Citat:
Ursprungligen postat av goodlittlegirl
TS kommer sannolikt att somna på 1-2 tabletter och inte vara i behov av att ta några fler!

Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle
Jag minns när jag prövade imovane första gången för ett antal år sedan. Jag var väl medveten om att det inte är någon höjdare att blanda alkohol och benso/zdrugs men jag hade trots det hällt i mig 4 folköl innan jag tog min första 7.5mg. Jag satt framför datorn och väntade in ruset men tyckte att det var fan inget drag i den här skiten.
Morgonen därpå vaknar jag upp och ser att hela kartan är tom och att det står ett gäng tomma starköl på bordet. Jag undrar vad fan som egentligen hände igår och går ut för att ta en morgoncigg. Till min förvåning ser jag en av mina tofflor fastbunden längst upp i grannens äppelträd. Jag försöker minnas vad jag gjort men det är verkligen helt tomt i bollen.
Min rygg var även skapligt uppskrapad (hade väl ramlat någonstans) och jag fick senare veta att jag hade gått och mött en vän mitt i natten och att jag inte hade varit speciellt enkel att kommunicera med. Det saker jag gjorde utöver detta lär jag aldrig få veta, lite tråkigt, det kanske var något jätteroligt.. Men såhär kan det gå..

Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Haha ja du, vad man kan få för sig ibland. Helt otroligt att man kan fara runt och göra saker när man är så där påverkad, jag har själv gjort det många gånger och vet bara vad jag har gjort igenom vänner.
En lite sen sammanfattning av kvällen. Jag somnade inte, utan tog 2 framför datorn tillsamms med 3 starköl, en 30 minuter senare kände jag av dom, men svårt att säga hur det kändes, lite fluddrigt kanske..
Men efter ca 30-40 minuter så avtog det, helt och hållet, och kan inte för mitt liv förstå hur du inte kunde ha något minne av att du tog hela kartan efter bara 1 imovane.
Nä, tråkigt värre var det. Och kommer verkligen inte testa det igen.