2012-02-27, 16:26
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Har inte de extremt kort halveringstid? orkar inte kolla upp de nu men tror de är till och med kortare än stilnoct
Jo, 2 timmar läste jag.
Citera
2012-02-28, 00:36
Medlem
EADGBes avatar
Hej, brukat/missbrukat Imovane till och från i ett par år och kan äta 15mg 3 gånger per dag och fungera som vanligt utan att någon märker att jag är påverkad. Känner en oerhört ångestdämpande effekt, blir lite manisk och fruktansvärt motiverad/nöjd.

Ätit Stilnoct i någon vecka för några år sedan, och kommer knappt ihåg hur det mätte sig med Imovane. Ska förnya ett imovane recept snart och vet inte om det är någon idé att byta till Stilnoct? Problemet är att det blir ett 3 månaders recept och visar det sig att Stilnoct suger får jag leva med det. ^^
Citera
2012-02-28, 13:40
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EADGBe
Hej, brukat/missbrukat Imovane till och från i ett par år och kan äta 15mg 3 gånger per dag och fungera som vanligt utan att någon märker att jag är påverkad. Känner en oerhört ångestdämpande effekt, blir lite manisk och fruktansvärt motiverad/nöjd.

Ätit Stilnoct i någon vecka för några år sedan, och kommer knappt ihåg hur det mätte sig med Imovane. Ska förnya ett imovane recept snart och vet inte om det är någon idé att byta till Stilnoct? Problemet är att det blir ett 3 månaders recept och visar det sig att Stilnoct suger får jag leva med det. ^^
Stilnoct har ännu kortare halveringstid än imovane, och är inte alls lika bra enligt mig iaf.
Citera
2012-02-28, 14:24
Medlem
unleash82s avatar
Tjan, skulle gå o lägga mig egentligen efter nattkneget men alla dessa stillnict/hallisar berättler fick mig visst nyfiek...

Bördajde med 1 för sömnen. Sen åkte tjejen iväg på ärenden och sedan dess har jag drarig i mig 5 st krokiilder starköl och 7 x 10 mg zolpidem mylan.

Nörjar blir rätt go nu kan man an väl säga min inte några hallisar än så länge i varje fall

tänkte försöka hålla mig vaken nån timma till för att se om det händer något annat måste jag nog i säng.

Kan bärsen motarbeta hallisarna tro?

Tänkte sitta uppe ca 30 min till och sen lägga mig i seäng, märkt rum och se om några tomtar hälsar på. Tidigare har jag bara sett dubbelt av allting men vill prata med lite ballare typ tomtar och troll.

och apropå inget annat vil jag nominera 2012 års bästa sömnpiller, Mirtazapin/remeron. Vill ni trippa och drömma i 3D se till att fixa miratapzin

mvh
Senast redigerad av unleash82 2012-02-28 kl. 14:29.
Citera
2012-02-28, 14:50
Medlem
unleash82s avatar
bah dubbelseende e väl ändå inte hallsiar, mer tips på vad som kan vara angänämt på 7 x 10 mg zolpidem och 5 starköl? mörkar rum i sängen?

popppar 3 till och hoppas på dom mytsompunna tomtarna.

mvh
Citera
2012-02-28, 15:09
Medlem
unleash82s avatar
har du droppat 10 x 10 mg och 5 st 50 cl krokodilöl.

Jag jag få något mret rngööngrnt rus på detta?

typ tomtar och troll?

vaad skrävs mörkat rum? under tävket eller bara hålla mig vaken? få äfär mig att närsen kasnke pajja det mysiga i drt hrlla elle hemmarr'

gååt på nitniet nu med,bpg

höt så mkt om föger och filraar men jag mnr var? okej knapop knapp gå ich dunnebseende m när blit det itntessant,

skiopopa me akhol o baa äänt?

nästan företsa gg man kan säga, ssist dekad vi tre oilare op r karton och det skutade ned eb 4 h minndlvka ich att soeka indik op cxbox vara mer ekker inge ömjlligt.

AJJAg bitt räffa stomtn firuserm väsen coch allt mljlihy tikigt
mvh
Senast redigerad av unleash82 2012-02-28 kl. 15:22.
Citera
2012-02-28, 16:39
Medlem
dismembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
har du droppat 10 x 10 mg och 5 st 50 cl krokodilöl.

Jag jag få något mret rngööngrnt rus på detta?

typ tomtar och troll?

vaad skrävs mörkat rum? under tävket eller bara hålla mig vaken? få äfär mig att närsen kasnke pajja det mysiga i drt hrlla elle hemmarr'

gååt på nitniet nu med,bpg

höt så mkt om föger och filraar men jag mnr var? okej knapop knapp gå ich dunnebseende m när blit det itntessant,

skiopopa me akhol o baa äänt?

nästan företsa gg man kan säga, ssist dekad vi tre oilare op r karton och det skutade ned eb 4 h minndlvka ich att soeka indik op cxbox vara mer ekker inge ömjlligt.

AJJAg bitt räffa stomtn firuserm väsen coch allt mljlihy tikigt
mvh

Imorgon när du kan läsa så ser du att du har varit i landet "udd nnjer jjoreedeeen" utan att veta om det.

Grattis........

Se till att filma nästa gång, eller skaffa en såndär "sleep talk" app till din mobil, du kommer att bli förvånad .
Citera
2012-02-29, 01:15
Medlem
Tänkte bara varna alla imovane och zopiklone fans att inte snorta dessa.
Snortat 5st 7,5mg's och det har gått en halvtimme och jag känner inte ett piss, bara djupt besviken.

Att bita sönder pillan i mitten och sen svälja skiten är de som absolut bästa som fungerat för mig.

Hoppas någon har nytta av infon!

Mvh åt er alla
Citera
2012-02-29, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PXP
Zoplikon+coccilana bra kombo?

Översoft combo med Zopiklon och coccilana!
Är du van ta: ½ - 1 karta Zopiklon + 5-6st 4cl shottar coccilana
Är du ovan ta: 2-3st Zopiklon + 1-2st 4cl shottar coccilana

Hoppas de var svar nog på din fråga

Mvh!
Citera
2012-02-29, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschblack
Tänkte bara varna alla imovane och zopiklone fans att inte snorta dessa.
Snortat 5st 7,5mg's och det har gått en halvtimme och jag känner inte ett piss, bara djupt besviken.

Att bita sönder pillan i mitten och sen svälja skiten är de som absolut bästa som fungerat för mig.

Hoppas någon har nytta av infon!

Mvh åt er alla
Vi alla vet nog detta redan

Piller är till för att sväljas vet du, och imovane ger bättre effekt oralt än nasalt.

Varför snorta imovane liksom?
Citera
2012-02-29, 01:27
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Hur är Sonata att flumma på? Varför används det inte längre i Sverige?
Bumbelibump.
Citera
2012-02-29, 02:16
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dismember
Imorgon när du kan läsa så ser du att du har varit i landet "udd nnjer jjoreedeeen" utan att veta om det.

Grattis........

Se till att filma nästa gång, eller skaffa en såndär "sleep talk" app till din mobil, du kommer att bli förvånad .

Omg, försov mig till nattkneget :/ en arg fru som inte kunde väcka mig...

Hade tydligen gått på hennes vin med... Dubbelseende och att jag satt vid fb sen är det svart.

Mår bra nu i varje fall men tänker def skippa alkoholen nästa gång och se hur man blir på 2-3 x 10 mg.

Trodde fan jag var stark nog att inte tappa det men så bra gick ju med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in