Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Bäste DonJohnson, kan du inte förklara vad du har för relation till Linda Rosing. På så vis skulle alla kanske sluta att klanka ner på dig och istället förstå dig. Alltså, om det visar sig att du bara försvarar en släkting eller bästa vännen.
Det är helt ointressant om jag har någon relation till henne, jag försvarar henne för att jag verkligen kan se vad hon är. Jag tycker det är helt obegripligt att ni ska behöva klanka ner mig och kalla mig troll och diverse saker bara för att jag tycker att hon är bra.
Som jag sagt tusen gånger i den här tråden förut så är ni fortfarande kvar i hennes big brother dagar, ni klarar inte av att bortse från detta.
Om det vore någon annan kvinna som bloggade på samma sätt som henne så skulle ni inte bry er, men just för att det är Linda så kan ni inte tycka att det är bra.
Nån gång måste hon få en andra chans, och jag tycker vi ska ge henne det.
Det börjar gå bra för Linda nu, och ni måste verkligen tycka att det är förkastligt? Eller hur.
Näe, det finns något jag inte gillar och det är pessimister som er.
Ni kan inte unna någon en ny chans och att det ska gå bra för henne i livet, ni måste se allting negativt.
Linda har mognat, gör det ni också.
Godkväll.