioårsåldern.

Hur kan man sjunka så lågt att sparka på någon som redan har haft det svårt i år, alla dessa tabloids som dom säger i USA.

Ska vi inte en gång för alla, lova att välja lite snällare attityd mot våra medmänniskor

Är det den svenska avundsjukan som faller in? Tål ni inte att se att det kanske skulle gå bra för Linda? Raserar eran värdsbild då?

För att önska en människa motgång (som många i den här tråden) så är man sannerligen ingen messias själv.

Godmiddag.
God fortsättning själv,du stjärnögde riddare i blank rustning som kommer galopperande på den vita springaren till en "vacker kvinnas"tappra försök att rädda sin trasiga dygd!

Att Linda nog haft det svårt i år,skulle inte alls förvåna mig,trots att det endast gått en halv vecka av det nya året,och vad du lovat,har inte med mig att göra!

Och visst vill vi att det ska gå bra för Linda,men för det krävs det avancerad läkarhjälp!Och att hon själv inser att hennes beteende knappast är försvarbart för en,som du själv säger,kvinna i 30-årsåldern!(Utseendemässigt passerat 40).

Så,vem du nu än är av Lindas blinda anhöriga/avdankade,seriösa kärlekshistorier/nuvarande "agent",inse att Linda inte vill hålla sig i bakgrunden,utan njuter av att figurera i massmedia.Linda bryr sig inte om vad det handlar om,bara att hon finns med!
2008-01-05, 12:28
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Nästa rubriken: MissTaken on the dark side!

Hihi, jag har väl kommit ihåg att berätta att jag är djävulens dotter va?
.
2008-01-05, 12:33
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Mobbarboss var ny, får jag bonus och fallskärm med den titeln?

Jag har ingen personlig relation till Farmor och har aldrig sett henne i verkligheten ens men jag skulle vilja för då skulle jag sätta mig med henne och berätta vad Sverige anser och förklara för henne vad hon skulle göra istället.

Din logik går alltså ut på att antingen känner man Farmor eller så är man patetisk, det finns inget mellanting som bekants bekant, haft kontakt etc...?
2008-01-05, 12:35
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Han/hon förstår inte att om man ska anklaga någon för mobbing tex så måste man sköta det med finess och inte använda fulheter själv. De förstår inte bättre så det är bara att spela med så länge man roas.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in