5 inlägg so far.
1.)
"Som ni har märkt så har det vartit väldigt tyst runt mig ett tag.
Både Aftonbladet och Expressen har ringt mig minst en gång i veckan och undrar vad jag har för mig?" (Eller hur?)
"Jag har bara sagt till dom att jag inte vill kommentera vad jag gör. Mina kära läsare jag lovar att berätta allt inom en snar framtid,men nu är det fest(jobb).Jag är med Chefredaktören Martin på klubb G."
(Martin ska starta Allt om båtar och vill förmodligen att Linda ska posera på ett soldäck?)
2.)
"Sitter i taxin som svänger in på min gata,vad ser jag då?
Jo, det brinner i en bil på gatan.Både jag och taxi killen blir helt stela.Det brinner som bara den,lågorna väller ur bilen.Jag tar min mobil och ringer sos.
-Det brinner! säger jag med en stressad röst.Det står massor med bilar både bakom och fram.Lukten tränger in i lägenheten.Brandmännen är här på 5 min tack vare mig.Fan vilken bra medborgare jag är.Utan mig hade det kunna hända en explosion."
(Vad är det som får henne att tro att man inte ska ringa brandkåren när man hittar en brinnande bil i ett bostadskvarter?)
(Intressantast är noteringen att röken "tränger in" i lägenheten, då hon faktiskt sitter i en taxi. Och bor inte hon i ett hus?)
(Vad är oddsen på löpsedeln "Linda i storbrand", om hon ringt till Ab? Varför ringde hon inte?)
3.)
"Im in Loove"
"Jag vet inte vad det är som gör mig så magisk som person,som när jag befinner mig på ett Gay ställe.Jag känner mig liksom Hel på något konstigt sätt." ".Det var kaos i går kväll,jag kände mig som en super star,alla stod i kö bara för att få fota med mig. Och ja det är sant!För att få titta på mig."
(Är hon kär i sig själv, eller bara de som vill titta på henne?) (Om hon är så "hel" på Gay ställe, kanske hon ska fundera på att bli gay?)
4.)
"Jag hittar inte min sladd till min digital kamera,suck! så ni får vänta tills slutet på nästa vecka med att se mina hemliga"privata" bilder.
Jag kommer visa mycket galenskaper på min blogg så var redo för det.Så är ni i närheten av mig kan allt hända."
(Man måsta vara lite crazy för att jobba i den här branschen.)
5.)
"Jag är hemskt ledsen att jag inte har skrivit något tidigare idag.
Men jag har lyckats fått virus i min dator! Ja allt händer mig,suck....så nu står jag på hotell Continental vid centralen och skriver. .........ska be någon att titta på den i morgon."
(Det verkar inte hända mycker mer i Lindas liv än att hon inte klarar att blogga mer än tre dagar i sträck.)

(Min teori är att det finns korn här av "förfinad sanning". Något som jag tror snart kommer att utvecklas till ren mytomani. Det ser jag fram emot.)