Citat:
Ursprungligen postat av
NotANazi
Jag vet hur det är, det luriga med imovane just att det går utmärkt att ta mitt på dagen när man är uttråkad. Man får ett lugn i bröstet och andningen blir sådär go. Lätt att fastna, men nu när man har jobb och tider att passa på riktigt är det ju skillnaden mellan sömn eller sjukskrivning. Jag kommer äta det för livet eller dö och då är jag bara 37

hoppas det går bra för dig! Jag satte själv ut 50mg stress på 4 är helt själv, det var ett helvete. Jag beställde kratom, en planta från Asien och den har hjälpt mig sådär, även stora mängder röka. Men abs på dessa substanser önskar jag ingen.
Men läkare 2023 gillar ju atarax 😬
Jaghar ju under lång tid smakat på fruns Zopiklon, men gick själv till doktorn för att få hjälp, men puckot skrev ut först ut propavan vilket var hemskt,fick grymma biverkningar av det samt attdet inte heller fick mig att somna så det vartotalt värdelöst. Sen skulle jag få attarax vilket gjorde totalt ingenting. Inga biverkingar, men fick mig inte att sova heller, så det var värdelöst. Jag sa också till doktorn att jag testat Zopiklon och att jag vet att det funkar bra, men det sket han i, han ville hellre experimentera på mig när han visste vad som skulle funka eftersom jag sa det.
Ska nog ta och försöka få någon ny tid igen, men knappast på samma vårdcentral då den doktorn jag får om och om igen suger.
Ska söka mig till en privat vårdcentral denna gång.
Men jag har också beställt lite HHC som är en variant av cannabis kan man säga, så ska testa det först