2012-10-31, 23:27
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
bäst att inte ta det för tätt inpå du käkat, helst tom mage ska det va men vänta några timmar efter ni käkat iaf för bättre/snabbare effekt
Jag skulle rekommendera att äta innan rus då flera kan bli illamående på stil, och dem förstår inte att det är bl.a. pga att dem tar på fastande kropp.
Att det skulle bli mer intensivt låter jag vara otalat om med en hint av motsägelse.
Om man schemalägger sitt zolpi/zopi pund med relation till mat så tycker jag man är rent dum i huvudet, påslaget diffar på 0-15minuter.

Mvh!

Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Sist ja körde tog jag 20mg stilnoct, men hade en hög etizolamtolerans, så det blev lite virrit och kul att spela tvpspel.. Dosen kändes helt perfekt, jag blev skum i huvet men hade ändå ok kontroll..

Nästa gång kommer ja inte ha hög etizolamtolerans, va bör man ta för dos då?
Jag är ute efter ett flummigt rus, men jag vill inte bli helt fucked upp, jag vill spela tvpspel och ha "sjukt kul"... 10mg känns lite, men 20mg kändes bra med etizolamtolerans.. Korstolerans har de ju definitivt..

Imovane är inget att berusa sig på direkt, enligt mig. Men då tog ja 3st 7,5 med en timmes mellanrum på varje, någon skrev att ja skulle tagit alla sammtidigt ist.. Är de så? Att man inte kan återdosera imovane?
Zopiklon behöver jag större dos än zopli, dessutom håller ruset längre på zopi så det jämnar ut sig (släng i dig 3-5st och kolla var du hamnar)
Jag själv hade en kul tur där jag nästan åt upp ett helt 30pack nu i helgen, det enda som räddade de sista 5 tabletterna var att det hade blivit så stökigt att jag tappade bort paketet. Allt slutade på sjukhus då jag i frustration dunkade på kylskåpet och bröpit lillfingret. Dvs varningens finger om du gillar att dosa verkligen inte sömnigt som på zolpidem

Angående din fråga om zolpidos: 1&½, dvs 15mg brukar jag ta, medioker resistens. Brukar bli urkukad men samtidigt inte tappa minnet eller bli i zombiemode och snea.
Senast redigerad av psykoshippien 2012-10-31 kl. 23:42.
Citera
2012-10-31, 23:35
Medlem
vikingsoups avatar
Snälla rara fanclub, jag behöver få tag i dessa finisar snart. Mina zopiklon är slut och jag kan fan inte klara mig utan. Jag blir så fluffig och trygg när jag tar dem. Vill helt enkelt itne lägga av, även om läkarna vägrar skriva ut. Kan tänka mig att priset blir jävligt framöver dock... Någon miljonär som kan fixa åt mig eller?
Tar min sista nu och hoppas på det bästa.
Citera
2012-11-01, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vikingsoup
Snälla rara fanclub, jag behöver få tag i dessa finisar snart. Mina zopiklon är slut och jag kan fan inte klara mig utan. Jag blir så fluffig och trygg när jag tar dem. Vill helt enkelt itne lägga av, även om läkarna vägrar skriva ut. Kan tänka mig att priset blir jävligt framöver dock... Någon miljonär som kan fixa åt mig eller?
Tar min sista nu och hoppas på det bästa.

ANtingen byter du doktor och försöker hitta nån som förstår dig bättre.
FÖrklara hur jävla jobbigt det är att inte kunna sova, helst ska du inte sova något natten innan du ska träffa doktorn.
ELler så försöker du hitta nåt på nätet.

Jag skulle aldrig kunna kränga mina stillisar. De är mina bebisar heeh
Jag och honan tryckte tillslut 12 stycken var 10mg igår hehe. FÖrjävla kul hahaha!!
Citera
2012-11-01, 14:26
Medlem
Fy fan så skönt det var igår alltså. Men som tidigare skrev i tråden "Bäst på tom mage, vänta ett tag efter du ätit"
Tog 30mg alldeles för nära inpå pizzan jag åt =/ orutin jag vet...
Sliddjuret mitt fick dock snurr omgående

