Citat:
Ursprungligen postat av
T-L-K
Jag har aldrig prövat att tugga mina imovane, kan du beskriva mer hur du gör? Använder du framtänderna eller hörntänderna? Tuggar du bara sönder dom en gång eller pulveriserar du dom i käften?
Sen den viktigaste frågan, hur hanterar du den vidriga smaken?

Tuggar 2-3 gånger med framtänderna, så delar bara ett par gånger, behövs inte finmalas
Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
Märkte i går att om man röker hasch försvinner det.
Har jag tagit höga doser zolpidem kan jag spy som själva fan. Snurrar väl för mycket.
Det skulle jag också vilja veta! Smälte en under tungan för ganska länge sedan, det var något av det äckligaste jag gjort.
Förresten så förlorade en av mina bästa vänner sin Imovaneoskuld i går, fy fan vad väck han var. Sedan rökte vi ganska rejält med hasch, perfekt blandning!
Edit: stavfel.
Första gången man tog imovane, underbar upplevelse
Det smakar starkare än de flesta mediciner det kan jag hålla med om, men så vidrigt är det inte. Sköljer ner det direkt efter tuggning.
Den metallsmak som uppkommer och sitter i hela dagen efter om man överdoserar är därimot riktigt vidrig.
Kan lätt blandas ihop med metallsmaken som man känner i munnen när man tugger, men det är inte samma då den endast är lokal och snabbt övergående.