2008-03-05, 13:07
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
I skrivande stund försöker Anastelle lura Linda Rosing att hon ska bli programledare för ett nytt travprogram i Tv4, öppen dörr? Ja. Roligt? Ja.
http://kristofferviita.blogspot.com/2008/03/njesguiden-websatsar.html

http://new.nojesguiden.se/i_en_liten_ask?page=1
Citat:
Eftersom Alexander Skarsgård befann sig utomlands med avstängd mobil blev uppdraget att ringa Linda Rosing. Jag klarade det med bravur. Nu har jag ångest. Det kan ha varit det elakaste jag gjort i hela mitt liv. Om du läser det här Linda - FÖRLÅT!

Har inte tittat på klippen men stort Grattis Linda till din nya karriär på TV4.

// Dempa
2008-03-05, 14:51
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peruculas
Nån som vet nån länk som visar då Linda o Micke knullar i BB?

Här har du hela säsongen!

http://bb03.bigbrother.se/
2008-03-05, 14:53
Medlem
Tandkolls avatar

He, he... fan vad elakt, fan vad kul.
2008-03-06, 03:37
Medlem
Nailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll

He, he... fan vad elakt, fan vad kul.
Här är inlägget direktlänkat, eftersom det rätt snabbt åker ur sida 1...
http://new.nojesguiden.se/innehall/2219-det-elakaste-jag-gjort-i-hela-mitt-liv-f%C3%B6rl%C3%A5t-linda-rosing
2008-03-14, 19:16
Bannlyst
inget nytt på flera dagar??

Vad har hänt!! inget skvaller , ingenting i tidningarna heller??
jösses ska vi äntligen kunna slappna av och känna att hon är borta?
2008-03-14, 19:50
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Vad har hänt!! inget skvaller , ingenting i tidningarna heller??
jösses ska vi äntligen kunna slappna av och känna att hon är borta?
flera dagar??
Det är värre än så, det är snart veckor! Tjoho!!!
Någon stackare kanske tror att hon ska dyka upp som en joker-joker i schlagerfestivalen imorgon....
2008-03-24, 07:40
Medlem
William Hainess avatar
Linda älskar numera homos och bloggar på en gaysajt.
2008-03-24, 15:05
Medlem
z2joiss avatar
5 inlägg so far.

1.)
"Som ni har märkt så har det vartit väldigt tyst runt mig ett tag.
Både Aftonbladet och Expressen har ringt mig minst en gång i veckan och undrar vad jag har för mig?" (Eller hur?)
"Jag har bara sagt till dom att jag inte vill kommentera vad jag gör. Mina kära läsare jag lovar att berätta allt inom en snar framtid,men nu är det fest(jobb).Jag är med Chefredaktören Martin på klubb G."
(Martin ska starta Allt om båtar och vill förmodligen att Linda ska posera på ett soldäck?)

2.)
"Sitter i taxin som svänger in på min gata,vad ser jag då?
Jo, det brinner i en bil på gatan.Både jag och taxi killen blir helt stela.Det brinner som bara den,lågorna väller ur bilen.Jag tar min mobil och ringer sos.
-Det brinner! säger jag med en stressad röst.Det står massor med bilar både bakom och fram.Lukten tränger in i lägenheten.Brandmännen är här på 5 min tack vare mig.Fan vilken bra medborgare jag är.Utan mig hade det kunna hända en explosion."
(Vad är det som får henne att tro att man inte ska ringa brandkåren när man hittar en brinnande bil i ett bostadskvarter?)
(Intressantast är noteringen att röken "tränger in" i lägenheten, då hon faktiskt sitter i en taxi. Och bor inte hon i ett hus?)
(Vad är oddsen på löpsedeln "Linda i storbrand", om hon ringt till Ab? Varför ringde hon inte?)

