2013-07-30, 09:34
Medlem
Jag har hört att Imovane inte syns på urinprov som skickas till analys.Kan det stämma ?
Citera
2013-07-30, 09:57
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrman48
Jag har hört att Imovane inte syns på urinprov som skickas till analys.Kan det stämma ?

Ja, stämmer. Därför populär bland pundare som går metadonprogram och måste "pissa rent".
Citera
2013-08-01, 11:21
Medlem
Det är en jävla härlig medicin Imovane, har 7.5or utskrivet och älskar att ta dom på morgonen.

Men varför i helvete är dom så sällsynta på svarta marknaden?

Det är ju så mycket lättare att få tag i Xanor och Stessar, men jag vill bara ha tag i några hundra extra Imovane... Jävla typiskt!
Citera
2013-08-01, 11:33
Bannlyst
Förr fick man ju Imovan för 5kr st 7.5mg och alla hade såna tills alla började det jävla subb programmet då steg dom till 15-20kr st vilket jag tycker är helt sjuka priser men jag har på recept 20st i månaden men tar bara 2 gånger i veckan så har många liggandes och dessa suktar 2st som går på metadon programmet samt en på sub programmet.
Dessa är jävligt bra att ha så säljer inte en enda och det stör sig dom på.
Finns ju hur många som helst som har dessa på recept med som går programmet även märkt det kommer in falska nu. Sen även äkta smugglade men dom är helt släta men samma form som en Imovan 7.5mg och dom testade ja en för man känner ju den smaken av Zopiklon direkt.
Dom var bra tryck i så ser ni såna så köp.
Citera
2013-08-01, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ja, stämmer. Därför populär bland pundare som går metadonprogram och måste "pissa rent".

De gör ju stickprover ibland o vid misstanke och då syns det såklart men i vanliga fall brukar man inte titta efter z analoger.
Citera
2013-08-01, 11:50
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Haha skumt. Dock kan jag hålla med dig om att Imovane ger riktigt bra ångestdämpande effekt. Blir pigg, ångestdämpad och kreativ, framförallt när jag tar dom och inte går och lägger mig.

Det där håller jag absolut med om.
I 5 års tid konstant + nåt år här och där så använde jag imovane dagligen på dagtid som ångestdämpande och det fungerar nästan bättre än xanor mot social fobi.
Imovane är benzos cannabis, mirakelmedicin
Citera
2013-08-01, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Det där håller jag absolut med om.
I 5 års tid konstant + nåt år här och där så använde jag imovane dagligen på dagtid som ångestdämpande och det fungerar nästan bättre än xanor mot social fobi.
Imovane är benzos cannabis, mirakelmedicin

Tack vare imovane så kan jag jobba o ha ett liv, lider oxo av ångest och torgskräck mm och kan inte äta benzo så ofta eftersom pissar men tack vare dessa så klarar man vardagen.
Citera
2013-08-01, 14:28
Medlem
Echoess avatar
Det är nu så att en vän till mig hittat Imovane i sitt medicinskåp som gick ut 1999. Detta känns som väldigt gammalt datum, men undrar om någon här känner till hur länge dessa håller utan att nedbrytas.
Citera
2013-08-01, 14:31
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echoes
Det är nu så att en vän till mig hittat Imovane i sitt medicinskåp som gick ut 1999. Detta känns som väldigt gammalt datum, men undrar om någon här känner till hur länge dessa håller utan att nedbrytas.
Det är inga problem. Dessa håller säkert i minst 50 år till och då återstår ändå minst 90% av den aktiva substansen. Bäst är om de ligger i sina blister mörkt och svalt.

Bäst-före-datumen finns bara där för att inga tester har gjorts, gällande livslängd, efter en viss tid. Dessutom mjölkar det pengar ur svenska staten som måste kassera "gamla" läkemedel och köpa in nya.
Citera
2013-08-01, 20:04
Medlem
Drtyboys avatar
En fråga bara. Om man utan tolerans käkar en imovane, vad händer då? En halv? Tacksam för svar!
Citera
2013-08-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
En fråga bara. Om man utan tolerans käkar en imovane, vad händer då? En halv? Tacksam för svar!

Har du ångest så mår du riktigt bra. Annars blir du trött och somnar förmodligen inom 1 timme!
Citera
2013-08-01, 20:11
Medlem
Drtyboys avatar
Ska jag börja med en halv? Skäms som fan att jag ens gör det men men Och om jag dricker koffein och blir pigg blir jag mer i "rus" tillstånd då. Vill inte somna på dem utan mer få flumma lite som alla pratar om men vill även vara jävligt försiktig. Drack alkohol igår också. En till sak..jag får väl inte hallisarna av den dosen?
Senast redigerad av Drtyboy 2013-08-01 kl. 20:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in