Citat:
Ursprungligen postat av cbo
bäst att inte ta det för tätt inpå du käkat, helst tom mage ska det va

men vänta några timmar efter ni käkat iaf för bättre/snabbare effekt
Jag skulle rekommendera att äta innan rus då flera kan bli illamående på stil, och dem förstår inte att det är bl.a. pga att dem tar på fastande kropp.
Att det skulle bli mer intensivt låter jag vara otalat om med en hint av motsägelse.
Om man schemalägger sitt zolpi/zopi pund med relation till mat så tycker jag man är rent dum i huvudet, påslaget diffar på 0-15minuter.
Mvh!
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Sist ja körde tog jag 20mg stilnoct, men hade en hög etizolamtolerans, så det blev lite virrit och kul att spela tvpspel.. Dosen kändes helt perfekt, jag blev skum i huvet men hade ändå ok kontroll..
Nästa gång kommer ja inte ha hög etizolamtolerans, va bör man ta för dos då?
Jag är ute efter ett flummigt rus, men jag vill inte bli helt fucked upp, jag vill spela tvpspel och ha "sjukt kul"... 10mg känns lite, men 20mg kändes bra med etizolamtolerans.. Korstolerans har de ju definitivt..
Imovane är inget att berusa sig på direkt, enligt mig. Men då tog ja 3st 7,5 med en timmes mellanrum på varje, någon skrev att ja skulle tagit alla sammtidigt ist.. Är de så? Att man inte kan återdosera imovane?
Zopiklon behöver jag större dos än zopli, dessutom håller ruset längre på zopi så det jämnar ut sig (släng i dig 3-5st och kolla var du hamnar)
Jag själv hade en kul tur där jag nästan åt upp ett helt 30pack nu i helgen, det enda som räddade de sista 5 tabletterna var att det hade blivit så stökigt att jag tappade bort paketet. Allt slutade på sjukhus då jag i frustration dunkade på kylskåpet och bröpit lillfingret. Dvs varningens finger om du gillar att dosa

verkligen inte sömnigt som på zolpidem
Angående din fråga om zolpidos: 1&½, dvs 15mg brukar jag ta, medioker resistens. Brukar bli urkukad men samtidigt inte tappa minnet eller bli i zombiemode och snea.