3.)
"Im in Loove"
"Jag vet inte vad det är som gör mig så magisk som person,som när jag befinner mig på ett Gay ställe.Jag känner mig liksom Hel på något konstigt sätt." ".Det var kaos i går kväll,jag kände mig som en super star,alla stod i kö bara för att få fota med mig. Och ja det är sant!För att få titta på mig."
(Är hon kär i sig själv, eller bara de som vill titta på henne?) (Om hon är så "hel" på Gay ställe, kanske hon ska fundera på att bli gay?)

4.)
"Jag hittar inte min sladd till min digital kamera,suck! så ni får vänta tills slutet på nästa vecka med att se mina hemliga"privata" bilder.
Jag kommer visa mycket galenskaper på min blogg så var redo för det.Så är ni i närheten av mig kan allt hända."
(Man måsta vara lite crazy för att jobba i den här branschen.)

5.)
"Jag är hemskt ledsen att jag inte har skrivit något tidigare idag.
Men jag har lyckats fått virus i min dator! Ja allt händer mig,suck....så nu står jag på hotell Continental vid centralen och skriver. .........ska be någon att titta på den i morgon."

(Det verkar inte hända mycker mer i Lindas liv än att hon inte klarar att blogga mer än tre dagar i sträck.)
(Min teori är att det finns korn här av "förfinad sanning". Något som jag tror snart kommer att utvecklas till ren mytomani. Det ser jag fram emot.)
Senast redigerad av z2jois 2008-03-24 kl. 15:09.
2008-03-24, 17:48
Medlem
jagblirgalens avatar
Mycket roligt!

Antar att linda räknar kallt med att prylarna och stålarna ska börja välla in.
2008-03-24, 18:07
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
5 inlägg so far.
2.)
Jo, det brinner i en bil på gatan.Både jag och taxi killen blir helt stela.Det brinner som bara den,lågorna väller ur bilen.Jag tar min mobil och ringer sos.
-Det brinner! säger jag med en stressad röst.Det står massor med bilar både bakom och fram.Lukten tränger in i lägenheten.Brandmännen är här på 5 min tack vare mig.Fan vilken bra medborgare jag är.Utan mig hade det kunna hända en explosion."

Jag minns när jag lärde mig att läsa och skriva. För fick vi lära oss enskilda ord, som apa, båt och ko. Sen gick vi över från enskilda ord till att börja arbeta med meningar. Det var enkla meningar som ”far är rar” och ”mor är en orm”.

Sen fick vi vi lära oss att man läser och skriver som man pratar. Man gör paus ibland, ungefär som när vi pratar och gör uppehåll för att andas. Språket blir bättre då man arbetar med lagom långa så kallade meningar. Därför fick vi lära oss att arbeta med meningar. En mening börjar med en stor bokstav, slutar med en punkt och efter punkten gör man ett mellanrum när man skriver med papper och penna innan man börjar nästa mening.

Allt detta lärde jag mig under allra första terminen när jag gick i skolan. Jag ser att Linda har förstått detta med punkt och storbokstav, men mellanrummet mellan punkten och den första nya bokstaven saknas… Inte illa, två rätt av tre.

För övrigt
Om det står massor med bilar bakom o framför den brinnande bilen, är det inte hög sannolikhet då att någon redan har ringt till brandkåren med tanke på hur många medborgare som numera har en mobiltelefon på sig?
2008-03-24, 18:47
Medlem
Drakfisks avatar
Edit: Dubbelpost
2008-03-24, 18:48
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
(Vad är det som får henne att tro att man inte ska ringa brandkåren när man hittar en brinnande bil i ett bostadskvarter?)
(Intressantast är noteringen att röken "tränger in" i lägenheten, då hon faktiskt sitter i en taxi. Och bor inte hon i ett hus?)
(Vad är oddsen på löpsedeln "Linda i storbrand", om hon ringt till Ab? Varför ringde hon inte?)

Kunna hända en explosion?! Vikken tur att hon ohändade explosjonen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in