Citat:
Ursprungligen postat av Fairy
näfan, IV kommer jag aldrig ta... förstod det som att spruta det upp i röven med en spruta utan kanyl... men jag vet inte hur han menade.
Ja givetvis ska du enbart använda en pump putan kanyl på, det ska ju inte stickas någonstans. Det är bara att krossa tabletterna, tillsätta vatten och röra om och det löser sig och är färdigt på några sekunder. Sen är det bara att suga upp det i pumpen och sen trycka upp det därbak för god effekt!
Om du inte har någon pump så går det väldigt enkelt att skaffa lika enkelt som en haschrökare skaffar sig en pipa eller bong t ex.
Du får effekt av att bara stoppa upp tabletterna hela som dom är där bak också (och ja, om du gör detta så stoppa upp dom så långt det går, likadant med sprutan ska in så långt det går om det är normal storlek på sprutan dvs ca 2.5ml) men eftersom det tar mkt längre tid för kroppen att ta upp det såhär så uteblir ju det snabba och kraftiga påslaget, vilket ju lite är poängen med att ta zopiklon och zolpidem rektalt.
Hursomhelst, får du tag i en pump och bestämmer dig för att testa så kan jag iaf garantera att det inte känns obehagligt (känns inget alls ens), det svider inte osv och du känner effekterna komma kraftigt redan inom en minut.