2008-05-13, 15:02
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jag finner hennes blogg väldigt intressant och nyskapande. Hon har verkligen i mina ögon vuxit till en vettigare och intressantare människa, kanske beror det på hennes blogg.

Tycker verkligen inte att det låter som en 13-åring som skriver hennes blogg, utan det här är en typiskt modern kvinna på 2000 talet.

-------------

Hoppas verkligen att hon kommer att ha tid att fortsätta blogga, när hon nu blir flygvärdinna.

Ja, verkligen så här klokt och välformulerat skriver en vuxen kvinna:

Citat:
Nu ska jag snart åka till skolan med Kevin.

Sen ska jag raka vägen till Agneta på
StockholmsBeautyCenter.
För i dag ska jag tatuera mina ögonbryn.

Eftersom jag är så ljus så måste jag gå och färga dom
varannan vecka och det är sååå jobbigt.
Och gör jag inte det regelbundet då ser det ut som jag
inte har några bryn alls.

Ögonbryna är viktiga för dom ramar in ansiktet.

Titta på bilden så ljusa är mina bryn.
Och med lite sol på så "vipps" så är dom borta!

Och du, flygvärdinna, sure...
2008-05-13, 15:23
Medlem
Public Enemys avatar
Är det ingen som talat om för henne att hon inte skriver bättre än en genomsnittlig 13-åring?

Det hon sysslar med på den där bloggen är ju att ytterligare visa det svenska folket att hon är totalt obildad.

Han hon ingen manager eller agent eller något som kan filtrera skiten hon öser ur sig?
2008-05-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jag finner hennes blogg väldigt intressant och nyskapande. Hon har verkligen i mina ögon vuxit till en vettigare och intressantare människa, kanske beror det på hennes blogg.

Tycker verkligen inte att det låter som en 13-åring som skriver hennes blogg, utan det här är en typiskt modern kvinna på 2000 talet. Man kan väl tycka vad man vill om att hon tar med de flesta aspekter av hennes liv t ex foton på mat och andra diverse vardags grejor, men för mig som läsare finner jag det intressant.

Bara av hennes besökar antal kan man ju dra slutsatsen att hon har vunnit tillbaka en hel del hjärtan ute i sverige, folk verkar gilla det hon håller på med.

Hoppas verkligen att hon kommer att ha tid att fortsätta blogga, när hon nu blir flygvärdinna.

Näe tycker ni kan läsa bloggen för vad den är, och hålla er därifrån om ni inte gillar den.

Fortsatt trevlig dag!

Skriver moderna kvinnor så här på 2000 talet? Bevare oss väl i så fall! Verkar mer som en tv-skadad imbecill fjortis. Jävligt intressant information att hon tatuerar ögonbryn som någon citerade här hoho. Don fatta att hon aldrig får jobb på ett riktigt flygbolag för man måste nämnligen vara utrustad med hjärna(du vet det man tänker med) inte silikonpattar och dito läppar.
2008-05-13, 15:51
Medlem
Androass avatar
Varför skriver hon på en jäkla böghomofil-sida? Hon måste få redigt betalt, eller?
2008-05-13, 15:55
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Skriver moderna kvinnor så här på 2000 talet? Bevare oss väl i så fall! Verkar mer som en tv-skadad imbecill fjortis. Jävligt intressant information att hon tatuerar ögonbryn som någon citerade här hoho. Don fatta att hon aldrig får jobb på ett riktigt flygbolag för man måste nämnligen vara utrustad med hjärna(du vet det man tänker med) inte silikonpattar och dito läppar.

Ett större problem än bristande intelligens är att hon finns i belastningsregistret.
Finns du i polisregistret för narkotikabrott, så får bolaget inte anställa dig.

Ett flygbolag skulle aldrig anställa en knarkare och Linda har varit ute i tidningarna flera gånger och berättat att hon knarkar, senast i december 2007 som jag påpekat några gånger tidigare.

Det är större sannolikhet att Linda Rosing vinner nobels fredpris än att hon får någon säkerhetsklassad tjänst som flygvärdinna ändå är.
2008-05-13, 16:41
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Varför skriver hon på en jäkla böghomofil-sida? Hon måste få redigt betalt, eller?
Hon ääääälskar ju bögar.
2008-05-13, 17:17
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Saxat ur bloggen 08/04/17:

Citat:
Då sa jag att jag vill jobba för Emirates och ta med
familjen och flytta till Dubai.

Jag har skickat min Cv och väntar på svar.

Inget är klart ok.

Men jag har väldigt bra kontakter för att det ska lyckats.
Men som sagt inget är klart.....än....

Vi har lite saker privat som vi måste anpassa oss till.
Men när vi vet mer om det,då kan vi planera allt bättre.

