2010-02-13, 17:57
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXXMAN
Hmm har ingen koll men är 10 kr st mycket för 7.5 mg Imovane?? Svenska givetvis

Får punga typ 15kr styck för spanska.
Citera
2010-02-15, 01:19
Medlem
jugbandbluess avatar
jÄVLA tjat om dessa 10krs zoppar. wo sind sie dann?! som adde eichmann sa när han besökte warzawa
Citera
2010-02-15, 18:04
Medlem
KaptenProblems avatar
/me Joinar
Älskar stillisar !

Men som sagt det änder grejjer som är galet och svart som natten..
Skönt o ha dem på recept, slippa dega fett med pengar för dessa underbara piller!
Citera
2010-02-20, 01:34
Medlem
Felons avatar
tog nyss 2 st Zolpidem mylan 10mg, snurrar lite men vetifan om jag kan somna.. Min polare har knullat min brud, kanske krävs några extra?
Citera
2010-02-20, 02:28
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felon
tog nyss 2 st Zolpidem mylan 10mg, snurrar lite men vetifan om jag kan somna.. Min polare har knullat min brud, kanske krävs några extra?

Såg att du skrev här också, PMa fall du känner för att snacka av dig kring flickvännen.
Citera
2010-02-20, 05:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Yes, har tyckt det vore jävligt smart att använda en skallpell till att skära in något snyggt motiv/coolt citat på underarmen, och inte bara en gång.
Sen däckar man/hamnar på akutpsyk och kommer inte tycka att ens konstverk är särskilt fint mer när man vaknar dagen efter.

Men ja, det är ju lite en rolig partyhistoria, så jag antar att det går jämnt ut.

Happ, dragit 11 stilnoct och snortat en..eller två. Femmor är det så ingen fara på taket. Nu ska jag försäka vara vaken minst 30mim, sämgem med mp3n ser så jävla mysig ut. Fan mysigare än Stesoid!

Ett försök till matematik: 60mg i magen varav 10mg i snoken. Fint som snus.
Citera
2010-02-20, 05:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Felon

Döda dom.

Edit. Stoppade upp en i rövem! lol: FUnkar det? Ah får jag äl se.

Redan dragen.
Senast redigerad av MedicatedPete 2010-02-20 kl. 05:50.
Citera
2010-02-20, 06:32
Bannlyst
65mg i systmet och jag jar FAN inga hallisar men påevekad e jag...

Fan ska man heöva göra. väntad 1,5h färfan. Kommer gfallisarma 3h in i ruset elelr?
Citera
2010-02-20, 10:43
Medlem
Felons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedicatedPete
Döda dom.

Edit. Stoppade upp en i rövem! lol: FUnkar det? Ah får jag äl se.

Redan dragen.

HAHAHAHA
Citera
2010-02-20, 11:37
Bannlyst
Jaha, då var all Zolpidem Sanodz slut också.
Citera
2010-02-20, 11:46
Medlem
Vandals avatar
Citat:

Fan ska man heöva göra. väntad 1,5h färfan. Kommer gfallisarma 3h in i ruset elelr?

Alla får inte hallucinationer av imovane eller stilnoct, jag får det inte utan bara lite småsaker oavsett dosering.

Om jag sitter och kollar på mina persinner som är nerdragna ser det ut som det flimmrara lite bara.. inget roligt alls jag gillar inte tabletterna för jag kommer ju iallafall aldrig ihåg vad som igentligen hände, fördelen är ju att man kan kolla på samma film flera gånger utan att minnas vad som hände förra gången man såg den..Har även sätt en kille få riktig jävla snetripp ( psykos ) på dom, först trodde han att vi skulle döda honom sedan sprang han ut ur lägenheten med en stor kökskniv och skulle döda hela SWAT teamet som stog utanför på gården som inte alls stog där.. Det var inte första gången han käkade dom men det var verkligen sista, jag har stilnoct på recept men jag äter dom inte för jag somnar finfint på mina andra mediciner som jag får utskrivet.
Citera
2010-02-20, 15:22
Medlem
ziiams avatar
Citat:

Blanda det med lite röka, blir helt annat rus. Att boosta med alkohol kommer bara göra att du inte kommer ihåg ett skit dagen efter. Men rökat har man i alla fall kvar lite av minnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in