2013-10-09, 09:17
Medlem
fan vad bra jag mår nu efter 20 mg stilnoct , gött och ta dom på morgonen
Citera
2013-10-09, 15:29
Medlem
dead-flag-bluess avatar
En kanske väldigt dum fråga, ni får ursäkta, är ny och nyfiken inom drogträsket i allmänhet. Har bara erfarenhet av imovane, men av allt jag hört så borde ju stilnoct vara snarlikt. Är det då så att om man utvecklar en tolerans för imovane, skulle den gälla om man tog ett par stilnoct också? Eller är det som att börja om från början?
Citera
2013-10-09, 15:34
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
En kanske väldigt dum fråga, ni får ursäkta, är ny och nyfiken inom drogträsket i allmänhet. Har bara erfarenhet av imovane, men av allt jag hört så borde ju stilnoct vara snarlikt. Är det då så att om man utvecklar en tolerans för imovane, skulle den gälla om man tog ett par stilnoct också? Eller är det som att börja om från början?

Ja, de är korstoleranta.
Citera
2013-10-09, 16:11
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues

Upplever att imovane fungerar fortfarande om man oftast äter stilnoct.
Men äter du regelbundet imovane så fungerar stilnoct sämre.

Hur som helst kan det vara bra att varva lite, även om det råder korstolerans så får alltid några receptorer vila.
Citera
2013-10-09, 17:56
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Fan vad skönt att ta lite zopiklon när man är förkyld och lite småfebrig, känner mig helt frisk! Varför är det så?

Ja visst fan är det så! Precis likadant när jag käkar lyrica och benzo, jag känner mig helt frisk. Zopiklon och Lyrican ligger dock på topp när det gäller detta, funkar mot allt.

Hade inte Zopiklon haft en sådan hypnotisk/personlighetsförändrande effekt tycker jag att det hade varit den bästa benzon som finns. Mycket bättre ångestlindring än Xanor och Stess tycker jag.
Senast redigerad av Risplockarn 2013-10-09 kl. 17:59.
Citera
2013-10-09, 17:59
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Ja visst fan är det så! Precis likadant när jag käkar lyrica och benzo, jag känner mig helt frisk. Zopiklon och Lyrican ligger dock på topp när det gäller detta, funkar mot allt.

Det konstigaste är att jag bara är tät i näsan i dag. Började som sagt bli febrig i går.
Citera
2013-10-09, 18:01
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Det konstigaste är att jag bara är tät i näsan i dag. Började som sagt bli febrig i går.

Du menar att du upplever en slags "helande" effekt? Känner precis likadant faktiskt, många gånger har det på något sätt påskyndat tillfrisknandet från sjukdom/infektion. Det är väldigt skumt, men det känns verkligen som att det är så.

Får se hur jag mår imorgon, dags att ta några zoppar nu och ta det väldigt väldigt lugnt.

Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Inget jag känner igen men tar jag 5 utan tollerans så flummar jag loss och sover dock sjukt länge.

Slängt i mig 9x7,5 och sänkt 2 starköl händer nada..fan ta tollerans!

Jo det är klart hehe. Tolerans suger, dra en liter tropicana grape någon timma innan så förlänger det ruset, förstärker väl lite också.

Är jag fortfarande ensam om att ofta vakna jävligt täppt i näsan efter en flumdag med zopiklon?
Senast redigerad av Risplockarn 2013-10-09 kl. 18:03.
Citera
2013-10-09, 19:23
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Du menar att du upplever en slags "helande" effekt? Känner precis likadant faktiskt, många gånger har det på något sätt påskyndat tillfrisknandet från sjukdom/infektion. Det är väldigt skumt, men det känns verkligen som att det är så.

Får se hur jag mår imorgon, dags att ta några zoppar nu och ta det väldigt väldigt lugnt.

Jo det är klart hehe. Tolerans suger, dra en liter tropicana grape någon timma innan så förlänger det ruset, förstärker väl lite också.

Är jag fortfarande ensam om att ofta vakna jävligt täppt i näsan efter en flumdag med zopiklon?

Lite långsökt men jag brukade vara förskyld/sjuk ganska ofta innan, sen regelbundet intag med imovane så får jag inte några förskylningar, gör allt för att legitimera mitt intag

Täppt i näsan blir jag inte, därimot kan det rina vätska ur min nästa ibland på dagarna, tunt som vatten som droppar ner, händer inte så ofta och har med största sannolikhet inget med imovane att göra.
Citera
2013-10-09, 21:21
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Exakt. Vaknade utan feber och ont i halsen, bara tät i näsan. Min vän som testade zopiklon under helgen vaknade också nästan helt frisk.
Citera
2013-10-10, 12:18
Medlem
Stessads avatar
Har en jobbig AT på Zolpidem just nu.
Hur lindrar man AT.n?
Hur länge kommer den sitta i?
Citera
2013-10-10, 19:45
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stessad
Har en jobbig AT på Zolpidem just nu.
Hur lindrar man AT.n?
Hur länge kommer den sitta i?

Alkohol lindrar, Phenibut likaså.

Hur länge den kommer att sitta i beror på hur länge du tog det och vilka doser du tog. Den informationen gör det enklare för den som möjligen vet, jag kan dock inte svara på det.
Citera
2013-10-10, 20:20
Medlem
Stessads avatar
Citat:
Alkohol lindrar, Phenibut likaså.

Hur länge den kommer att sitta i beror på hur länge du tog det och vilka doser du tog. Den informationen gör det enklare för den som möjligen vet, jag kan dock inte svara på det.

Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in