Inte sett så mycket film i det sista, så har varit borta ett tag från detta forumet, men igår visade de Cornelis på SVT så jag såg på den. Den var bra, coolt att Hank von Helvete var så bra på svenska.
Vadå det är ju inte direkt någon twist jag visste till och med att Dafoe var med i slutet innan jag såg filmen och de förstörde inte filmen alls för den var redan ganska förstörd sen innan och ja Dafoe är det enda bra i uppföljaren.
Då blir det med andra ord att man skiter i att se uppföljaren då.
Såg sista 30 av Speed 2 igår. Har sett den förut. Det är ju en komplett onödig uppföljare till den grymma ettan. Kan en film bli mer överdriven? De var verkligen tvungna att göra filmen så att båten skulle "parkera" mitt i stan i slutet. Suck säger jag bara... Anledningen till att man ser denna är för att Dafoe är med och är skön som alltid. Det bästa i filmen utöver honom är i mitt tycke det som händer innan båtresan.
Såg sista 30 av Speed 2 igår. Har sett den förut. Det är ju en komplett onödig uppföljare till den grymma ettan. Kan en film bli mer överdriven? De var verkligen tvungna att göra filmen så att båten skulle "parkera" mitt i stan i slutet. Suck säger jag bara... Anledningen till att man ser denna är för att Dafoe är med och är skön som alltid. Det bästa i filmen utöver honom är i mitt tycke det som händer innan båtresan.
Såg Death Wish från 1974, för ett par dar sen. Schysst 70-tals rulle med Charles Bronson! Kanske inte värdens bästa budskap, men miljöerna, våldet och såklart Bronson gör filmen fantastiskt.
Hobo With a Shotgun. Vet inte riktigt vad jag tycker om denna film, antingen 3/10 eller 6/10. Helt ställd är jag! Vet inte om den var gjord med glimten i ögat för att vara rolig, eller om den helt enkelt var kass, gick då att se på iallafall.
Hobo With a Shotgun. Vet inte riktigt vad jag tycker om denna film, antingen 3/10 eller 6/10. Helt ställd är jag! Vet inte om den var gjord med glimten i ögat för att vara rolig, eller om den helt enkelt var kass, gick då att se på iallafall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!