2013-12-28, 22:01
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Så vitt jag vet finns det ingenting som tar bort smaken, men för vissa försvinner den när de använt medicinen ett tag.

Chips funkar. Nått salt att äta; är något man kan pröva.

Är det någon som vet om smaken är "inbyggd" i själva molekylen; eller om den är från andra ämnen?

Jag tror att det är det verksamma ämnet; som ger den där smaken.

Undrar alltså om Zopiklon.
Senast redigerad av Bertil85 2013-12-28 kl. 22:14.
Citera
2013-12-28, 22:45
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Chips funkar. Nått salt att äta; är något man kan pröva.

Är det någon som vet om smaken är "inbyggd" i själva molekylen; eller om den är från andra ämnen?

Jag tror att det är det verksamma ämnet; som ger den där smaken.

Undrar alltså om Zopiklon.
Vadå smaken försvinner väl inte bara för att man käkar chips? Visst under tiden du har salt i munnen sure men då får man ju käka chips hela dagen.

Jag tror det är hjälpämnen som ger metallsmaken, får den inte på 7,5or men på 5or.
Citera
2013-12-28, 23:03
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Vadå smaken försvinner väl inte bara för att man käkar chips? Visst under tiden du har salt i munnen sure men då får man ju käka chips hela dagen.

Jag tror det är hjälpämnen som ger metallsmaken, får den inte på 7,5or men på 5or.

För stunden döljer chips smaken ja. Glömde nog att skriva det.

Nu tror jag dessutom att vana; gör så att smaken märks mindre.

Jaså du tror att det är "hjälp" ämnena som ger dem dess smak.

Hmm får tänka på det.

Det är sällan man stoppar i andra ämnen som ger sådan smak i t.ex. benso.

Om man inte gör det alls?

Vilket märke är det på dina 7,5or?
Citera
2013-12-29, 01:47
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Tog tre stycken imovane 7 5or och en stark öl till detta, efter en timme tog jag 4 till imovane och nu är här och är helt normal hur kan det kommit sig?
Citera
2013-12-29, 13:14
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Nej brukar onte dessa ofta. Nåväl trodde jag skulle spåra eller ngt annat kul. Gick och la mig en timme då jag smält i mig de 4 sista. Sov skönt och verakar inte känna ngn metal smak än.
Citera
2013-12-29, 14:33
Medlem
Dolanks avatar
Syns imovane på piss?
Citera
2013-12-29, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RubensKub
Kan man använda det här för att dämpa en psykadelikatripp?
Det gör det om möjligt värre!! Även om man tar zopiclone när man landar på tjack så ikan det framkalla otrevliga hallisar, vore väl schysst om man finge en skön tripp men det snear rejält då!!
Citera
2013-12-29, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Syns imovane på piss?
Endast om dom skickar iväg det på screening, stickor visar ej!! Kolla upp det! Du vet väl att om du tagit 4st under en dag är du grön andra dagen efter, själv tar jag 5. Jag går in andra dagen
Citera
2013-12-29, 17:45
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Om jag inte lägger mig ned och blundar somnar jag inte, då blir jag pigg istället. Hur trött jag än är. Fast det var svårare att hålla sig vaken de första gångerna.
Jag kan få lite verkligare drömmar ibland, men inte så ofta. Men ja, det kan bero på Imovanen.

För övrigt är zopiklon sjukt bra på att ta bort bakfylla.
tog 3st 5mg nu för cirka 30min sedan, när ger dom fulleffekt?
jag skulle gå å affären och köpa nå folkisar(om jag tänkt testa med alkohol kanske det är bättre på börja med foliksar), kände mig inte allt för påverkad då, men jag hade ju fan ingen balans, alla måste trott jag varit väldigt full.
Tror jag läste någonstans att den inte är påbyggnasbar, stämmer det eller kan jag ta en till utan att det går till "spillo"?
Bättre å kanske bara ta en eller 2 folkisar, eller?
Citera
2013-12-29, 17:59
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
tog 3st 5mg nu för cirka 30min sedan, när ger dom fulleffekt?
jag skulle gå å affären och köpa nå folkisar(om jag tänkt testa med alkohol kanske det är bättre på börja med foliksar), kände mig inte allt för påverkad då, men jag hade ju fan ingen balans, alla måste trott jag varit väldigt full.
Tror jag läste någonstans att den inte är påbyggnasbar, stämmer det eller kan jag ta en till utan att det går till "spillo"?
Bättre å kanske bara ta en eller 2 folkisar, eller?

För mig brukar de börja verka efter cirka 20 minuter, sedan stegrar det i ungefär 10 minuter. Du borde vara skön nu, helt enkelt!
Citera
2013-12-29, 18:20
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
För mig brukar de börja verka efter cirka 20 minuter, sedan stegrar det i ungefär 10 minuter. Du borde vara skön nu, helt enkelt!
hm, jag känner inte av speciellt mycket förutom att min balans vart lite fuckad, kan jag ta 1-2 till såhär nån timme efter och bygga på dom 3 jag tog innan?
Är Stilnoct bättre å flumma på än imovane?
Senast redigerad av DirtyNorth 2013-12-29 kl. 18:26.
Citera
2013-12-29, 18:27
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
hm, jag känner inte av speciellt mycket förutom att min balans vart lite fuckad, kan jag ta 1-2 till såhär nån timme efter och bygga på dom 3 jag tog innan?

Jadå, det går. Boosta med folkisarna kan du ju också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in