Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-21, 16:01
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llekj
Ärdu bara 19 lär du knappast få zopiklon och nej atarax,propavan,theralen etc innehåller inte zopiklon
Det är inte omöjligt. Beror väldigt mycket på vad det är för läkare.
Citera
2014-05-21, 17:27
Medlem
Hur länge måste jag vänta för att få den lugnande effekten av 7,5mg imovane om jag ätit upp emot 22,5mg(börja på 7,5 sluta på 22,5)? 3 veckor räckte inte förra gången jag slutade. De funkade inte endå. 2 månader?
Citera
2014-05-21, 17:36
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ärdu bara 19 lär du knappast få zopiklon och nej atarax,propavan,theralen etc innehåller inte zopiklon

Kan trettonåringar få Xanor kan nittonåringar få Imovane.
Citera
2014-05-21, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Kan trettonåringar få Xanor kan nittonåringar få Imovane.
Trettonåringar få xanor?Kan du utveckla det?
Citera
2014-05-21, 18:00
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Trettonåringar få xanor?Kan du utveckla det?

Känner en person som för några år sedan, när hon var tretton, fick 3 mg Xanor om dagen i ett år. Ditt påstående om att en nittonåring knappast lär få zopiklon är felaktigt, vet ganska många som är nitton och yngre som får zopiklon och/eller zolpidem.
Citera
2014-05-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Känner en person som för några år sedan, när hon var tretton, fick 3 mg Xanor om dagen i ett år. Ditt påstående om att en nittonåring knappast lär få zopiklon är felaktigt, vet ganska många som är nitton och yngre som får zopiklon och/eller zolpidem.
Ja,då ger jag mig,trodde inte att det var så
Citera
2014-05-21, 18:29
Medlem
trueforgoods avatar
Är det vanligt att man blir seg som fan dagen efter man tagit endast 7,5mg Imovane? Jag har grova sömnproblem i perioder men undviker oftast Imovane då jag känner mig minst lika seg om jag somnar tidigt på Imovane än somnar jättesent utan. Kan tillägga att jag upplever samma på Stilnoct, om inte värre.
Citera
2014-05-21, 19:57
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Är det vanligt att man blir seg som fan dagen efter man tagit endast 7,5mg Imovane? Jag har grova sömnproblem i perioder men undviker oftast Imovane då jag känner mig minst lika seg om jag somnar tidigt på Imovane än somnar jättesent utan. Kan tillägga att jag upplever samma på Stilnoct, om inte värre.
Jag känner mig inte något seg dagen efter om jag tagit en 7,5mg.
Men det kanske är olika från person till person.
Citera
2014-05-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ja,då ger jag mig,trodde inte att det var så

Mm nä men kan lätt tro att läkare borde vara smartare.

Min kompis fick Imovane när vi gick i Åttan, efter ett möte på BuP.

Har ätit 4st 7,5mg kommer jag bli flummad, 0 tolerans atm

tog för kvart-halvtimme sen, börjar känna äckliga smaken nu så antar att det är igång
Citera
2014-05-23, 16:15
Medlem
CpGurrAs avatar
Aarrrrrrrg ätit 4st 10´mg stillnoct och ju gören sin resa med mig musik i bakgrunden som gör att mjuktm, tangentbordet blrv mjukt hshsha fan knaas gåt inte skriva bra.... miughaha
Citera
2014-05-23, 16:33
Medlem
ex69-dtrs avatar
Tänkte bara höra om vad ni får för doser förskrivet av läkare? Har 15 mg nu men skulle gärna vilja öka dosen något. Vad skriver läkarna ut som mest?
Mvh
Citera
2014-05-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Tänkte bara höra om vad ni får för doser förskrivet av läkare? Har 15 mg nu men skulle gärna vilja öka dosen något. Vad skriver läkarna ut som mest?
Mvh
Min läkare ger mig bara 7,5mg inte mera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in