2010-03-28, 15:12
Medlem
Hur skulle det funka att snorta imovane? någon som har erfarenheter att dela med sig av?
Citera
2010-03-28, 15:44
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Hur skulle det funka att snorta imovane? någon som har erfarenheter att dela med sig av?

Helt värdelöst och onödigt, sämre upptag och snoken blir full av bindningsmedel. Biotillgängligheten på alla benso, samt z-drugs är så pass hög att det enda som skulle vara värt är att köra rektalt, men annars så svälj pillret, eventuellt om du klarar av smaken (vilket krävs rätt döda smaklökar) lägga under tungan för snabbare påslag.
Citera
2010-03-28, 18:56
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Helt värdelöst och onödigt, sämre upptag och snoken blir full av bindningsmedel. Biotillgängligheten på alla benso, samt z-drugs är så pass hög att det enda som skulle vara värt är att köra rektalt, men annars så svälj pillret, eventuellt om du klarar av smaken (vilket krävs rätt döda smaklökar) lägga under tungan för snabbare påslag.
Jag testade det en gång faktiskt... Kommer inte ihåg vad som hände sen, om jag blev väck på dom i snoken eller om jag tog fler har jag ingen aning om faktiskt.

Det jag kommer ihåg var att jag snortade dom och smaken var... tja, vad ska man förvänta sig liksom.
Minnesluckor sedan... Men som du skrev, det är rektalt om man vill ha det starkare.
Citera
2010-03-28, 19:07
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Om du inte käkar dom så är rektalt the way to go!
Citera
2010-03-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Om du inte käkar dom så är rektalt the way to go!
bara trycka upp en jävel i röven eller?
Citera
2010-03-28, 22:04
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
bara trycka upp en jävel i röven eller?

För bäst effekt krossar man dom, tillsätter vatten och suger upp det i en pump och för upp.
Känns absolut ingenting...att torka sig i röven är betydligt "obehagligare".
Citera
2010-03-29, 11:47
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Ja, har kommit fram till att 2 st ratiopharm zopiklon är som en av de bra märkena. KUKtyskar.

Märker du verkligen en sådan skillnad? Jämför du med de spanska eller med svenska?

Jag upplever i alla fall en skillnad mot limovane vad gäller den ångestdämpande effekten, och tycker definitivt inte att priset på de tyska är rimligt.
Citera
2010-03-29, 15:38
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Ja, har kommit fram till att 2 st ratiopharm zopiklon är som en av de bra märkena. KUKtyskar.

Jag kan slå vad om att tyskarna gör sitt jobb, felet ligger förmodligen i din hjärna. Placebo ska aldrig underskattas.
Citera
2010-03-29, 20:08
Medlem
jugbandbluess avatar
Bullshit, för det första känner jag t.o.m. på smaken att det är mindre tryck i dessa (knappast placebo) och för det andra skulle placeboeffekten i det här fallet verkat åt det andra hållet eftersom jag har tämligen högt förtroende för tyska produkter. Jag jämför med Mylan och Meda (imovane), limovan har jag inte provat
Citera
2010-03-30, 18:38
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag kan slå vad om att tyskarna gör sitt jobb, felet ligger förmodligen i din hjärna. Placebo ska aldrig underskattas.

nej dom var kassa!
Citera
2010-03-30, 19:10
Medlem
Började sova på imov när ja hade det lite stressigt i livet. Nu kan ja inte sova utan dem. Vad tycker ni jag ska be om istället som inte är vanebildande ?
Citera
2010-03-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
Började sova på imov när ja hade det lite stressigt i livet. Nu kan ja inte sova utan dem. Vad tycker ni jag ska be om istället som inte är vanebildande ?

valeriana?
theralen, fast då blir du en zombie dagen efter.
lergigan funkar ok, tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in