2014-01-12, 21:58
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
7.5mg? Om du inte har tolerans, börja med en, men förbered dig på att du kommer käka allt du har ändå
Ingen tolerans, och är inne på min 5 öl just nu, men har bara 5mg tabletter, ska jag ta 2 då istället?
Har en hel del så hoppas inte det
Citera
2014-01-12, 22:03
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Ingen tolerans, och är inne på min 5 öl just nu, men har bara 5mg tabletter, ska jag ta 2 då istället?
Har en hel del så hoppas inte det
Om du kan sova utan någon Imovane, så gör det istället!
Citera
2014-01-12, 22:14
Medlem
Tog 37,5 mg i torsdags, ingen jätte bra effekt ingen hypnotisk iaf. Har käkat lite gabapentin nu i helgen annars har jag varit ifrån stilnoct en månad. Har inte tagit något idag tänkte ta på tom mage. Har tänkt slänga i mig 50mg, tror ni erfarna att det blir bra eller kan 45mg räcka? lika bra o va på säkra sidan kanske.
Citera
2014-01-12, 22:17
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Druckit fyra 33cl 5,2 öl och rökt en del potent spice, hur många imovane törs jag ta?

Spice och en massa imovane tror jag är en bra kombo.

Vad en man törs är upp till honom själv!

Citera
2014-01-12, 22:43
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Om du kan sova utan någon Imovane, så gör det istället!

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Spice och en massa imovane tror jag är en bra kombo.

Vad en man törs är upp till honom själv!

Kan somna utan då jag druckit och speciellt då jag röker spice men vill bara bli så som möjligt.

Rökt och tagit imovane kanske 3 av dom 5 gångerna jag tagit det, men inte druckit så mycket, är inne på min 6e öl nu men inte tagit imovanen än men rökt rätt flitigt.
Citera
2014-01-12, 23:08
Medlem
Citat:
Kan somna utan då jag druckit och speciellt då jag röker spice men vill bara bli så som möjligt.

Rökt och tagit imovane kanske 3 av dom 5 gångerna jag tagit det, men inte druckit så mycket, är inne på min 6e öl nu men inte tagit imovanen än men rökt rätt flitigt.

Bli inte för kaxig på imovanet nu när du är full bara, blir mycket lättare att få blackout om du är full och omdömet ryker tio gånger så hårt, hoppas på att du planerar att stanna hemma ikväll
Citera
2014-01-12, 23:50
Medlem
Stone..s avatar
Citat:

Jag skulle ha sparat dom tills du verkligen är i behov av dom!
Lätt hänt när man blandar med alkohol, att man vaknar upp och kommer inte ihåg ett piss. Sen inser man att alla Imovanen är slut.
Citera
2014-01-13, 02:00
Medlem
oboyglass avatar
Tog 100mg stilnoct igår, nu har jag sån at-ångest att jag knappt kan andas och det gör ont i hela kroppen
Citera
2014-01-13, 11:16
Medlem
Argzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Jag skulle ha sparat dom tills du verkligen är i behov av dom!
Lätt hänt när man blandar med alkohol, att man vaknar upp och kommer inte ihåg ett piss. Sen inser man att alla Imovanen är slut.

Det händer alltför ofta att imon är slut efter ett race, hehe. Själv har jag inte tagit imo på ett bra tag, bunkrar upp mina paket jag hämtar ut istället.

Är inte så mycket för imo längre faktiskt.. :/

edit - Hur mycket får man för 10x7,5mg imo på "gatan" föresten?
Citera
2014-01-13, 11:39
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Det händer alltför ofta att imon är slut efter ett race, hehe. Själv har jag inte tagit imo på ett bra tag, bunkrar upp mina paket jag hämtar ut istället.

Är inte så mycket för imo längre faktiskt.. :/

edit - Hur mycket får man för 10x7,5mg imo på "gatan" föresten?
Fråga efter priset i den här tråden.

https://www.flashback.org/t749718
Citera
2014-01-13, 14:55
Bannlyst
Äntligen har jag hittat en ny supplier på Imovane! Det är ju inte så lätt att få ut som för nåt år sedan samt att i stort sett alla sajter som är gröna tar ett flera gånger högre pris på Im än på t ex bensoprep och som säljare är det såklart en bättre affär att köpa ett billigare prep med samma efterfrågan...
Citera
2014-01-13, 17:18
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Tog 100mg stilnoct igår, nu har jag sån at-ångest att jag knappt kan andas och det gör ont i hela kroppen

Vadå menar du att du mår så efter stilnocten? För det låter ju konstigt att stilnocten gör att du knappt kan andas och har ont i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in