Citat:
Ursprungligen postat av ChinxMe
Om du tar "normal" dosering för att sova hur kan du få hallisar?
Fattar inte ens hur man rusar på dom kanske jag som har hög tolerans nivå

Det är väldigt inviduellt, när vi var ett gäng som drack en del alkohol och hade 2 kartor imovane så käkade vi 4-5 st och vi var väl iaf 3 av 5 som fick hallisar, den ena spårade ur totalt och den andra fick säkert i sig 10st och var okontaktbar till dagen därpå. Han sov rätt gott, tur att det inte är farligt att blanda vilket jag visste om.
Men den andra snubben fick exakt samma hallisar som mig, vi gick runt i skogen och stod livrädda och kollade på massa människor som rörde sig långsamt. Jag lyckades komma nära en av dom och försökte kasta en ölflaska i mot den men när jag gick närmare försvann den
Efter toleransutvecklingen försvann dom, men efter att jag gått på tjackRC nåt dygn o tog imovane fick jag hallisar igen som flöt runt i luften och som jag kunde styra med handen, sjukt skumt.
Stilnoct däremot får jag inga hallisar på, bara lite dubbelseende efter en rejäl dos blandat med alkohol. Men vissa får bara hallisar på stilnoct och inte imovane. Kan också bero på vilket av preparaten man börjar käka, för det var kanske dom första 5 gångerna jag fick grova hallisar på 2-3st imovane.