Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-12, 23:13
Medlem
Ozneks avatar
Varfööf i hela friden sr jag korthus ÖVERALLT varje gång på stil
Citera
2009-01-13, 01:49
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oznek
Varfööf i hela friden sr jag korthus ÖVERALLT varje gång på stil
Just det, man stavar inte så bra på stillisar heller.
Citera
2009-01-13, 07:46
Bannlyst
8st Zolpediem åkte ner i magen med morgonkaffet. Lite sub också så flyter det fint sen.
Citera
2009-01-13, 14:31
Medlem
RövSmörets avatar
Hallå,har idag gjort ännu ett försök 3 st 7,5or påm tom mage.

Ingenting händer förutom att man ragglar till lite då&då.

Läkaren som skrev ut skiten menade på att detta va mer lr mindre en engångsföreteelse och att man skulle ta det försiktigt med dom.

Hon gav mig bara ett 10pack

Så hur ska jag gå tillvägga för att få fler Zopliklon lr något allternativt till detta som både funkar att sleepa på och småflumma på.

Ska tilläggas att jag provat,Atarax,propavan (vilken jävla skitmedicin det är)
har även provat Theralen.

Blev en del oft,men hoppas nån av er lyckliga som kan flumma på detta kan ge mig en gissning.

Tilläggas ska kanske aven göras att jag haft grava sömnbesvär i ca 10år.

Fick även ut SSRI i samma veva som Zopiklonen.

Några tips?

Edit:Känner inte någon metall smak i flabben alls idag heller...

Edit:2 Tuggade 2 st till och lät dom smällta under tungan,får hoppas på något. Känner verkligen inte av dom ett skit...Drog även i mig en näve atarax,men det lär väll varken göra till lr från.

Är Benso alternativet efter Zopiklon,om skitet inte fäster då dvs.

Hälsn...
Senast redigerad av RövSmöret 2009-01-13 kl. 15:09.
Citera
2009-01-13, 16:07
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RövSmöret
Hallå,har idag gjort ännu ett försök 3 st 7,5or påm tom mage.

Ingenting händer förutom att man ragglar till lite då&då.

Läkaren som skrev ut skiten menade på att detta va mer lr mindre en engångsföreteelse och att man skulle ta det försiktigt med dom.

Hon gav mig bara ett 10pack

Så hur ska jag gå tillvägga för att få fler Zopliklon lr något allternativt till detta som både funkar att sleepa på och småflumma på.

Ska tilläggas att jag provat,Atarax,propavan (vilken jävla skitmedicin det är)
har även provat Theralen.

Blev en del oft,men hoppas nån av er lyckliga som kan flumma på detta kan ge mig en gissning.

Tilläggas ska kanske aven göras att jag haft grava sömnbesvär i ca 10år.

Fick även ut SSRI i samma veva som Zopiklonen.

Några tips?

Edit:Känner inte någon metall smak i flabben alls idag heller...

Edit:2 Tuggade 2 st till och lät dom smällta under tungan,får hoppas på något. Känner verkligen inte av dom ett skit...Drog även i mig en näve atarax,men det lär väll varken göra till lr från.

Är Benso alternativet efter Zopiklon,om skitet inte fäster då dvs.

Hälsn...

Om läkaren skrev ut 10 st Zopiklon som en engångsförteelse så kan du nog glömma allt vad benso heter.
Citera
2009-01-13, 16:38
Medlem
RövSmörets avatar
Varför ? Har ju som sagt haft insommningsproblem sen i 8:an 9:an dvs i 10 år!

Har ett jobb som jag måste vara utvilad och alert för att kunna sköta,och så skriver dom ut antihistaminer åt en(Atarax)menar wtf?

Är förövrigt inne på min 5;e 7.5a+en 5 Atarax nu. Tuggat dom och svalt dom med kaffe.Problemet är jag att känner verkligen inte av ett skit så här 2 timmar senare förutom en del svårigeheter att stava.

Om jag nu vill ha fler Zopiklon men säger att dom inte funkar spect bra,vad kan tänkas hända då?

Ska tillägas att jag inte torskat för droger nångång lr dylikt...peppear peppar...Har dock blivit omhädertagen en gång för att jag pissade i en buske,ser dom detta kanske?

Tack för svaret hälsn.
Citera
2009-01-13, 16:53
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Har ett jobb som jag måste vara utvilad och alert för att kunna sköta,och så skriver dom ut antihistaminer åt en(Atarax)menar wtf?

Är förövrigt inne på min 5;e 7.5a+en 5 Atarax nu. Tuggat dom och svalt dom med kaffe.Problemet är jag att känner verkligen inte av ett skit så här 2 timmar senare förutom en del svårigeheter att stava.

Om jag nu vill ha fler Zopiklon men säger att dom inte funkar spect bra,vad kan tänkas hända då?

Ska tillägas att jag inte torskat för droger nångång lr dylikt...peppear peppar...Har dock blivit omhädertagen en gång för att jag pissade i en buske,ser dom detta kanske?

Tack för svaret hälsn.

Inte för att låta otrevlig. Men varför sitter du och äter dina sömntabletter under dagstid om du nu lider av sömnproblem. Och du verkar ha en väldigt restriktiv läkare om hon nu skrev ut 10 tabletter som en engångsgrej. Vissa läkare skriver helt enkelt inte ut bensodiazepiner och i ärlighetens namn så fungerar dom inte bättre än Zopiklon för insomning.
Citera
2009-01-13, 16:56
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Tack för svaret hälsn.

Använd medicinen som du ska så kanske du kan sova på natten?
Citera
2009-01-13, 17:04
Medlem
ManMannens avatar
Citat:

Tack för svaret hälsn.

Läs bipacksedeln, sluta flumma och sköt ditt jobb. Knarkare.
Citera
2009-01-13, 17:38
Medlem
RövSmörets avatar
Njae,har alltså provat dom förr och då tagit dom i samamhang med sänggående men somnar likförbannant inte av dom...

Så därför tänke jag roa mig lite på dom istället,men det verkar ju fett omöljigt.

Detta ända jag känner av lite är nog atarex,lite såna där myrkrypningar o skit...

Normalt att käka 5st 7.5 r utan tolerans och inte känna ett smack?

Vad ska man säga till läkaren,så fanskapet inte tror jag ljuger.

Tack på förhand.
Citera
2009-01-13, 20:48
Medlem
RövSmörets avatar
Det konstiga är att jag käkade 2st Zopiklon för ca ett ½år sen,blev riktigt go.

Nu sitter jag här med 6st och en 20 cl sprit i mig och känner inte ett skit.

Vill med mecka med kök etc =p
Citera
2009-01-13, 20:55
Medlem
RövSmörets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Läs bipacksedeln, sluta flumma och sköt ditt jobb. Knarkare.

Jag har både läst bipacksedeln och sköter mitt jobb...

Fler moralkakor tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in