2011-04-20, 01:46
Medlem
1 räcker! tro mig. inte mer
Citera
2011-04-20, 10:13
Medlem
flizaans avatar
Jag skulle inte ta mer än 1
Citera
2011-04-20, 10:26
Medlem
NewSchoolers avatar
Jag fyller ungefär samma kriterier som dig och jag tog 15 mg igår, slutade med att jag vaknade på sängen utan matt minnas hur jag hamnade där
Citera
2011-04-20, 13:37
Bannlyst
Det beror HELT på om du blandar med andra droger.

Igår slängde jag i mig sammanlagt 25mg Imovane. Visst var jag vinglig och så men kände mig inte så jätteborta.

Däremot om jag har druckit så jag är full och sedan fyller på med 5mg blir jag rolig och börjar skriva massa random saker.
Citera
2011-04-20, 13:41
Bannlyst
Imovane utan alkohol

Körde igår ner 25mg Imovane och fick knappt mer effekt än vad jag får av 5mg.
Blev heller inte i närheten av lika borta som när jag redan druckit och sedan fyller på med Imovane. Så kommer nog bara använda som booster i framtiden.

Vad tycker ni ger bäst rus? Imovane utan alkohol eller imovane med alkohol?
Citera
2011-04-20, 14:38
Medlem
ju merju bättre:Pjag tog 10st 7,5 mgare förra veckan, blev en skön utekväll
Citera
2011-04-20, 15:54
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guidolito
ju merju bättre:Pjag tog 10st 7,5 mgare förra veckan, blev en skön utekväll
Och hur är det med minnet?
Citera
2011-04-20, 23:32
Medlem
Rekommenderar absolut inte imovane i flumsyfte, om du jämför med exempelvis xanor så är imovane inte särskilt bra enligt mig om du inte blandar med alkohol, dock underskattade jag den. I onsdags så var jag ute med vänner och krökade, tog 3st 7.5mg, väntar 30min, känner ingenting, blir besviken som fan och tror att jag blivit lurad för jag köpte dem svindyrt.
Slängde i mig två till, började bli mer och mer bensad (nu har jag alltså tagit 5st 7.5mg så jag och en polare beslutar sig att dra hem till mig, hämta en sjuttia och sen dra tillbaka, sagt och gjort, blir mer och mer bensad, vinglig och sluddrigt tal. Ungefär som en fylla fast utan någon form av eufori, hade inget humör öht, var inte glad, arg eller ledsen, hade ingen sinnesstämning öht. Sen på tillbakavägen gick vodkan ner som vatten iaf, drack ca 20cl på 3-4min. Kommer ihåg att vi kom tillbaka, sen kommer jag inte ihåg något mer av kvällen, blev medvetslös och polarna funderade på att köra mig till sjukhus men dem körde hem mig, morsan berättade att min kroppstemperatur var kall dagen efter hehe. Var knappt bakfull eller något dagen efteråt trots att jag vart medvetslös. Finns en risk att jag tog 2 mer imovane men det kommer jag inte ihåg isf, och dem är borta nu dagen efter så man vet aldrig.

Någon som vet när det börjar bli farligt? Tog alltså antingen 5 eller 7st/imovane 7.5mg + ca 30cl sprit.
Citera
2011-04-21, 09:50
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolatony
Och hur är det med minnet?

Åt 15st 7.5mgare igår, lite flunisar och nitrazepam. Kommer ihåg allt, och att hade alltid en känsla av att någon annan var närvarande, såg sjuka grejer. typ föremål pratade med varandra osv. Rätt kul
Citera
2011-04-21, 14:36
Medlem
hapdes avatar
Har tagit 10st för några timmar sen, blev ganska skön.

Har två till och tänkte boosta dessa med blodgrape-juice.
Ska man göra så att man dricker en hel 1L blodgrape för att sedan ta tabletterna?
Citera
2011-04-21, 17:21
Medlem
Tjena, tog två 7,5mg imorse och nu en till.
Har aldrig tagit dem förut, är det tänkt man ska känna något specielt?

Jag är lite lugn, men någon mysig känsla i kroppen eller någon form av berusning känns inte allt.

Om det spelar någon roll så är det zopiklon mylan, och inte imovane.
Citera
2011-04-21, 20:12
Medlem
villmenkanintes avatar
Har ätit imovane i ca 10 år då jag alltid har haft problem med sömnen och dom är som enda som funkar. Får ordinerat av läkaren 3 st till kvällen men pga toleransutveckling så räcker det inte så behöver fler, 4-5 st 7,5 mg brukar funka att somna på men jag skulle behöva tips på hur man boostar effekten av imovane?
Någon som vet??

Edit: alkohol är ingen bra ide för mig då jag äter ca 8-12 st oxynorm 10mg/ dag + 3-6st oxycontin 10mg/dag mot min trasiga rygg. Dom tabletterna boostar inte imon och även fast det är starka morfin tabletter så är det inte direkt ngt som jag mår bra av när jag äter då jag har ätit dom i flera år också.

Är ute efter ngt annat läkemedel som boostar och optimerar imovanen så den kickar hårdare och snabbare så det räcker med att ta 3st istället 4-5st..

Grapejuice läste jag ngt om? Funkar det och hur?
Lyrica? Är inte det en epileptisk medicin? Hade gabapentin som är en medicin mot epilepsi som skulle dämpa nervimpulserna som jag fick som smärtstillande men den funkade inte vare sig mot smärta lr som booster.

Kom igen nu, nån måste ju veta?? Behöver gå och lägga mig snart
Senast redigerad av villmenkaninte 2011-04-21 kl. 20:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in