Nu är jag vaken, sov ända tills nu, jag åt upp hela kartan igår + shotta bacardi breezer, fick småhallisar, blev lite yr, mysig i kroppen, satt uppe till klockan 8 på morgonen, inga minnesluckor :O jag kommer precis ihåg vad som hände igår, bara under mitt session ibörjan så upprepade jag mig ett par gånger men det var nog för att jag var jävligt flummig!
Så fick i mig hela 50mg Zopiclone igår och 5 shots bacardi breezer, kan också tillägga att jag tog lite whiskey (hatar mest av allt) och har tvärsvårt för att svälja whiskey, så tog jag en zip whiskey och ah, jag kräktes för den smaken imo är nått av det äckligaste som finns, räcker att jag luktar på det och får kvällingar, men så flummad och konstig som jag blev igår så gjorde jag det ändå... såklart
Men annars var det en mysig kväll och sömn fick jag, när jag gick och la mig så kändes det som jag låg vaken och drömde, jätte konstigt, sen bara slocknade jag.
Detta tänker jag inte göra mer gånger, har dock använt dom i syfte att ha lättare med insomning, som jag skrev när jag startade tråden. Har även tänkt att jag ska sluta använda zopiclone för att pröva somna utan medicin.
Edit: Kan tillägga att smaken i käften i dag är riktigt äcklig!