Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det gick ju inte många dagar efter det nya året har fallit in som ni börjar med era trakasserier.
Om nu någon vill sända Linda en glad hälsning via tidningen så ska ni genast börja, det här är inte klokt.
Jag med andra kände att vi kunde ha en nystart 2008 där vi kunde glömma alla dessa negativa kommentarer och nedlåtande tankar.
Varför kallar ni t ex Linda för farmor? Hon är en vacker kvinna i trettioårsåldern.
Hur kan man sjunka så lågt att sparka på någon som redan har haft det svårt i år, alla dessa tabloids som dom säger i USA.
Ska vi inte en gång för alla, lova att välja lite snällare attityd mot våra medmänniskor
Är det den svenska avundsjukan som faller in? Tål ni inte att se att det kanske skulle gå bra för Linda? Raserar eran värdsbild då?
För att önska en människa motgång (som många i den här tråden) så är man sannerligen ingen messias själv.
Godmiddag.
God fortsättning själv,du stjärnögde riddare i blank rustning som kommer galopperande på den vita springaren till en "vacker kvinnas"tappra försök att rädda sin trasiga dygd!
Att Linda nog haft det svårt i år,skulle inte alls förvåna mig,trots att det endast gått en halv vecka av det nya året,och vad du lovat,har inte med mig att göra!
Och visst vill vi att det ska gå bra för Linda,men för det krävs det avancerad läkarhjälp!Och att hon själv inser att hennes beteende knappast är försvarbart för en,som du själv säger,kvinna i 30-årsåldern!(Utseendemässigt passerat 40).
Så,vem du nu än är av Lindas blinda anhöriga/avdankade,seriösa kärlekshistorier/nuvarande "agent",inse att Linda inte vill hålla sig i bakgrunden,utan njuter av att figurera i massmedia.Linda bryr sig inte om vad det handlar om,bara att hon finns med!