2023-05-07, 12:17
Medlem
TheComebackKids avatar
Som Talfy skriver -> 10 % effekt borta, högst.
Citera
2023-05-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
De är säkert lika potenta ännu. Tabletter håller sig bra länge efter utgångsdatum. Om legat torrt, mörkt, rumstemperatur.

Citat:
Ursprungligen postat av TheComebackKid
Som Talfy skriver -> 10 % effekt borta, högst.

låter kanon, då får de bli kvar. tackar för svaren.
Citera
2023-05-08, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Mycket bra! Om jag röker cannabis så vill jag ha alkohol eller bensodiazepiner. Jag blir lätt nojig annars 😆 Men som allt annat så är det individuellt vad man gillar. Testa!

Testar just nu med hhc (nej inte thc så inte äkta vara to blaze it 420 osvosv alla vet det nu)

Återkommer med rapport imovane och hhc dont blaze it jävla pucko

Edit inte edit egentligen:

är nu skönt påverkad av imovane och bra dos även på hhc påverkat detta inlägg har det gjort
Citera
2023-05-08, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Mycket bra! Om jag röker cannabis så vill jag ha alkohol eller bensodiazepiner. Jag blir lätt nojig annars 😆 Men som allt annat så är det individuellt vad man gillar. Testa!

Verkar som det börjar gå mot mindre styrka nu. Hoppas.. Alltså skitkombo så hår långt nen bara mitt fel doser hit o dit är viktigt tydligen. jag skämtade alltså
Citera
2023-05-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Verkar som det börjar gå mot mindre styrka nu. Hoppas.. Alltså skitkombo så hår långt nen bara mitt fel doser hit o dit är viktigt tydligen. jag skämtade alltså

Om du får till bra förutbestämd dos och inte ändrar den - bra kombo

Tvärtom ovan mkt dålig kombo... intressant men kass

Edit. Kontentan är att jag tappade omdömet pga högt imovaneintag
Senast redigerad av Flashbackwards 2023-05-08 kl. 23:45.
Citera
2023-05-10, 10:37
Medlem
Är Imovane restnoterat? Här ätit dem i 12 år. Det har aldrig varit något problem att få dem utskrivna. Plötsligt idag vill min doktor inte skriva ut dem?
Citera
2023-05-10, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pierina
Är Imovane restnoterat? Här ätit dem i 12 år. Det har aldrig varit något problem att få dem utskrivna. Plötsligt idag vill min doktor inte skriva ut dem?
Ingen aning men det känns ju rent spontant som att den finns i lager och att doktorn bara vill jävlas för hade den varit restnoterad (orkar inte kolla i FASS) så hade du antagligen fått Zolpidem (Stilnoct) istället.
Citera
2023-05-15, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pierina

Jag har inte haft problem med imovaneuttag. Däremot så är det ju vääldigt många mediciner i dessa tider som är svåra att få tag på.
Citera
2023-05-17, 17:17
Medlem
Försöker sluta med Zopiklon-skiten, ska prova ersätta den med låg dos Mirtazapin snart! Vad tror ni om det? Vill inte vara beroende av Z-analoger längre... Dessvärre är ångestlindringen på Zopiklon väldigt skön även på mindre doser för mig vilket gör det ännu svårare att sluta med den...

Quetapin fungerar inte alls på mig...
Citera
2023-05-20, 11:59
Medlem
TechoNisses avatar
Har sökt på google men hittar inget så testar här ist...

Går det att göra nässpray på Stilnoct och få rus på?
Citera
2023-05-20, 18:12
Medlem
Xanyos avatar
Varför är just Zolpidem så konstiga alltså? Ena natten kan man ta enbart en tablett 10mg och känna av den ganska ordentligt, andra natten kan man trycka i sig 2-3st utan att känna någonting?

Som igår hade jag haft uppehåll med Zolpidem i ungefär en veckas tid och tog enbart en styck för att inte känna ett skvatt och det slutade med jag åt 4st och kände inte av det minsta eller var trött överhuvudtaget, och hade absolut noll minnesluckor som jag fått innan på enbart en tablett.

Eller så är det bara så att vissa substanser känner man av mer ibland och ibland inte alls eller mindre?
Citera
2023-05-20, 18:16
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymouzzz
Försöker sluta med Zopiklon-skiten, ska prova ersätta den med låg dos Mirtazapin snart! Vad tror ni om det? Vill inte vara beroende av Z-analoger längre... Dessvärre är ångestlindringen på Zopiklon väldigt skön även på mindre doser för mig vilket gör det ännu svårare att sluta med den...

Quetapin fungerar inte alls på mig...

Mirtazapin tycker jag är den absolut bästa när det kommer till sömn och sjukt verkliga drömmar! Var mer eller mindre beroende utav Mirtazapin inte för att enbart somna men för dom satte mig i såna galna livliga drömmar som alltid tog en stund för mig när jag vakna att "Är jag vaken nu och tillbaka i verkligheten eller drömmer jag fortfarande"?

Quetapin också tycker jag fungerar att bli sänkt på om man inte kan somna normalt men oftast i högre doser typ runt 100/150mg då slocknar jag som en stock sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in