Citat:
Jag är ingen jätte-fantast av Varulvs-filmer men The Howling är favoriten av dom jag sett hittills.
Jag såg en till nyligen hos en vän.
Moon Of The Wolf (1972).
Jag tyckte den var helt ok men min kompis tyckte den var så dålig att han funderar på att sälja den rätt dyra Blurayen han köpt och som vi kollade på. Jag köpte samma billigt i Måndags på Daily Deals hos Vinegar Syndrome.
Jag har nog nånstans över 2500 filmer på Bluray eller DVD nu men tror bara jag har ca 10-12 st som är varulvsfilmer.
Werewolf VS The Vampire Woman är en av dom andra jag köpt men har ej sett den än.
Jag såg en till nyligen hos en vän.
Moon Of The Wolf (1972).
Jag tyckte den var helt ok men min kompis tyckte den var så dålig att han funderar på att sälja den rätt dyra Blurayen han köpt och som vi kollade på. Jag köpte samma billigt i Måndags på Daily Deals hos Vinegar Syndrome.
Jag har nog nånstans över 2500 filmer på Bluray eller DVD nu men tror bara jag har ca 10-12 st som är varulvsfilmer.
Werewolf VS The Vampire Woman är en av dom andra jag köpt men har ej sett den än.
Cheeze-us! 2500! "Bara 10-12". Du vinner!

Dålig, jaha, ja det är svårt att veta vad människor menar med bara "dålig". Vissa tycker att Howling är dålig för att
de av amerikaner ofta avskydda skadedjuren tvättbjörnar får möta döden i filmen i de versioner som inte har detta censurerat
men det kan finnas många skäl till varför en film inte är sevärd. Jag såg Heartbeeps, häromdagen, en film som försökte göra en långfilm av roliga a.i. robotkaraktärer typ de älskade R2D2 och C3PO. Vill man se en film som inte bara floppade ekonomiskt och "bombade" i biljettkassorna som det heter på svengelska nu för tiden, utan även artistiskt och hantverksmässigt, trots att den har massor av superproffs i både skådespelar- och produktionsled, och genomlida blotta 78 minuter (nedklippt av ett argt filmbolag) som känns som tre timmar, se den, eller ge den i utbyte till en vän som vill bli av med en "dålig" film!
Min favorit är fortfarande John Landis An American Werewolf in London. Rolig makaber satirisk humor gjord med glimten i ögat, och så blir jag så pilsk när
David Naughton och Jennifer Agutter sexar,
ögon och mun vattnas lite, faktiskt. En del annat också

Moon of the Wolf? Den har jag inte sett och känner inte ens till. Jag har en hel del att se om jag vill komma ikapp med er superentusiaster! Men det är nog ett hopplöst rejs.