2014-04-16, 11:00
Medlem
MorphedToxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanktion
Bejeebuzz!

Har dragit i mig 120+ zoppar sedan årsskiftet, har några uttag på receptet kvar men apotekspersonalen börjar fråga när man tar ut "för ofta"... Hur hanterar man det?

Som sagt så sätter läkaren en spärr på ett visst tidsintervall så man inte kan hämta ut för tidigt/för ofta, vilket är just för att man inte ska ta ut mer än vad man fått recept på. Har din läkare inte satt någon sån tidsspärr? Jag tycker i så fall du bör lugna dig med att hämta ut oftare än vad du ska.
Citera
2014-04-17, 02:10
Medlem
Vad får man för 10mg Stilnoct på gatan?
Citera
2014-04-18, 09:37
Medlem
Varför blir man mer drogad av imovane/stilnoct än vad man blir av riktig benso?
Hög dos benso och jag fungerar i vardagslivet, hög dos imovane och man blir riktigt drogad.
Citera
2014-04-18, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Varför blir man mer drogad av imovane/stilnoct än vad man blir av riktig benso?
Hög dos benso och jag fungerar i vardagslivet, hög dos imovane och man blir riktigt drogad.
Håller med.

Någon som vet?
Citera
2014-04-18, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Håller med.

Någon som vet?
Skulle tro att det beror på den hypnotiska effekten, jag tycker man blir mer väck på hypnotiska bensodiazepiner (t.ex Flunitrazepam, Halcion, Mogadon) än de som inte har den egenskapen.
Citera
2014-04-18, 23:38
Medlem
JÄVLA VÄRDELÖSA FITTPILLER! Tog 2 nu ikväll för att kunna slappna av lite kände den där sköna effekten i 10 minuter nu är det bara tråkigt. Nu tar jag uppehåll 1 månad från skitimovane. Funkar inte 7,5mg då så tar jag uppehåll en månad till. Tips på piller som man får liknande eufori av? Ska iofs testa stilnoct imorgon kväll som jag också har, testat tidigare, men de suger väl de också.

Jag vill inte ha någon benzo t.e.x xanor, stesolid osv de blir jag neråt av, zopiklon blir jag uppåt av!
Citera
2014-04-19, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daroo
JÄVLA VÄRDELÖSA FITTPILLER! Tog 2 nu ikväll för att kunna slappna av lite kände den där sköna effekten i 10 minuter nu är det bara tråkigt. Nu tar jag uppehåll 1 månad från skitimovane. Funkar inte 7,5mg då så tar jag uppehåll en månad till. Tips på piller som man får liknande eufori av? Ska iofs testa stilnoct imorgon kväll som jag också har, testat tidigare, men de suger väl de också.

Jag vill inte ha någon benzo t.e.x xanor, stesolid osv de blir jag neråt av, zopiklon blir jag uppåt av!

Efter ett tag på imovane stilnoct e de kört, jag får typ aldrig rus av dem även om jag käkar 15 st, precis som du blir det en kortare tid av lite yrande sen går det bara över, däremot för att sova funkar det prima om man lägger sig och chillar.
Citera
2014-04-19, 11:00
Bannlyst
Citat:

Det är inte toleransen som spökar om det inte funkar när du tagit uppehåll en månad. Men testa Stilnoct. Konstigt att du fick dålig effekt utav Imovane.
Citera
2014-04-19, 16:18
Medlem
Citat:

Kan bero på din vikt kanske? Kan behövas extra om man är väldigt stor.
Citera
2014-04-19, 17:47
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Vad får man för 10mg Stilnoct på gatan?

Runt 10-15kr men har du tur kan du få 20kr st men jag själv skulle aldrig betala mer än 15kr.
Citera
2014-04-19, 17:53
Medlem
Bertil85s avatar
Drog i mig 35mg Edluar/Stilnoct i går kväll; jag kommer bara ihåg ett kort rus; sen däckade jag.
Citera
2014-04-19, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Drog i mig 35mg Edluar/Stilnoct i går kväll; jag kommer bara ihåg ett kort rus; sen däckade jag.
Inte konstigt på den dosen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in