2007-11-21, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Historien med hänglåsen har hon förmodligen hittat på, tror inte en anställd vid SATS går loss med en bultsax på allehandla lås utan vidare. Ren fantasi, hon är MYTOMAN.

Lägg av, du är bara avundsjuk på att hon lyckades få SATS att frångå regelverket.
2007-11-21, 14:07
Medlem
dempa69s avatar
SATS frågan

Nytt svar ifrån SATS
Citat:
Ursprungligen postat av Sats
Hej Dempa!
Tack för dina synpunkter!
Jag vill gärna höra hela denna story för att kunna svara dig. Har du möjlighet att ge mig ditt nummer så att jag kan kontakta dig per telefon är du snäll
Bästa hälsningar

Henrik Pettersson

Facility Manager

Mitt svar i retur!
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Hejsan Henrik!
Enda källan jag har är vad som har skrivits på Sourze!

http://www.sourze.se/Novembervardag_10618047.asp

Du kan läsa det där! Hittintills 342 stycken som har läst det!
Det debatteras även på Flashback i tråden om Linda Rosing! Ett flertal där är något reserverade till att bli kunder hos er minst sagt!
http://www.flashback.org/showthread.php?t=526480

Första inläggen som handlade om detta!
http://www.flashback.org/showpost.php?p=9028869&postcount=815

Skriver även själv där och ditt svar till mig samt vad jag svarar kommer att skrivas in där!
Men som sagt ingen bra reklam för er skulle jag vilja påstå!

MVH Dempa

Det verkar som dom tar något allvarligt på detta!

// Dempa
2007-11-21, 14:19
Medlem
Byfånens avatar
Vad faan är en "Facility Manager" ? Vad gör en sådan ?
2007-11-21, 14:23
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Vad faan är en "Facility Manager" ? Vad gör en sådan ?
När jag googlade lätt verkar det vara förvaltare, men skulle tro att enhetschef är en bättre benämning här!

// Dempa
Edit: Verkar vara personalansvarig / personalchef som passar in!
2007-11-21, 14:29
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
När jag googlade lätt verkar det vara förvaltare, men skulle tro att enhetschef är en bättre benämning här!

// Dempa
Edit: Verkar vara personalansvarig / personalchef som passar in!

Dumt att använda Svenska titlar
2007-11-21, 14:47
Medlem
Tolvans avatar
Det ska bli väldigt intressant att höra vad SATS har att säga, jag tänker då inte träna på ett ställe där man riskerar att få skåpet uppklippt för att någon dum jävel glömt bort vart man har sitt skåp. Om händelsen verkligen inträffat och om det strider mot SATS policy så vill jag se ett huvud rulla och jag vill veta villket gym det handlar om.
2007-11-21, 14:54
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Det ska bli väldigt intressant att höra vad SATS har att säga, jag tänker då inte träna på ett ställe där man riskerar att få skåpet uppklippt för att någon dum jävel glömt bort vart man har sitt skåp. Om händelsen verkligen inträffat och om det strider mot SATS policy så vill jag se ett huvud rulla och jag vill veta villket gym det handlar om.

Det verkar inte helt omöjligt att de faktiskt klipper upp skåp. Min kompis blev inte nöjd med svaret att de inte har för vana att bryta upp skåp och ifrågasatte det och frågade efter vad de har för policy.

Svaret:

Citat:
Hej,

Jag har faktiskt aldrig hört talas om att vi låser upp medlemmars skåp. Detta ska givetvis inte ske och är det så att en medlem har tappat bort sin nyckel så låser vi upp det efter att medlemmen har beskrivit vad som finns i skåpet.
2007-11-21, 15:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Slappna av lite.

Jösses!
.
2007-11-21, 15:41
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Olagligt som faan skulle jag vilja säga! Om det inte stipuleras i reglerna att personalen har absolut tillträde till skåpen torde detta vara egenmäktigt förfarande!
Till MissTaken som har problem med länkarna!

H*n skulle göra succé i särskrivningstråden i Laidback!
Fetmarkeringarna i texten är mina!

Med tanke på särskrivningarna, felstavningarna och den allmänt löjliga skrivtekniken tror jag faktiskt att det är Farmor som skrivit detta!

Hon menade det säkert helt seriöst!

// Dempa

Tackar så mkt! Behövdes!

Glöm inte den hysteriska kommateringen, den är inte av denna värld.

"- Ni får ursäkta mig men jag har glömt vilket skåp som är mitt, säger jag och känner hur jag bara vill försvinna. Jag möts av olika uttryck av blickar.
- Jag har mycket att tänka på nu, hör jag mig själv säga."

Jag kan förstå det. Hon hade väl inte lurarna i öronen som talade om att hon var tvungen att andas in och ut och behövde tänka själv - klart det inte räckte till att minnas skåp och sånt.
.
2007-11-21, 15:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
På vilket sätt går det fortare att knipsa av låsen än att prova med nyckeln?

Jag kan ha lite fördomar nu alltså men med tanke på hur Farmor är (kan det vara silikonet och blekmedlet som ger en kemisk reaktion och slår ut viktiga delar i hjärnan?) så kanske hon lyckades träffa på en likadan och så slog de sina hjärnor ihop och kom fram till denna lysande lösning...?
.
2007-11-21, 15:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Lägg av, du är bara avundsjuk på att hon lyckades få SATS att frångå regelverket.

Det där bör väl vara nåt av det dummaste du kläckt ur dig. Jag tror varenda kotte faktiskt VILL att ingen ska lyckas med att få dem att frångå regelverket och så även ledningen för SATS. Så hur man kan säga att någon därmed är avundsjuk är sinnesslött!
.
2007-11-21, 15:53
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan

Tror att det är SATS Älvsjö.Har för mig att det är nämnt någonstans.
Blir Trosing deras nya pinuppa nu?
-"Gör som jag,bli medlem på SATS!Om du glömt hjärnan hemma,men har kroppen med dig,så är du varmt välkommen!Glömt nyckeln?Ingen panik,här finns det resurser!Finfin bultsax under disken!
Blinda Trosing,helt seriös på allt!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in