2010-04-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nej nej! Inte ska du ta IV. Just nu själv rejät borts efter morfin och så nån tablett md

näfan, IV kommer jag aldrig ta... förstod det som att spruta det upp i röven med en spruta utan kanyl... men jag vet inte hur han menade.
Citera
2010-04-30, 19:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairy
näfan, IV kommer jag aldrig ta... förstod det som att spruta det upp i röven med en spruta utan kanyl... men jag vet inte hur han menade.
smaken är ju som baken så jag tror det lär bli beskt även där. fan jag träffar inte tangenterna
Citera
2010-04-30, 19:53
Medlem
Citat:
smaken är ju som baken så jag tror det lär bli beskt även där. fan jag träffar inte tangenterna

okej, men låt oss säga såhär... jag har några 2mg Klonazepam, några 5mg Mogadon och ett gäng 7,5mg Zopiklon.

vad är mest underhållande?

mdpv har jag oxå, men har varit uppe lite för länge nu, så vill helst neråt å softa lite.

å några 3,5r i kylen..
Citera
2010-04-30, 20:07
Medlem
Citat:
har gått i kbt för det förr, hjälpte en del, e väl mest bara sån jag är som person..

om man nu inte har en spruta, kan man trycka upp en tabbe då eller? vilka mängder krävs för att det ska bli bra?

1st zopiklon, minst 1mg clona, mogadon vet jg ej men den e ganska svag
Citera
2010-04-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
1st zopiklon, minst 1mg clona, mogadon vet jg ej men den e ganska svag

okej, jag e väldigt resistant mot de flesta benzos, så 1 zopiklon & 1 2mg klonazepam should do the trick?
bara peta upp dom så långt det går eller?
ingen erfarenhet av rektalt alls... och är inte ute efter att somna just nu.. bara mysa framför datorn eller tvn eller så
Citera
2010-04-30, 20:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
oralt gäller my friends
Citera
2010-04-30, 20:20
Medlem
Citat:
oralt gäller my friends

öh... käkar jag en imovan och 1 klonazepam händer inte ett skit...
Citera
2010-04-30, 21:54
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
öh... käkar jag en imovan och 1 klonazepam händer inte ett skit...

Jag tror du har för stora förväntningar på vad bensodiazepiner samt analoger ska ge dig, med andra ord, din hjärna driver bort effekten eftersom att du förväntar dig ett rus, för att knarka på. Om du har ångestproblematik så märker du av effekten, så vida du inte gått på 6-10mg ikto i ett par år, då kan jag väl förstå om du inte känner ett skit.

Om du är ute efter att flöddra så gäller alkohol samt lite högre doser, men det är fortfarande ångestdämpande samt sövande medicin som inte ger någon eufori.
Citera
2010-04-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag tror du har för stora förväntningar på vad bensodiazepiner samt analoger ska ge dig, med andra ord, din hjärna driver bort effekten eftersom att du förväntar dig ett rus, för att knarka på. Om du har ångestproblematik så märker du av effekten, så vida du inte gått på 6-10mg ikto i ett par år, då kan jag väl förstå om du inte känner ett skit.

Om du är ute efter att flöddra så gäller alkohol samt lite högre doser, men det är fortfarande ångestdämpande samt sövande medicin som inte ger någon eufori.

jag har gått på diverse olika benzo och opiater i 8 år, vet vad som funkar på mig.

han har säkert skitmysigt med sin imovan och 1mg zopiklon... good for him, men funkar inte på mig, möjligen med mängder av sprit...

jag har däremot aldrig testat rektalt, vilket det var jag trodde han menade först.
Citera
2010-04-30, 22:08
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
jag har gått på diverse olika benzo och opiater i 8 år, vet vad som funkar på mig.

han har säkert skitmysigt med sin imovan och 1mg zopiklon... good for him, men funkar inte på mig, möjligen med mängder av sprit...

jag har däremot aldrig testat rektalt, vilket det var jag trodde han menade först.

Du verkar onekligen påverkad, lite imponerande att du inte märker det själv.
Citera
2010-04-30, 22:09
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Ja givetvis ska du enbart använda en pump putan kanyl på, det ska ju inte stickas någonstans. Det är bara att krossa tabletterna, tillsätta vatten och röra om och det löser sig och är färdigt på några sekunder. Sen är det bara att suga upp det i pumpen och sen trycka upp det därbak för god effekt!

Om du inte har någon pump så går det väldigt enkelt att skaffa lika enkelt som en haschrökare skaffar sig en pipa eller bong t ex.

Du får effekt av att bara stoppa upp tabletterna hela som dom är där bak också (och ja, om du gör detta så stoppa upp dom så långt det går, likadant med sprutan ska in så långt det går om det är normal storlek på sprutan dvs ca 2.5ml) men eftersom det tar mkt längre tid för kroppen att ta upp det såhär så uteblir ju det snabba och kraftiga påslaget, vilket ju lite är poängen med att ta zopiklon och zolpidem rektalt.

Hursomhelst, får du tag i en pump och bestämmer dig för att testa så kan jag iaf garantera att det inte känns obehagligt (känns inget alls ens), det svider inte osv och du känner effekterna komma kraftigt redan inom en minut.
Citera
2010-04-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Du verkar onekligen påverkad, lite imponerande att du inte märker det själv.

lustigt... hade gärna varit det, men tyvärr, inte än iallafall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in