2009-11-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Same shit different names. Zopiklon är ett par kronor billigare.

Det skiljer 50 öre:P
Citera
2009-11-20, 19:41
Medlem
Astronomics avatar
Får tio Zoplidem nästa vecka. Det blir min oskuld. Hur ska jag bruka dom bäst om jag är ute efter eufori och inte äta-hela-kartan-slå-sönder-bilrutor-rus?
Citera
2009-11-20, 19:46
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Får tio Zoplidem nästa vecka. Det blir min oskuld. Hur ska jag bruka dom bäst om jag är ute efter eufori och inte äta-hela-kartan-slå-sönder-bilrutor-rus?

Pröva en först!

Kan vara en kul första upplevelse! Kan funka med lite alkohol i bilden också.

Tror dock inte att du får någon eufori, om jag ser till min egen erfarenhet.
Citera
2009-11-20, 23:47
Bannlyst
stillisar visar ej på piss va?
Citera
2009-11-21, 03:06
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
stillisar visar ej på piss va?

Fb-ryktet säger att stilnoct och imovane ej visas på piss (om de inte särskilt letar efter det).
Citera
2009-11-21, 15:43
Medlem
Igår så hade jag är märklig uppvlevelse med zopiklon. Började med att jag gjorde en bomb med 3st 7.5or i som jag svalde ner med ett glas treo eftersom jag läste någonstans att de skulle va bra av någon anledning, sen yyterligare 2st i en bomb en havl timma senare svaldes ner med en stark öl. Dom sissta 2 till krossades till fint pulver som jag av någon annan anledning blandade i ett glas med 3 treo, en pressad citron,socker och alvedon.

Rökte en pipa med skrap oxå, det slog ju inte till som skrap brukar. I bak huvudet men inte mkt mer än så! svårt att säga vad skrapet gjorde men något gjorde det..
På vägen vem sen, en promenad som tog 1½h men egentligen tar typ 25-30min så verkade ALLT levande. Mer än levande för när jag verkligen kikade läget vad fan som hände runt om mig så vare inte mycket som var som det skulle... skyltar och annat var oftare folk än vad det var skyltar och en lykstolpe verkligen shiftade mellan en mängd ansikten som såg helt fked up!

Min tankte när jag gick runt där igår var "det här kan ju inte vara zoppisar.. man FÅR Inte hallisar av zopiklon, man får KANSKE hallisar o sånt om du slänger i dig 3 kartor. så tänkte jag men det förändrade ingeting uton jag fortsatte inte grubbla så mkt på de heller längre. tacka för de du får liksom, märkligaste upplevelsen i mitt liv med zopikon för det var ingen skrämmande upplevelse alls(inte mkt ialf.. lite omvävägar tog jag men träden var stora och skugor likaså)

typ \tack för mig / BBA ps - jag ansluter min till fanclub
Senast redigerad av TheBBA 2009-11-21 kl. 15:45.
Citera
2009-11-21, 15:43
Medlem
ManMannens avatar
Fick just 4 imovane. Funderar på om man ska flumma på dom, eller försöka sova så man kommer upp på måndag... Får se
Citera
2009-11-21, 17:48
Medlem
zebbe36s avatar
4 st.
Ähh gå och lägg dig. Du kommer sova bra.
Hade det varit Zolpidem 10´or då hade det varit fest.
Imovane är sömnmedicin. Inte flummedicin.
Citera
2009-11-21, 18:26
Medlem
Pinkskins avatar
Jaha... det här blev ju lyckat! Fyra immovane + 1 propavan (dock inte på en och samma gångt; tre imo och en till + prop någon timme senare), och någon timme senare springer jag upp till granne och hyresvärd för att förklara att huset var, bokstavligt, invaderat av miljardtals små spindlar... Har inte frågat honom ännu, och vet inte hur jag ska förklara det hela?

Sedan sov jag bort hela fredagen, så jag trodde det var fredag när jag vaknade till liv och cyklade till Bolaget vid halvfemtiden idag. Allt jag minns om gårdagen, efter pillrerna, var dessa förbenade småspindlar överallt, samtidigt som jag hela tiden fick påminna mig själv om att de enbart var illusioner... Schyssta grejer, liksom
Citera
2009-11-21, 18:38
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jaha... det här blev ju lyckat! Fyra immovane + 1 propavan (dock inte på en och samma gångt; tre imo och en till + prop någon timme senare), och någon timme senare springer jag upp till granne och hyresvärd för att förklara att huset var, bokstavligt, invaderat av miljardtals små spindlar... Har inte frågat honom ännu, och vet inte hur jag ska förklara det hela?

Sedan sov jag bort hela fredagen, så jag trodde det var fredag när jag vaknade till liv och cyklade till Bolaget vid halvfemtiden idag. Allt jag minns om gårdagen, efter pillrerna, var dessa förbenade småspindlar överallt, samtidigt som jag hela tiden fick påminna mig själv om att de enbart var illusioner... Schyssta grejer, liksom

På Imovane? Tillåt mig tvivla.
Det kanske är för att jag är van vid Zolpidem och då tycker att Zopiklon är medicin. Inte flum. Jag tror inte att jag blir mongo på imovane.
Iåförsig har jag inte tagit mer än 20mg på en gång av dem.
Citera
2009-11-21, 19:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
På Imovane? Tillåt mig tvivla.
Det kanske är för att jag är van vid Zolpidem och då tycker att Zopiklon är medicin. Inte flum. Jag tror inte att jag blir mongo på imovane.
Iåförsig har jag inte tagit mer än 20mg på en gång av dem.

För mig är Zopiklon värre än Zolpidem, kan flippa ut totalt på endast 15 mg Imovane, kan ta max 7.5 mg om jag ska vara vaken vill säga.
Citera
2009-11-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
4 st.
Ähh gå och lägg dig. Du kommer sova bra.
Hade det varit Zolpidem 10´or då hade det varit fest.
Imovane är sömnmedicin. Inte flummedicin.

imovane är ett säkrare kort
har det på recept sen 2-3år tillbaka 7.5mg till natten
innan det hade jag zolpidem & stilnoct men pga rus syfte försvann effekten efter nån månad men tokigheter blev det som orsakade flaggan i journalen, några år sen.

men imovane funkar finfint både som natt medicin och mot lätt ångest där den ger en mjuk ångestdämpande effekt, 1-2st
mer märkbar effekt än iktorivil 2mg/dagsdos sen 2-3år tillbaka.
toleransen ökar väl snabbare på ikto än imo, verkar det som.

men zolpidem är en 100% mind fuck vid flum syfte.

edit: vid 5-6st så ger det ett liknande xanor rus eller åt det hållet
utan att flippa tack vare hög tolerans.
fast vet ej hur många som krävs till tokigheterna, bäst att låta det förbli en gåta.
Senast redigerad av akatsuki_Obito^ 2009-11-21 kl. 19:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in