2011-05-25, 14:31
Medlem
Kan man få en uppdatering från TS?
Blev det stora minnesluckor?
Gjorde du nåt hyss eller va det lugnt?
Citera
2011-05-25, 15:52
Medlem
Nu är jag vaken, sov ända tills nu, jag åt upp hela kartan igår + shotta bacardi breezer, fick småhallisar, blev lite yr, mysig i kroppen, satt uppe till klockan 8 på morgonen, inga minnesluckor :O jag kommer precis ihåg vad som hände igår, bara under mitt session ibörjan så upprepade jag mig ett par gånger men det var nog för att jag var jävligt flummig!

Så fick i mig hela 50mg Zopiclone igår och 5 shots bacardi breezer, kan också tillägga att jag tog lite whiskey (hatar mest av allt) och har tvärsvårt för att svälja whiskey, så tog jag en zip whiskey och ah, jag kräktes för den smaken imo är nått av det äckligaste som finns, räcker att jag luktar på det och får kvällingar, men så flummad och konstig som jag blev igår så gjorde jag det ändå... såklart

Men annars var det en mysig kväll och sömn fick jag, när jag gick och la mig så kändes det som jag låg vaken och drömde, jätte konstigt, sen bara slocknade jag.

Detta tänker jag inte göra mer gånger, har dock använt dom i syfte att ha lättare med insomning, som jag skrev när jag startade tråden. Har även tänkt att jag ska sluta använda zopiclone för att pröva somna utan medicin.

Edit: Kan tillägga att smaken i käften i dag är riktigt äcklig!
Senast redigerad av Assertedjoint 2011-05-25 kl. 16:06.
Citera
2011-05-25, 15:57
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wimze
Kanske lite overkill att kalla det för snedtripp. (Kort version.) Men skulle bruka några för att somna tidigt en kväll vilket resulterade i ~36 timmars minneslucka och vaknade 05:00 i häktet.
Jaha, du menar så. Det verkar vara jävligt vanligt. Kanske bäst att låsa in sina piller så man åtminstone inte har dom nära tillhands.

Kommer ihåg att jag tagit zoppar och gick runt på stan och såg trippelt. Kommer inte ihåg så mycket mer dock, vilket är jäkligt synd.
Citera
2011-05-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Kommer ihåg att jag tagit zoppar och gick runt på stan och såg trippelt.

Såg trippelt igår också, vid vissa tillfällen
Citera
2011-05-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assertedjoint
Nu är jag vaken, sov ända tills nu, jag åt upp hela kartan igår + shotta bacardi breezer, fick småhallisar, blev lite yr, mysig i kroppen, satt uppe till klockan 8 på morgonen, inga minnesluckor :O jag kommer precis ihåg vad som hände igår, bara under mitt session ibörjan så upprepade jag mig ett par gånger men det var nog för att jag var jävligt flummig!

Så fick i mig hela 50mg Zopiclone igår och 5 shots bacardi breezer, kan också tillägga att jag tog lite whiskey (hatar mest av allt) och har tvärsvårt för att svälja whiskey, så tog jag en zip whiskey och ah, jag kräktes för den smaken imo är nått av det äckligaste som finns, räcker att jag luktar på det och får kvällingar, men så flummad och konstig som jag blev igår så gjorde jag det ändå... såklart

Men annars var det en mysig kväll och sömn fick jag, när jag gick och la mig så kändes det som jag låg vaken och drömde, jätte konstigt, sen bara slocknade jag.

Detta tänker jag inte göra mer gånger, har dock använt dom i syfte att ha lättare med insomning, som jag skrev när jag startade tråden. Har även tänkt att jag ska sluta använda zopiclone för att pröva somna utan medicin.

Edit: Kan tillägga att smaken i käften i dag är riktigt äcklig!

Trevligt att du verkar ha haft ett gött flum. Och lyckans att du slapp några minnesluckor.

Tycker du kaffet smakar piss så ska du se hur mjölken smakar idag haha.
Citera
2011-05-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wimze
Trevligt att du verkar ha haft ett gött flum. Och lyckans att du slapp några minnesluckor.

Tycker du kaffet smakar piss så ska du se hur mjölken smakar idag haha.

Man tackar, ja det var lyckans! Jag dricker inte kaffe, drack ett glas nyponsoppa när jag vakna, men det smaka inte så värst, känner dock smaken när jag andas in med näsan, starkt och beskt smakar det, kan tillägga att jag sög på en tablett också tills den var helt upplöst och svalde ner med vatten, beskt som satan! Tog mig ett glas mjölk nu, fy satan! Om jag ska dricka mer mjölk idag så blandar jag helst i Oboy
Citera
2011-05-25, 20:32
Medlem
testa lyss med en ficklampa i ögonen sen blunda när du lyst så ska du få se på hallisar
Citera
2011-05-25, 22:09
Bannlyst
Intar en halv näve innehållande fem stycke imovane tillsammans med 10mg Diazepam. Börjar få tolerans mot dessa nu när jag ligger på doser kring 4-8/kväll.
Citera
2011-05-25, 23:59
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnbluntt
testa lyss med en ficklampa i ögonen sen blunda när du lyst så ska du få se på hallisar
Fraktaler,färger och tomtar eller? Alltid undrat hur hallisarna på stillisar ser ut? Aldrig lyckats fått det själv.
Citera
2011-05-26, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Fraktaler,färger och tomtar eller? Alltid undrat hur hallisarna på stillisar ser ut? Aldrig lyckats fått det själv.

Som sagt fick jag småhallisar, tror dock det inte är i närheten av hallucinogena hallisar, men för mig såg det ut som ciggpaketet som låg i min papperskorg försökte ta sig ur papperskorgen, har också en papperskasse ifrån Konsum där min vattenpipa, kol, slangar etc ligger, det såg ut som den försökte rymma haha, men det var småhallisar och man var tvungen att fokusera för att det ens skulle hända något, ifall man blinka så förstörde man hallisen och var tvungen att fokusera igen... lite småkul var det iaf.
Citera
2011-05-26, 17:35
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Om jag läser på te:x flashback kan det se ut som att texten Svajar, orden åker ifrån varandra och darrar lite. Mönster på tapeterna blir ungefär likadant, svajar lite hit och dit. Saker kan se ut att röra sig smått osv. Inte så att du ser rosa änglar flyga runt
Citera
2011-05-27, 11:55
Medlem
Wobs avatar
Zopiklon

Jag gillar att sova på dom. Tar man mer så går dagen åt till detektivarbete.

*Hela medicinskåpet är kaos, letar efter kartorna. Hittar en del tömda, lite får många för att räcka en månad. Jag ser att jag brukat sobril, runt 200mg. Går vidare ut i vardagsrummet där allt det mormal ut, inga konstiga konversationer på datorn,. Däremot har någon möblerat om min balkong Däremot hittar jag en lapp "160mg sobril och 7x zopi 7,5mg)
Såg att jag ävänt med propavan, det saknade 10st + en karta jag inte hittat.

"gömde medincinerna o skrev en lapp på skåpet "Ta inte mer

Så hur man kul på zopar?
Och förhindrar man återdosering ? Att gömma pillerna o skiva lappar (0m att jag inte bör ta) hälper inte?

Om jag slänger i mig fler zop idag, komme de vara slöseri eller kommer bosta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in