Flashback bygger pepparkakshus!
2012-08-27, 20:17
Medlem
Har ett gäng (40+) imovane 7.5mg + och 4st 10mg stilnoct.

Har käkat massa stilnoct gånger (10st 10mg åt gången).

Tagit säkert 20st imovane senaste 36h, utan att få något "rus", som mest tog jag 6-7st på en gång.

Hursomhelst, hur kan jag ha kul på dom? Få ett sånt där grymt stilnoct rus (Och förresten kan man få något rus på enbart imovane?

Kan man blanda må tro? Tänkte ta typ 4st imo nu och sen kanske 1 stilnoct för att sen fylla på... vilka doser borde jag "nöja" mig med innan det börjar bli farligt(?)?
Citera
2012-08-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Har ett gäng (40+) imovane 7.5mg + och 4st 10mg stilnoct.

Har käkat massa stilnoct gånger (10st 10mg åt gången).

Tagit säkert 20st imovane senaste 36h, utan att få något "rus", som mest tog jag 6-7st på en gång.

Hursomhelst, hur kan jag ha kul på dom? Få ett sånt där grymt stilnoct rus (Och förresten kan man få något rus på enbart imovane?

Kan man blanda må tro? Tänkte ta typ 4st imo nu och sen kanske 1 stilnoct för att sen fylla på... vilka doser borde jag "nöja" mig med innan det börjar bli farligt(?)?

Tror du kan käka över 100st 7.5mg Imovane utan att det är någon fara för livet. En bekant till mig tryckte i sig två styck 100pack på 1 dygn det enda som hände var att han sov och var väck.

Går bra att blanda med stilnoct.
Citera
2012-08-27, 21:04
Medlem
Tog Imovane nu (30mg totalt), ska vänta en halvtimme och se ifall man känner något. Sen blir det att fylla på med någon imovane till eller ska jag blanda med stillisar istället?
Citera
2012-08-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Tog Imovane nu (30mg totalt), ska vänta en halvtimme och se ifall man känner något. Sen blir det att fylla på med någon imovane till eller ska jag blanda med stillisar istället?

Bättre att blanda. Man sätter taket med första intaget av Imovane, påfyllningar kommer inte göra någon nytta förutom att du kommer vara påverkad under en längre tid, det kommer inte förstärka ruset eller så.

Alkohol/grapefrukt/stilnoct kan du ju boosta med
Citera
2012-08-27, 21:11
Medlem
Så du menar att jag kan köra i mig 2 till (15mg) och vänta i ruset, sen om någon timme ta 1-2 stilnoct?
Citera
2012-08-27, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exu

Alkohol/grapefrukt/stilnoct kan du ju boosta med

Vart fan kan man köpa grapefrukt juice? Finns inte på några småbutiker eller statoil och sånt.
Citera
2012-08-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daroo
Har käkat dessa piller i någon månad nu mot sömnstörningar och svårigheter att somna... tror tyvärr jag börjar bli eller är beroende så har börjat dela pillret för att trappa ner. Kan fan inte somna utan att ta dem längre, hur länge tar det innan jag somnar normalt igen?
Räkna med minst en vecka.

Du blir van ruskigt snabbt. När jag slutade med Imovane tog det ca 7-10dagar innan jag började sova lite! bättre.
Fick sömnproblem i september/oktober förra året och knaprade varje natt första månaderna och sedan trappade jag ner.
Efter jag började trappa ner har sömnen blivit bättre och jag tar sällan för sömnens skull numera.

Det bästa är att begränsa intaget.
Tex ta max 3 ggr/veckan och aldrig två kvällar efter varann.
Det gör också att man känner av tabletten mycket bättre. Jag har inte tagit på flera veckor och det räcker med en 7.5mg för att jag ska bli småsnurrig och somna sött. När jag tog ofta så var det väldigt ofta som tabletterna inte alls fungerade bra.

Försök att söka kurator via familjeläkaren, de har ev broshyrer och lite samtalshjälp för att få i ordning på sömnen.
Citera
2012-08-27, 23:21
Medlem
6st. 7.5 imovane + 4 10mg stilnoct och känner typ ingenting förutom att man får lite svårt att hålla balansen när man ställer sig upp :/

HJÄLP!?

Behövs det mer imovane? (slut på stilnoct).
Citera
2012-08-28, 16:57
Medlem
stilnoct varför i hela friden ska man käka upp allt på typ en vecka för flum i en vecka torka 3.månader..... nej nu får det var slut med slöseriet.. måste ändra mina vanor till det bättre
Citera
2012-08-28, 18:44
Medlem
Ovcharkas avatar
Har käkat 55mg Valium (för 2-3h sedan) och druckit 3st öl.
1. Kan man dra i sig Zolpidem/Stilnoct?
2. Hur mycket i så fall?
3. Vad blir effekterna?
Citera
2012-08-28, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inloggfb
Räkna med minst en vecka.

Du blir van ruskigt snabbt. När jag slutade med Imovane tog det ca 7-10dagar innan jag började sova lite! bättre.
Fick sömnproblem i september/oktober förra året och knaprade varje natt första månaderna och sedan trappade jag ner.
Efter jag började trappa ner har sömnen blivit bättre och jag tar sällan för sömnens skull numera.

Det bästa är att begränsa intaget.
Tex ta max 3 ggr/veckan och aldrig två kvällar efter varann.
Det gör också att man känner av tabletten mycket bättre. Jag har inte tagit på flera veckor och det räcker med en 7.5mg för att jag ska bli småsnurrig och somna sött. När jag tog ofta så var det väldigt ofta som tabletterna inte alls fungerade bra.

Försök att söka kurator via familjeläkaren, de har ev broshyrer och lite samtalshjälp för att få i ordning på sömnen.

I mitt fall beror på sömnsvårigheterna på andra mediciner, antidepressiva som jag måste ta mot tvångstankar och annan skit. Inte för att jag sov bättre innan jag började med ssri. Jag har testat att bara ta vissa dagar, men då rullar jag runt i sängen hela natten och försover mig och är som en zombie dagen efter. Läkaren tyckte inte jag skulle byta medicin på förra samtalet, får väl ringa honom igen och puscha på lite.
Citera
2012-08-29, 05:20
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Har käkat 55mg Valium (för 2-3h sedan) och druckit 3st öl.
1. Kan man dra i sig Zolpidem/Stilnoct?
2. Hur mycket i så fall?
3. Vad blir effekterna?

Vad är det här för bullshit? Jag minns när Stilnoct var bland det häftigaste man kunde få utskrivet. Rapporter om flygande tefat haglade över forumen. Men nu? Inget.

Jag tog 20mg i gårkväll. Det gick nån timme. Inte ett skit hände. Och jag hade redan 55mg Valium i mig. Hade hoppats på att flippa ut lite och skriva såhäjärjs såop omn aklla göhr när de tagit Stilnoct, men icke.

Jag somnade sen. Sov som en sophög f.ö. Jag blev så besviken när jag fick Zopiklon istället för Zolpidem för några år sen (Hur fan ska jag kunna flumma på det här? tänkte jag), men nu är det helt tvärtom. "Hur fan ska jag kunna flumma på Zolpidem?".

Saknar mina Zopiklon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in