2011-11-25, 22:19
Medlem
TS kommer sannolikt att somna på 1-2 tabletter och inte vara i behov av att ta några fler!
Citera
2011-11-26, 00:31
Medlem
se12b7s avatar
4st kommer du inte långt på ta alla på en gång...
Lycka till själv brukar jag köra 10-12st på en gång det brukar funka rukttigt fin på.
Ha en bra dag!
Citera
2011-11-26, 01:49
Medlem
Jag minns när jag prövade imovane första gången för ett antal år sedan. Jag var väl medveten om att det inte är någon höjdare att blanda alkohol och benso/zdrugs men jag hade trots det hällt i mig 4 folköl innan jag tog min första 7.5mg. Jag satt framför datorn och väntade in ruset men tyckte att det var fan inget drag i den här skiten.

Morgonen därpå vaknar jag upp och ser att hela kartan är tom och att det står ett gäng tomma starköl på bordet. Jag undrar vad fan som egentligen hände igår och går ut för att ta en morgoncigg. Till min förvåning ser jag en av mina tofflor fastbunden längst upp i grannens äppelträd. Jag försöker minnas vad jag gjort men det är verkligen helt tomt i bollen.

Min rygg var även skapligt uppskrapad (hade väl ramlat någonstans) och jag fick senare veta att jag hade gått och mött en vän mitt i natten och att jag inte hade varit speciellt enkel att kommunicera med. Det saker jag gjorde utöver detta lär jag aldrig få veta, lite tråkigt, det kanske var något jätteroligt.. Men såhär kan det gå..
Citera
2011-11-26, 09:55
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle
Jag minns när jag prövade imovane första gången för ett antal år sedan. Jag var väl medveten om att det inte är någon höjdare att blanda alkohol och benso/zdrugs men jag hade trots det hällt i mig 4 folköl innan jag tog min första 7.5mg. Jag satt framför datorn och väntade in ruset men tyckte att det var fan inget drag i den här skiten.

Morgonen därpå vaknar jag upp och ser att hela kartan är tom och att det står ett gäng tomma starköl på bordet. Jag undrar vad fan som egentligen hände igår och går ut för att ta en morgoncigg. Till min förvåning ser jag en av mina tofflor fastbunden längst upp i grannens äppelträd. Jag försöker minnas vad jag gjort men det är verkligen helt tomt i bollen.

Min rygg var även skapligt uppskrapad (hade väl ramlat någonstans) och jag fick senare veta att jag hade gått och mött en vän mitt i natten och att jag inte hade varit speciellt enkel att kommunicera med. Det saker jag gjorde utöver detta lär jag aldrig få veta, lite tråkigt, det kanske var något jätteroligt.. Men såhär kan det gå..
Haha ja du, vad man kan få för sig ibland. Helt otroligt att man kan fara runt och göra saker när man är så där påverkad, jag har själv gjort det många gånger och vet bara vad jag har gjort igenom vänner.
Citera
2011-11-26, 10:40
Medlem
Superkaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Har 4 stycken imovane MEDA 5r, kan jag flumma på dom?

Tänkte om jag kastar 2 först och sen fyller kanske på med 2 om jag känner att jag behöver..

Vad tro ni om det? Första gången med imovane, men har testat sillnoct tidigare, dock många år sedan.

/Zuttili

Ta alla på en gång.
Citera
2011-11-26, 15:55
Medlem
Snabba svar tack!

Ska på födelsekalas ikväll där det kommer att finnas mängder av alkohol!

Är det lugnt att kombinera en 7,5'a zopiklon eller kanske bara en halv sådan med en massa alkohol? Vill ha zopiklonen för att hålla mig lugn och normal utan att få massa ångest och oro (funkar för mig dagligen) i början på festen, blir så jävla stirrig och nervös i början.

Vill inte få några blackouts där man flippar över och gör sjuka saker, utan bara en jävligt bra kväll
Citera
2011-11-26, 16:21
Medlem
Ja lite knivigt är det allt. Jag skulle peta i mig en 7.5mg, ta det lite lugnt med drickat de första timmarna för att sedan öka. Dock inte överdriva alkoholintaget då man ändå kan bli mongo om man är ovan/har lite otur.

Citat:
Ursprungligen postat av Ignoro
Snabba svar tack!

Ska på födelsekalas ikväll där det kommer att finnas mängder av alkohol!

Är det lugnt att kombinera en 7,5'a zopiklon eller kanske bara en halv sådan med en massa alkohol? Vill ha zopiklonen för att hålla mig lugn och normal utan att få massa ångest och oro (funkar för mig dagligen) i början på festen, blir så jävla stirrig och nervös i början.

Vill inte få några blackouts där man flippar över och gör sjuka saker, utan bara en jävligt bra kväll
Citera
2011-11-26, 16:21
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodlittlegirl
TS kommer sannolikt att somna på 1-2 tabletter och inte vara i behov av att ta några fler!

Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle

Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Haha ja du, vad man kan få för sig ibland. Helt otroligt att man kan fara runt och göra saker när man är så där påverkad, jag har själv gjort det många gånger och vet bara vad jag har gjort igenom vänner.

En lite sen sammanfattning av kvällen. Jag somnade inte, utan tog 2 framför datorn tillsamms med 3 starköl, en 30 minuter senare kände jag av dom, men svårt att säga hur det kändes, lite fluddrigt kanske..

Men efter ca 30-40 minuter så avtog det, helt och hållet, och kan inte för mitt liv förstå hur du inte kunde ha något minne av att du tog hela kartan efter bara 1 imovane.

Nä, tråkigt värre var det. Och kommer verkligen inte testa det igen.
Citera
2011-11-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Ja lite knivigt är det allt. Jag skulle peta i mig en 7.5mg, ta det lite lugnt med drickat de första timmarna för att sedan öka. Dock inte överdriva alkoholintaget då man ändå kan bli mongo om man är ovan/har lite otur.

Ska inte dit förens vid 7-8. Kan man ta den typ 30 min innan och sen börja dricka lite lugnt när man väl e på plats?

Haha fan vad man nojjar. Men man vill ju liksom inte förstöra någons födelsefest bara för sitt eget välbefinnande
Citera
2011-11-26, 17:07
Medlem
Superkaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatshag
Liker Zoplikone godt, det gjør jobben for å få sovne, men jeg har problemer med at de skal koste så mye. Skjønner ikke at oppegående nettsteder ikke kan selge disse til lavere pris. Det er fremdeles ikke klasset som narkotika i Norge, noe som gjør det relativt trygt å importere i moderate mengder.

Hur mycket kostar det i Norge då? Hehe blev lite nyfiken nu ju...
Citera
2011-11-26, 17:08
Medlem
Superkaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
En lite sen sammanfattning av kvällen. Jag somnade inte, utan tog 2 framför datorn tillsamms med 3 starköl, en 30 minuter senare kände jag av dom, men svårt att säga hur det kändes, lite fluddrigt kanske..

Men efter ca 30-40 minuter så avtog det, helt och hållet, och kan inte för mitt liv förstå hur du inte kunde ha något minne av att du tog hela kartan efter bara 1 imovane.

Nä, tråkigt värre var det. Och kommer verkligen inte testa det igen.

Vad hade du väntat dig då? Det är inte LSD direkt.
Citera
2011-11-26, 18:13
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkaninen
Vad hade du väntat dig då? Det är inte LSD direkt.

Klart jag förstår att det inte är lsd, men att ruset satt i 30 minuter var ju inte något att hurra för.

Vad jag hade väntat mig? Att bli skev, som att ta fludder ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in