Nu ikväll blir det nog på g igen med denna underbara sömnmedicin
Citera
2012-11-01, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Har dom förvarats dåligt kan dom tappa potens, men har dom legat mörkt och svalt kan jag nästan lova dig att dom har samma potens som tidigare. har nämnt i andra trådar med samma frågor att jag käkat nitrazepam med utgångsdatum slutet av 80 talet, även andra piller några äldre några kanske nåt år nyare och alla funkade bra. vi var bensade länge på det beslaget

Man tackar för upplysningen! Ska försöka mig på dem vid tillfälle. Hittade några Xanor också
Citera
2012-11-01, 14:49
Medlem
Tog nyss 40mg ZOLPIDEM (fungerar mycket bättre på mig än stilnoct!), svalde dom tillsammans med Tropicanas Golden Grapefruit - vilken grapefruitjuice använder ni?
Citera
2012-11-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Tog nyss 40mg ZOLPIDEM (fungerar mycket bättre på mig än stilnoct!), svalde dom tillsammans med Tropicanas Golden Grapefruit - vilken grapefruitjuice använder ni?

Ska köra en tredagars nu hehe. Snart ska de intagas 30mg stilnoct och har även köpt en ny grapefruktjuice som vi ska dricka till.
Citera
2012-11-02, 20:15
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Ska köra en tredagars nu hehe. Snart ska de intagas 30mg stilnoct och har även köpt en ny grapefruktjuice som vi ska dricka till.
Tre dagars minneslucka och eventuella pinsamheter eller ännu värre häktet.. vad vill du få ut av det? man testar en eller två gånger när man är ny utexaminerad som användare, ung och dum sen inser man att det finns droger som Faktiskt ger ett rus. pff "3-dagars stilnoct+grape race" party! varför inte ett X-antal öl istället när ni ändå ska flöddra?
Citera
2012-11-03, 08:24
Medlem
Jag somnar inte på 5mg imovane. Kan jag prova 10-15mg utan att det blir riskabelt?

mvh
Citera
2012-11-04, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Tre dagars minneslucka och eventuella pinsamheter eller ännu värre häktet.. vad vill du få ut av det? man testar en eller två gånger när man är ny utexaminerad som användare, ung och dum sen inser man att det finns droger som Faktiskt ger ett rus. pff "3-dagars stilnoct+grape race" party! varför inte ett X-antal öl istället när ni ändå ska flöddra?

jo det blev ett gäng också jag och honan har allvarligt eliminerat 172 stycken på 4dagar haha

jag vill få ut der underbara ruset och känslan
Citera
2012-11-04, 20:59
Medlem
Jappchoklads avatar
Hur får ni tag på alla era stillisar och imovane? Det verkar som att alla här sitter på ett apotekslager i deras rum.

Jag får inte ut imovane/stilnoct (vilket jag behöver) av min läkare. Har enorma problem i livet då en familjemedlem gick bort för någon månad sedan och jag kan inte sova. Min läkare tycker inte att stilnoct/imovane är något alternativ då jag blir tolerant väldigt fort på dem. Istället får jag ut theralen och allt annat som inte hjälper särskilt.

Vad ska man göra? Har inte möjlighet att gå till fler läkare.
Senast redigerad av Jappchoklad 2012-11-04 kl. 21:01.
Citera
2012-11-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappchoklad
Hur får ni tag på alla era stillisar och imovane? Det verkar som att alla här sitter på ett apotekslager i deras rum.

Jag får inte ut imovane/stilnoct (vilket jag behöver) av min läkare. Har enorma problem i livet då en familjemedlem gick bort för någon månad sedan och jag kan inte sova. Min läkare tycker inte att stilnoct/imovane är något alternativ då jag blir tolerant väldigt fort på dem. Istället får jag ut theralen och allt annat som inte hjälper särskilt.

Vad ska man göra? Har inte möjlighet att gå till fler läkare.

Att bara "inte kunna" sova brukar inte räcka som argument. Om du däremot säger att du på grund av sömnbrist varken kan sköta jobb, skola eller en sån enkel grej som matlagning så blir det nog däremot fart på läkaren. Fråga hur fan du ska kunna försörja dig när du inte ens kan sova om nätterna. Är du däremot arbetslös och har sagt att det inte gör något att du inte kan sova så lär han aldrig någonsin skriva ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in