Nu ska vi komma ihåg att Emirates inte är vilket djävla tattarbolag som helst. Det är ett bolag som har som image att vara bäst och lyxigast. Om hon nu blir dömd för ringa narkotikabrott så finns det inte en chans i helvete att hon får jobba i Dubai, ett emirat där västerlänningar får dricka sprit på nåder i speciella barer och där man förmodligen blir inlåst bra länge (eller värre) om man blir ertappad med narkotika.

Från: http://www.emiratesgroupcareers.com/
Citat:
Emirates receives over 30,000 applications for Cabin Crew via various mediums on an average per month

Ur bloggen 08/04/19:

Citat:
Nu är det slut spekulerat och snackat ang mitt
Flygvärdinna jobb.

Från och med nu så kommer jag inte berätta något
mer om det.
Eftersom jag inte får blogga om det(strikta order).

Men den här bloggen ska handla om allt annat kul som
händer i mitt liv..

Så jag kommer inte svara på några frågor rörande jobbet

Så det blidde nog inget.

Hon får suga av ryska "affärsmän" på Pulkovo Air och försökta hitta en ny sugar daddy där. För nån shejk från Arabemiraterna lär hon inte träffa.

Edit: Pulkovo heter tydligen Rossiya nu.
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2008-05-13 kl. 17:28.
2008-05-13, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Saxat ur bloggen 08/04/17:

Nu ska vi komma ihåg att Emirates inte är vilket djävla tattarbolag som helst. Det är ett bolag som har som image att vara bäst och lyxigast. Om hon nu blir dömd för ringa narkotikabrott så finns det inte en chans i helvete att hon får jobba i Dubai, ett emirat där västerlänningar får dricka sprit på nåder i speciella barer och där man förmodligen blir inlåst bra länge (eller värre) om man blir ertappad med narkotika.

Från: http://www.emiratesgroupcareers.com/

Ur bloggen 08/04/19:

Så det blidde nog inget.

Hon får suga av ryska "affärsmän" på Pulkovo Air och försökta hitta en ny sugar daddy där. För nån shejk från Arabemiraterna lär hon inte träffa.

Edit: Pulkovo heter tydligen Rossiya nu.

Rossiya är väl ett rätt välrenomerat flygbolag numera? Kan inte tänka mig att dem skulle anställa stolpskott som Rosing.
2008-05-13, 17:44
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Rossiya är väl ett rätt välrenomerat flygbolag numera? Kan inte tänka mig att dem skulle anställa stolpskott som Rosing.
Aj då! Då blir det svårt för Rosing att hitta en ny sugar daddy.
2008-05-13, 22:03
Medlem
mishimas avatar
Lite OT raderat

/mod
2008-05-13, 22:33
Medlem
Jag börjar faktiskt tycka syn om henne, hon försöker (på sitt eget lilla vis) distansiera sig från sitt tidigare "wt/slamp/pseudo-liv", men misslyckas radikalt. Dessvärre har någon lurat i henne att hon kan arbeta som flygvärdinna, (vilket är föga troligt).

Efter att ha ögnat igenom några sidor av "bloggen" anar man vissa tafatta försök till produktplacering, Hon försöker sig på en lite billigare variant av "Blondin-Bella". Dock ytterst tveksamt om något större varumärke vill förknippas med henne.

Hennes ambition på relationsfronten är säkerligen att vänta på och spara sig tills "Fadde" kommer ut ur finkan, dock kommer hennes självbekräftelsebehov i kombination med avsaknad impulskontroll och naivitet att omintetgöra detta.
Första bästa manliga bimbo med väloljat munläder kommer att fälla henne, med ett utvik i en kvällstidning som katastrofal följd (för läsarna).
2008-05-13, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Bäste DonJohnson, kan du inte förklara vad du har för relation till Linda Rosing. På så vis skulle alla kanske sluta att klanka ner på dig och istället förstå dig. Alltså, om det visar sig att du bara försvarar en släkting eller bästa vännen.

Det är helt ointressant om jag har någon relation till henne, jag försvarar henne för att jag verkligen kan se vad hon är. Jag tycker det är helt obegripligt att ni ska behöva klanka ner mig och kalla mig troll och diverse saker bara för att jag tycker att hon är bra.

Som jag sagt tusen gånger i den här tråden förut så är ni fortfarande kvar i hennes big brother dagar, ni klarar inte av att bortse från detta.

Om det vore någon annan kvinna som bloggade på samma sätt som henne så skulle ni inte bry er, men just för att det är Linda så kan ni inte tycka att det är bra.

Nån gång måste hon få en andra chans, och jag tycker vi ska ge henne det.

Det börjar gå bra för Linda nu, och ni måste verkligen tycka att det är förkastligt? Eller hur.

Näe, det finns något jag inte gillar och det är pessimister som er.

Ni kan inte unna någon en ny chans och att det ska gå bra för henne i livet, ni måste se allting negativt.

Linda har mognat, gör det ni också.

Godkväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in