Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Testa köra stilnoct i en eller två veckor sen byter du till imovane. Jag kunde dra i mig 20st imovane utan att bli allt för skev då jag hade galen tolerans, när jag fick stilnoct slocknade jag på 10mg ibörjan. Nu kan jag dock dra i mig 10st utan att somna, men det är för att jag mest flummar på dom
Jag ska testa imovane snart och se om toleransen har gått ner eftersom jag inte käkat dom på ett antal månader.
känner igen det där... har min polare som kör på apodos.. (vilket jag inte gör)....oh..snart kan h*n hämta ut en ny rulle

stillisar!!!
eftersokm jag flummar mest på dom käkar jag upp mina jättefort

eller hlften går till polaren eftersom jag tigger alltid 4-5st minst
h*n körde en fuling sist.. idkade byteshandel med lugnande... tar inte mina stillisar med en gång av han.. åker iväg.. över helgen.. kommer tillbaka.. inser att muppen har ÄTIT UPP MINA med.. blev sne.. lyckades säga... ge mig 5 av rullen nästa gång då..

få extra... (2 st fick jag av h*n... det var det som fanns kvar)
nu tror jag h*n har lurats... fast endå inte... gav mig oxy "nu är vi kvitt va?!" <-- dum som jag va säger ju jag ja!!! ... *suck*

<--- visst gillar jag oxy men fan...

usch måste fråga så jag är säker... så jag inte få nått anfall och ge h*n 200 kr för 4 st ^^ igen....